نقد و بررسی Brave: A Warrior's Tale

nintendo_3ds

کاربر سایت


cover3.jpg


این عنوان در حقیقت نسخه بعدی و ارتقا یافته بازیBrave: The Search for Spirit Dancer است که در سال 2007 عرضه شده بود. انجام این بازی لذت بخش است . کیفیت بازی به عنوان یک محصول در سبک Action-Platformer در سطح ایده عالی قرار داره .

داستان:

قبل از اینکه وارد داستان شوید، دو گزینه برای تعیین جنسیت شخصیت شما در اختیارتان قرار می گیرد. پس از آن به سمت روستای خود برای ملاقات با رییس قبیله یعنی Brave حرکت می کنید. او برای شما ماجرایی از دوران جوانی خود تعریف می کند که در طی آن یک موجود پلید که تهدید جدی برای روستا محسوب می شده را از بین می برد. این داستان عمده گیم پلی بازی را در بر می گیرد و در آن شما نقش خود Brave را ایفا می کنید.


brave-a-warriors-tale-1.jpg

گرافیک:

از نظر گرافیکی Brave: AWT را می توان یک بازی متوسط حساب کرد . چون در طراحی شخصیت ها و محیط های بازی به هیچ وجه از تکنیک های زیبا استفاده نشده است . همچنان سبک نقاشی های کارتونی خود را حفظ کرده است و بسیار زیباست . انیمیشن های بازی نیز در سطح قابل قبولی کار شده است.


موسیقی/صدا:

شما همچنان می توانید حال و هوای فضا و محیط زندگی سرخپوست ها را از طریق آهنگسازی بازی حس کنید. صدای ضربات و تاثیرات محیطی آنها خوب کار شده و کار دوبلاژ (Voice Acting) قابل قبول است.

brave-inline_digitalchumps3.jpg

گیم پلی:


سعی شده تا گیم پلی بازی از تنوع زیادی برخوردار باشد . در سکانس های مبارزه و کنترل وسایل نقلیه نیز گیم پلی خوب طراحی شده است . با توجه به اینکه 90درصد این بازی در بخش گیم پلی آن خلاصه می شود گیم پلی بازی خوب از کار درآمده.

نتیجه:
این عنوان که در گذشته موفق بوده اینبار هم تا حدودی موفقیت قبل را تکرار کرده . اگر نسخه قبلی بازی کردید و یا این سبک بازی دوست دارید حتما این نسخه بازی کنید.


brave03.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or