نقل مکان استودیوی 4A Games به Malta و کار بر روی عنوان معرفی نشده ای از سری Metro

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
metro-2033-screenshot_1920.0_cinema_960.0.jpg


استودیوی 4A Games که قبلا در اُکراین مشغول ساخت بازی های خود بودند، به تازگی به Malta نقل مکان کرده اند و از قرار معلوم در حال کار بر روی پروژه معرفی نشده ای از سری Metro هستند.
بنابرگفته سازندگان، موقعیت حال حاضر استودیو در Malta این امکان را به ما خواهد داد که با حضور در منطقه کشورهای اتحادیه اروپا سطح رقابت بین المللی را برای خود به وجود بیاوریم. این در حالی است که ما دفتر خود در اُکراین را نیز نگه خواهیم داشت ولی مقر اصلی همین استودیوی در حال حاضر در Malta است. به همین ترتیب مدیران و کارکنان به زودی به این موقعیت جدید نقل مکان خواهند کرد.
رئیس بخش توسعه و کسب و کار تجارت 4A Games آقای Dean Sharpe گفت:
"موقعیت جدید ما "مالتا" مشوق های فوق العاده ای را برای ما در ساخت بازی هایمان ایجاد خواهد کرد. و با اعتماد به نفس و قابلیت هایی که ما داریم، خواهیم توانست تا بهترین استعدادها را از مناطق اُکراین، مالتا و حتی فراتر از آن را جذب نماییم."
موسس استودیو Andrew Prokhorov نیز گفت:
"این نشانه، آغاز فصل جدیدی برای استودیوی 4A Games خواهد بود. ما با اینکه تیم نوپایی هستیم، ولی به موفقیت های خودمان افتخار می کنیم. و با فروتنی که نسبت به خروجی های خود داریم، باید بگوییم که تیم ما به دنبال ماجراجویی های جدیدی خواهد بود."
همچنین تایید کرد که:
"استودیوی ما مشغول کار بر روی پروژه هایی مرتبط دنیای Metro است. این ها پروژه هایی معرفی نشده هستند."
قبل از این 4A Games تایید کرده بود که نسخه Remastered دو بازی قبلی خود را با نام Metro: Redux برای کنسول های نسل بعد عرضه خواهد کرد.
[source]
 
اتمسفر و فضا سازی ای و کلا شاهکاری که اینا خلق کردن روزی یک بار تو حلق چوات یرلی :d
انصافا کارشون درسته در بین تمامی fps هایی که تو یک سال اخیر اومدن و بازی کردم مترو: آخرین روشنایی تنها بازی ای هست که هنوزم رو سیستمم نصب شده هست و هر از گاهی بهش سر می زنم!
m:ll فروش خوب و امتیازات عالی آورد و باید هم سریع به فکر شماره ی قبل باشن!
اما فانتزیم اینه که با open world کردن شماره ی بعد و یک سری تغییرات به s.t.a.l.k.e.r نزدیک بشن:x
 
قبلا که خیلی از شرایطشون ناراضی بودنو یه بیانیه ام داده بودن از وضعیت نامسائدشون امیدوارم با این جابجایی وضعیتشون بهتر شه تیم فوق العاده با استعدادین...
 
من عاشق Metro 2033 بودم و دوبار روی PC و یکبار روی X360 بازی کردم ...
بازی عالیــــــــــــــــــــــــــ بود اتمسفر و سنگینی شدید گیرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــود !

ولی متسفانه Last Light یک شکست بود چون هیچی از اون اتمسفر باقی نمونده بود و ماشالاه هرجا میرفتی یکی پیشت بود و تیر هم که بی نهایت و دشمن های انسانی دیگه هیچی نمونده بود از بازی ....
شکست خیلی بدی بود برای طرفدار هااا !‌

مخصوصا اون Stelth بازی که وحشتناک بود !
 
من عاشق Metro 2033 بودم و دوبار روی PC و یکبار روی X360 بازی کردم ...
بازی عالیــــــــــــــــــــــــــ بود اتمسفر و سنگینی شدید گیرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــود !

