نقد و بررسی G-Force

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743

1264525809g%20force.jpg


نام بازی: G-force
سازنده : Disney interacive
پلتفورم: Wii
سبک بازی: اکشن
درجه سنی: 7+
درجه سختی : آسان رو به متوسط
زمان یادگیری: حدود 10 دقیقه

در دنیایواقعی ٬ موش های آزمایشگاهی در حقیقت موشهایی هستند که در آلودگی زندگی میکنند وزندگی پس از مرگ خود را نیز در یک جعبه ی کفش کهنه میگذارنند . در دنیای بازیهایرایانه ای ٬ آنها تسلیحات فوق پیشرفته بر تن کرده و حتی جت پک هم بر پشتشان مجهزدارند . بنابراین زمانی که سرنوشت سیاره بر پنجه های کوچک این موشهای اهلی متکیباشد ٬ شاد باشید زیرا این فقط در یک بازی رایانه ای اتفاق می افتد نه در واقعیت .خوشبختانه ٬ این قهرمانان غیر منتظره هدفشان تنها نجات بشریت نیست.

بلکه بازی برای ایجاد سرگرمی نیر مناسب است ! هر چند این بازی چیزخاصی در سبک پلتفرمینگ های سه بعدی ندارد و نبود تنوع باعث به وجود آمدن اندکیخستگی شود اما G-Force یک تجربهی عالی از ترکیب مبارزات ٬ پازل و معماهای ماهرانه و گردش به خاطر جایزه است .دربیشتر زمان بازی در بالای ۱۰ ساعت گیمپلی مفید ٬ شما در نقشDarwin هستید٬ رهبر میدان گروه G-Force . یک موجودشریر با مدارهای حساس خود به لوازم آشپزخانه شک وارد کرده است که این کار باعث شدهاین لوازم به صاحبان خود با نیروهای بیرحم حمله کنند . در این بازی داستانیسورپرایز کننده با اکشنی در میان وجود دارد . در هر دقیقه ی G-Force شما باید با تیم پشتیبانی خود رفت و برگشتانجام دهید . و هرچند این تبادل ها شما را در مسیر درست قرار میدهند اما سرگرمکننده نیستند ٬ در واقع خیلی زیاد تکرار میشوند . این تاخیر ها به اکشن بازی زیادآسیب نمیزنند.

8349179182.jpg


اکشن بازی لذت بخش و خوب است . از اولین لحظات بازی ٬ جایی که مراحل راهنمای بازیحرکات مهم را به شما آموزش میدهند ٬ کاملا واضح است که کنترل در G-Force یکی ازبهترین هاست . چه شما از میله ها تاب میخورید ٬ چه از مسیر تیغ الکتریکی سرمیخورید ٬ و چه از جت پک خود استفاده میکنید تا به قسمت های بالاتر برسید ٬ همهچیز در G-Force با دقت پاسخ داده میشوند .

تعداد زیادی مبارزات در
G-Force وجوددارند و هر چند سلاح های زیادی در بازی برای انتخاب کردن وجود ندارند اما باز همسر گرم کننده هستند . دشمنان با چندین شکل و روش حمله میکنند و نیازمند این هستندکه شما از استراتژی های مختلف برای غلبه بر آنها استفاده کنید . یک کامپیوتر میزکار شیطانی میتواند با در معرض نمایش گذاشتن مدار های خود به شما آسیب بزند ٬تهویه کننده ی هوا با پخش کردن گازهای مضر هوا را آلوده میسازد و به شما اسیبمیزند و ... .

جریان تنوع دشمنان با پیشرفت در بازی کمتر میشود اما هنوز هم دشمنان بینظیر کافی برای تازه نگه داشتن مبارزات وجود دارند
.وقتی شمادر حال مبارزه با دشمنان موجود در بازی نیستید باید معماهای مختلفی حل کنید ٬ مثلاباید بفهمید چگونه باید درهای قفل شده را باز کنید یا تجهیزات کامپیوتری حساس راهک کنید . تنوع این قسمت خوب است و بهترین لحظات این بخش ها هم مربوط میشود بهزمانی که شما کنترل یار پروازی خود یعنی Mooch را برعهده میگیرید . درست است که او مانند Darwin تا دندان مسلح نیست اما میتواند در تمام قسمتهای محیط پرواز کند و این هم خیلی خنده دار و سرگرم کننده است . شما همچنینمیتوانید با او زمان را آهسته کنید که با اینکار اجازه ی عبور از تیغه های سریعپنکه گردان و موانع مشابه را پیدا میکنید . این تکنیک در بخش های پایانی بازی بهشدت کارآمد خواهد بود .

