نورپردازی داینامیک در Fable Legends

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Lionhead به تازگی اولین تصاویر از محیط بازی و بخصوص نورپردازی داینامیک و پویای بازی Fable Legends منتشر کرده که توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 برای پلتفرم XBOX ONE مراحل ساخت را به سر می برد. تصاویر بسیار از لحاظ بصری بسیار غنی و تماشایی هستند.


بنا بر گرفته های تیم سازنده، آن ها از همان اوایل قصد طراحی یک نورپردازی کامل و پویا را در محیط و دنیای بازی داشته اند. سیستم چرخش شب و روز به صورت کاملا پویا، اضافه کردن تنوع های زیادی به دنیای درون بازی، بهبودبخشی زیاد، پشتیبانی کامل تمامی اجسام و آبجکت ها در بازتاب و دریافت نور.
[source]
 
اینا In-Game هستن؟ :|
51393063927387685334.gif
 
WOW. نورپردازیش خعلی خوبه. ولی روی تکسچر ها و ... باید بیشتر کار کنن.
 
GI داینامیک ! یه پردازش فوق العاده سنگین ! چیزی که خود اپیک هم برای انجامش که پردازش خیلی سنگین طلب نکنه غافل بوده ! ولی Lionhead تونسته انجامش بده .

وقتی Lionhead یه چنین کاری انجام میده خیلی منتظرم استودیو Black Tuck که قراره Gears جدید را با UE4 بسازه ببینم چی میخواد انجام بده !
 
آخرین ویرایش:
تصاویر خیره کنندست کلا فیبلا همیشه از لحاظ هنری عالین اما این یکی به نظر میاد از لحاظ تکنیکیم چیز خوفی باشه
دیگه DX12 خودشو باید کم کم نشون بده دیگه :d
ببم جان DX12 کجا این کجا تا بیاد و بعد انجینا باهاش مچ شن و... چه ربطی داره اگه اینطوره و قراره از عکس و بدون تایید سازنده ها به نوع DX پی برد پس حتما RYSE از DX20 استفاده کرده
پسر خوب هر واژه ای که تو خونتون استفاده میکنی نباید اینجا به کار ببری که...
 
آخرین ویرایش:
تصاویر خیره کنندست کلا فیبلا همیشه از لحاظ هنری عالین اما این یکی به نظر میاد از لحاظ تکنیکیم چیز خوفی باشه
دیگه DX12 خودشو باید کم کم نشون بده دیگه :d
ببم جان DX12 کجا این کجا تا بیاد و بعد انجینا باهاش مچ شن و... چه ربطی داره اگه اینطوره و قراره از عکس و بدون تایید سازنده ها به نوع DX پی برد پس حتما RYSE از DX20 استفاده کرده
 
اینجوری قضیه بهتر مشخص میشه :دی

تصویر با نورپردازی مستقیم و بدون هیچ تکنیکی

imagegen.ashx


تصویر با نورپردازی پشرفته

imagegen.ashx


تصویر با نورپردازی GI

imagegen.ashx
 
آخرین ویرایش:
GI داینامیک ! یه پردازش فوق العاده سنگین ! چیزی که خود اپیک هم برای انجامش که پردازش خیلی سنگین طلب نکنه غافل بوده ! ولی Lionhead تونسته انجامش بده .

وقتی Lionhead یه چنین کاری انجام میده خیلی منتظرم استودیو Black Tuck که قراره Gears جدید را با UE4 بسازه ببینم چی میخواد انجام بده !

GI هیچ انجینی بطور واقعی داینامیک نیس (بهتره بگم حقیقی نیس) ، چیزی مثل dynamic global illumination که جدیدا باب شده Fake اند .
 
آخرین ویرایش:
GI هیچ انجینی بطور واقعی داینامیک نیس (بهتره بگم حقیقی نیس) ، چیزی مثل dynamic global illumination که جدیدا باب شده Fake اند .
این یکی real-time و fully Dynamic هست، قبل از اینکه فکت صادر کنی میخوندی مطلبو:
Blog - Latest News from Lionhead : Dynamic Global Illumination in Fable Legends

Tim Sweeney:
Microsoft's Lionhead studio "has been a big contributor" to Unreal Engine 4, says Sweeney. "They built the new system for realtime global illumination with light propagation values, and contributed that to Epic -- and we merged it. And now you're seeing it in this version of the engine that we released."
 
جالب اینجاست که خود اپیک هم تائیدش کرده ! و یه جورایی تبریک گفته بهشون ! جدیدا اپیک از طرف خودشون برای بازیها مhیکرو بیانیه صادر میکنند بعد از خریداری شدن ip گیرز هم همین چند روز پیش گفتند که بازی بسیار بزرگی هست . حالا شاید دیدن ! البته خب انجین خودشون در کاره :دی ولی بالاخره بنظرم این رابطه نزدیک اپیک و مایکرو را نشون میده .
امروز هم که سر بروز رسانیه GI داینامیک اپیک پیغام فرستاده .
 
آخرین ویرایش:
این یکی real-time و fully Dynamic هست، قبل از اینکه فکت صادر کنی میخوندی مطلبو:
Blog - Latest News from Lionhead : Dynamic Global Illumination in Fable Legends

Tim Sweeney:
Microsoft's Lionhead studio "has been a big contributor" to Unreal Engine 4, says Sweeney. "They built the new system for realtime global illumination with light propagation values, and contributed that to Epic -- and we merged it. And now you're seeing it in this version of the engine that we released."

بااااااااااشه
جدیدا تو بازی سنتر ، هرکسی که نمیتونه بحثی رو با اطلاعات خودش جلو ببره ، سریع میره یه متن انگلیسی ور میداره میاره تو فروم !!!
پسر خوب ، اول برو ببین این GI چی هست
چی نیس
از کجا اومده ، چطوری کار میکنه
مکانیزمش چطوریه
بعد بیا متن انگلیسی بذار.
 
آخرین ویرایش:
بااااااااااشه
جدیدا تو بازی سنتر ، هرکسی که نمیتونه بحثی رو با اطلاعات خودش جلو ببره ، سریع میره یه متن انگلیسی ور میداره میاره تو فروم !!!
پسر خوب ، اول برو ببین این GI چی هست
چی نیس
از کجا اومده ، چطوری کار میکنه
مکانیزمش چطوریه
بعد بیا متن انگلیسی بذار.
مسلما حرفهای Tim Sweeney از صحبت های شخصی من و شما و سایر دوستان این فروم، کاملا معتبرتر هست و مبنای علمی و عملی خیلی بیشتری هم داره :دی
 
بااااااااااشه
جدیدا تو بازی سنتر ، هرکسی که نمیتونه بحثی رو با اطلاعات خودش جلو ببره ، سریع میره یه متن انگلیسی ور میداره میاره تو فروم !!!
پسر خوب ، اول برو ببین این GI چی هست
چی نیس
از کجا اومده ، چطوری کار میکنه
مکانیزمش چطوریه
بعد بیا متن انگلیسی بذار.

خب به کجا میشه رجوع کرد به درست بودنش ؟!
GI را ما میدونیم چی هست و چیکار میکنه و حتی میدونیم چیزه خیلی سنگینی هست ! ولی خب این خبر اونقدر مهم بوده که حتی خود اپیک امده گفته که Lionhead تونسته یه همچین کاری بکنه !

خیلی ساده میبینی Tim Sweeney که خودشون سازنده انجین هستند اومدند گفتند یه همچین اتفاقی افتاده ! چیزی که خودشون هم غافل بودند سر انجام دادنش چون فوق العاده سنگین اجرا میشده .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or