ولی متسفانه Last Light یک شکست بود چون هیچی از اون اتمسفر باقی نمونده بود و ماشالاه هرجا میرفتی یکی پیشت بود و تیر هم که بی نهایت و دشمن های انسانی دیگه هیچی نمونده بود از بازی ....
شکست خیلی بدی بود برای طرفدار هااا !‌

مخصوصا اون Stelth بازی که وحشتناک بود !
تو همین آخرین روشنایی اگه رو حالت رنجر مد کسی میخواست بره داغون میشد بخاطر ***** هوا. من رو این مد نتونستم بازی رو تموم کنم چون به یجایی رسیدم که رو سطح زمین بودم ***** هوام تموم شده بود.
تو این حالت شیلترهای اکسیژن رو باید خیلی زود تر از حالت معمولی تعویض میکردی و با هر بار برداشتن تیر و خشاب گلوله کمتری بدست می آوردی و از طرف دیگه هم هیچ راهی وجود نداشت که بفهمی چنتا تیر داری و اینکه چقدر ***** هوا داری. خللاصه با حرف شما مخالفم.:d
 
تو همین آخرین روشنایی اگه رو حالت رنجر مد کسی میخواست بره داغون میشد بخاطر ***** هوا. من رو این مد نتونستم بازی رو تموم کنم چون به یجایی رسیدم که رو سطح زمین بودم ***** هوام تموم شده بود.
تو این حالت شیلترهای اکسیژن رو باید خیلی زود تر از حالت معمولی تعویض میکردی و با هر بار برداشتن تیر و خشاب گلوله کمتری بدست می آوردی و از طرف دیگه هم هیچ راهی وجود نداشت که بفهمی چنتا تیر داری و اینکه چقدر ***** هوا داری. خللاصه با حرف شما مخالفم.:d

نه حرفت درسته کیوان جان !
ولی منظورم اصلا درجه ی سختی بازی نیست منظورم حس ترس و اتمسفره ....
 
Malta یا مالتا یک مکان خاص نیست، اینها از کشور اوکراین به کشور مالت مهاجرت کردن. دیگه همه میدونن اوضاع اوکراین کمی نابهنجار شده. میموندن باید خودشون میرفتن توی مترو بازی رو میساختن :دی

نه حرفت درسته کیوان جان !
ولی منظورم اصلا درجه ی سختی بازی نیست منظورم حس ترس و اتمسفره ....

بردیا اتفاقاً اتمسفر LL خیلی خوب بود. اصلاً TLoU یا B:I که توشون همیشه دونفر بودن مگه اتمسفر ضعیفی داشت؟
این هم درست مثل همون. شخصی که گاهاً همراهی می کرد بیشتر قصه گو بود تا همراه. و در خیلی از نبردهای حساس تنها بودی و به همین دلیل به نظر من LL خیلی بهتر از نسخه اول بود چون خیلی رِوایی تر بود.
 
Malta یا مالتا یک مکان خاص نیست، اینها از کشور اوکراین به کشور مالت مهاجرت کردن. دیگه همه میدونن اوضاع اوکراین کمی نابهنجار شده. میموندن باید خودشون میرفتن توی مترو بازی رو میساختن :دی



بردیا اتفاقاً اتمسفر LL خیلی خوب بود. اصلاً TLoU یا B:I که توشون همیشه دونفر بودن مگه اتمسفر ضعیفی داشت؟
این هم درست مثل همون. شخصی که گاهاً همراهی می کرد بیشتر قصه گو بود تا همراه. و در خیلی از نبردهای حساس تنها بودی و به همین دلیل به نظر من LL خیلی بهتر از نسخه اول بود چون خیلی رِوایی تر بود.

درسته محمد جان نکته ی خوبی رو گفتی توی TLoU که من خیلی درگیر اتمسفرش شدم با اینکه دو نفر بودن ...

ولی نمیدونم چرا محمد از LL خوشم نیومد نچسبید بهم شاید چون 1 بار و تند . تند تمومش کردم ...
ولی بازم من 2033 رو ترجیح میدم :d
 
تنها ضعف LL که خیلی به چشم میومد هوش مصنوعی دشمنا بود که موقع مخفی رفتن توی چشم میزد. ولی بازم مهم نیست با اون وضعیتی که اینا داشتن تو استودیو ساختن همچین بازی ای هم کار کس دیگه ای نبود. دیگه فرض به این که امکانات یکی مثل crytek رو بدن بهشون چیکار قرار بود بکنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or