نقد و بررسی Super Lucky’s Tale

  • Thread starter Thread starter Frobary
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Frobary

Loyal Member
g1ou_cover.jpg

وقتی به لاین‌آپ انحصاری‌های مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ نگاه می‌کنیم، بیشتر از بازی‌های بزرگ، عناوین خاص لیست انحصاری ردموندی‌ها را پر کرده‌اند. عناوینی چون Halo Wars 2، PUBG و Cuphead کاملا متفاوت هستند از آنچه که همیشه به طور انحصاری روی اکس‌باکس تجربه کرده‌ایم. در E3 2017 بود که بازی خاص دیگری در سبک پلتفرمر سه بعدی با نام «Super Lucky’s Tale» در کنفرانس مایکروسافت معرفی شد. دنباله‌ای بر Lucky’s Tale که در مارس ۲۰۱۶ برای Oculus Rift عرضه شده بود. بر خلاف قبل، این‌بار تصمیم بر آن بود که بازی با تغییراتی به شکل انحصاری راهی اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ شود. پس سازنده، استودیوی «Playful» دست به انجام تغییراتی در بازی زد. مایکروسافت نشر Super Lucky’s Tale را عهده‌دار شد تا مخاطبان پلتفرم‌های مقصد بتوانند بازی را امسال تجربه کنند. اما بر خلاف عناوین پلتفرمر یا کمی خاص‌تر انحصاری مانند Ori و Cuphead که تبلیغات نسبتا گسترده‌ای برای آن‌ها صورت گرفت و در آخر شاهد موفقیت چشمگیر آن‌ها بودیم، ناشر کم‌تر در رابطه با Super Lucky’s Tale صحبت کرد. از همین تبلیغات محدودتر قبل از عرضه می‌توانستیم حدس بزنیم که احتمالا در نسخه‌ی نهایی سطح کیفی ساخته‌ی Playful پایین‌تر از هم رده‌های خود قرار خواهد گرفت و در نهایت این اتفاق رخ داد. البته این بدین منظور نیست که با عنوانی ضعیف روبرو باشیم؛‌ شاید Super Lucky’s Tale توانایی رقابت با بهترین‌های ژانر را نداشته باشد، اما همچنان می‌توان آن را دوست داشت و از فضای زیبا و گیم‌پلی ساده‌ی آن لذت برد.

نقد و بررسی Super Lucky's Tale - بازی سنتر
 
کاپهد واسه گیمرهای هاردکور بود و اینم یه انحصاری دیگه واسه گیمرهای کژوال. دیگه از این مارکتینگ بهتر چی میخواین. :D من خودم اینو میزارم بعدا که تخفیف خورد تو لایو.
دستکم اینه ما ip های جدید می بینیم بجای ریمستر کراش و ریمستر فلان! :-"الان من بانجوکازویی روی اکس۳۶۰ خودم دارم و خیلی راضیم که مجبور نیستم ریمسترشو دوباره بخرم!:-"
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or