نظرسنجی جدید GDC میزان ساعت کاری بازیسازان را نشان می‌دهد

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
اخیرا رویداد GDC یک نظرسنجی تحت عنوان "وضعیت صنعت بازی" را در میان بیش از 3000 بازیساز در سراسر دنیا انجام داده که طبق آن، حدود نیمی از آن‌ها به‌طور میانگین در 12 ماه گذشته طی هر هفته بیش از 40 ساعت کار کرده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کرانچ یا اضافه‌کاری شدید توسعه‌دهندگان جهت به‌پایان رساندن کار خود قبل از زمان موعد، موضوعی است که صنعت بازی‌های ویدئویی سال‌هاست با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. طبق نظرسنجی اخیری که GDC برگزار کرده، در یک سال اخیر شرایط کاری توسعه‌دهندگان از این لحاظ تغییر زیادی نکرده و همانند نظرسنجی دوره قبلی، 24 درصد از توسعه‌دهندگان در این مدت طی هر هفته به‌طور میانگین 36 الی 40 ساعت بر روی بازی‌های ویدئویی کار کرده‌اند.

طبق این نظرسنجی، 56 درصد توسعه‌دهندگان در 12 ماه اخیر به‌طور میانگین کمتر از 40 ساعت در هفته کار کرده‌اند. در ادامه می‌توانید نتایج کامل این نظرسنجی را مشاهده کنید:

نتایج نظرسنجی GDC

برگزارکنندگان GDC اشاره کرده‌اند که "نتایج از لحاظ ایجاد تعادل میان زندگی شخصی و زندگی کاری خوب به‌نظر می‌رسند، به‌خصوص با توجه به اینکه سال اخیر کار از راه دور غالب شده بود." باید در نظر داشت که در شرایط کار کردن از خانه، محاسبه دقیق ساعت کاری نسبت به شرایط عادی سخت‌تر است.
علاوه بر این، GDC از توسعه‌دهندگان خواسته تا ذکر کنند بیشترین ساعت کاری که حداقل در یک هفته در سال اخیر داشته‌اند چقدر بوده. 30 درصد از پاسخ‌دهندگان گزارش داده‌اند که حداقل در یک هفته بیش از 60 ساعت بر روی بازی‌ها کار کرده‌اند. همچنین برای 17 درصد از افراد این مقدار به بیش از 70 ساعت در هفته رسیده است:

نظرسنجی GDC (2)

جالب است بدانید که حدود سه چهارم از افرادی که کار کردن بیش از 40 ساعت در هفته را تجربه کرده‌اند، عامل اصلی این موضوع را فشار از سوی خود می‌دانند. پس از آن، مهم‌ترین عامل این بوده که برخی از توسعه‌دهندگان این مقدار کار کردن را غیرطبیعی و بیش از حد به‌شمار نمی‌آورند. همچنین 14 درصد افراد فشار مدیریت و 11 درصد فشار اطرافیان را به عنوان مهم‌ترین عامل بیش از 40 ساعت کار کردن خود در یک هفته معرفی کرده‌اند.
 
اخیرا رویداد GDC یک نظرسنجی تحت عنوان "وضعیت صنعت بازی" را در میان بیش از 3000 بازیساز در سراسر دنیا انجام داده که طبق آن، حدود نیمی از آن‌ها به‌طور میانگین در 12 ماه گذشته طی هر هفته بیش از 40 ساعت کار کرده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کرانچ یا اضافه‌کاری شدید توسعه‌دهندگان جهت به‌پایان رساندن کار خود قبل از زمان موعد، موضوعی است که صنعت بازی‌های ویدئویی سال‌هاست با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. طبق نظرسنجی اخیری که GDC برگزار کرده، در یک سال اخیر شرایط کاری توسعه‌دهندگان از این لحاظ تغییر زیادی نکرده و همانند نظرسنجی دوره قبلی، 24 درصد از توسعه‌دهندگان در این مدت طی هر هفته به‌طور میانگین 36 الی 40 ساعت بر روی بازی‌های ویدئویی کار کرده‌اند.

طبق این نظرسنجی، 56 درصد توسعه‌دهندگان در 12 ماه اخیر به‌طور میانگین کمتر از 40 ساعت در هفته کار کرده‌اند. در ادامه می‌توانید نتایج کامل این نظرسنجی را مشاهده کنید:

نتایج نظرسنجی GDC

برگزارکنندگان GDC اشاره کرده‌اند که "نتایج از لحاظ ایجاد تعادل میان زندگی شخصی و زندگی کاری خوب به‌نظر می‌رسند، به‌خصوص با توجه به اینکه سال اخیر کار از راه دور غالب شده بود." باید در نظر داشت که در شرایط کار کردن از خانه، محاسبه دقیق ساعت کاری نسبت به شرایط عادی سخت‌تر است.
علاوه بر این، GDC از توسعه‌دهندگان خواسته تا ذکر کنند بیشترین ساعت کاری که حداقل در یک هفته در سال اخیر داشته‌اند چقدر بوده. 30 درصد از پاسخ‌دهندگان گزارش داده‌اند که حداقل در یک هفته بیش از 60 ساعت بر روی بازی‌ها کار کرده‌اند. همچنین برای 17 درصد از افراد این مقدار به بیش از 70 ساعت در هفته رسیده است:

نظرسنجی GDC (2)

جالب است بدانید که حدود سه چهارم از افرادی که کار کردن بیش از 40 ساعت در هفته را تجربه کرده‌اند، عامل اصلی این موضوع را فشار از سوی خود می‌دانند. پس از آن، مهم‌ترین عامل این بوده که برخی از توسعه‌دهندگان این مقدار کار کردن را غیرطبیعی و بیش از حد به‌شمار نمی‌آورند. همچنین 14 درصد افراد فشار مدیریت و 11 درصد فشار اطرافیان را به عنوان مهم‌ترین عامل بیش از 40 ساعت کار کردن خود در یک هفته معرفی کرده‌اند.
اقا اگر این طوریه که همه کارمندان ایران در کرانچ به سر میبرن.
 
  • Like
Reactions: reza51
اگه به این عدد میگن کرانچ! کرانچ شرکت های مثل علی بابا، اسنپ و... واسه دولوپرا ندیدن! خیلی ها کارشون به بیمارستان میکشه! ته سال هم تعدیل نیرو!
نزدیک لانچ رکورد ۴۰ ساعت فقط واسه دو روز زدن!
 
  • Like
Reactions: reza51 and gintoki

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or