G-Force کار خودرا در ترکیب کردن مبارزات و حل معما به خوبی انجام داده است و شما در انجام دادنیک ماموریت مدت زیادی معطل نخواهید شد اما یک نواختی در همان چند ساعت اول گریبانشما را خواهد گرفت . در بازیتعداد کمی محیط یگانه وجود دارد که آنها هم بسیار شبیه قبلی ها به نظر میرسند ٬بدین ترتیب شما همیشه راه خود را از میان تجهیزات دولتی بی تنوع باز خواهید کرد آنهم بدون هیچ گونه گوناگونی گرافیکی برای زنده نگه داشتن اشیا . اگر چه مبارزات وحل کردن معماها جالب هستند اما لحظات به یاد ماندنی زیادی برای جلوگیری از تکراریشدن اینها وجود ندارد ٬ مثلا هیچ گونه مبارزات با غول آخری طراحی نشده است .

فقط دوبار در طول کل بازی با همستر موتوری خود وارد جاده خواهید شد که زیاد هم خوبنیستند . کنترل کردن این وسیله ی نقلیه ی موشی شل و سست است و خیلی سخت است کهبتوان راحت پیچ ها را رد کرد و یا به دشمنان شلیک کرد . به هر حال بازی کردن
G-Force لذت بخش باقی میماند زیرا بخش های ویژه بسیارخوب کار شده اند اما اگر پشت سر هم بازی را بازی کنید ممکن است برایتان تکراری شود.
0000198102.jpg

اکشن بازی ممکن است زیاد از استاندارد ها تغییر جهت نداده باشد اما جلوه های بصریمطمئنا منحصر به فرد است . افکت آن کاملا راضی کننده است . اکشن ومبارزات لذت بخش G-Force را به یک بازی ویدیویی بسیار خوب برای فیلم blockbuster کرده است .

گیمرهای جوانتر نیز به خاطر معماها و اکشن بازی بهتر است این بازی را نیز انجام دهند
. G-Force تنها یک بازی سرگرم کننده مقایسه شده با سایر بازیهای لیسانسی نیست ٬ بلکه میتواند از پاهای خزی خود بلند تر نیز بیاستد .

داستان بازی 7/10
گیم پلی 6/10
گرافیک6/10
صداگذاری 7/10
12307_4a48d70157caa.jpg
 
آخرین ویرایش:

ahpc

کاربر سایت
Dec 23, 2012
43
کی تاحالا این بازی بازی کرده؟ نظرشو بگه

چون از انیمیشنش خوشم اومد همون موقع رو pc تمومش کردم
گیم پلیش خیلی روون هست ، فقط همون مراحل که تو توپ همسترا هستی البته سختم نبود
گیم پلی بازی تو وی با باقیا پلتفورما چه تفاوتی داره ؟
 

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
من بازی نکردم ولی محیط و گیم پلی اون منو یاد بازیای Star Wars میندازه.

یه همچین چیزایی هم میشه گفت

- - -ویرایش - - -

چون از انیمیشنش خوشم اومد همون موقع رو pc تمومش کردم
گیم پلیش خیلی روون هست ، فقط همون مراحل که تو توپ همسترا هستی البته سختم نبود
گیم پلی بازی تو وی با باقیا پلتفورما چه تفاوتی داره ؟

آره گیم پلی روونی داره

از قابلیتا wii استفاده میکنه




- - -ویرایش - - -

انیمه این بازی چقدر باهال بود..! حتما بازیشو دانلود میکنم!
حتما بازیش کن از دستش نده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر