ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
نسلی ماندگار: 10 بازیساز تأثیرگذار شرکت کپکام
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ARTHUR WESKER" data-source="post: 5062735" data-attributes="member: 134390"><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">[ATTACH=full]233408[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="font-size: 15px">کپکام عناوین بسیار شاخصی مانند استریت فایتر، مگامن، Onimusha و رزیدنت ایول در کارنامه دارد. اما نویسندگان، هنرمندان و افرادی که مسئول خلق این بازیها بودند چه کسانی هستند؟ همان طور که میدانید، در بین انبوهی از شرکتهای بازیسازی، کپکام یکی از شناخته شدهترین شرکتهای بازیسازی محسوب میشود.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">شهرت کپکام در طی چندین دهه پس از تاسیس آن در اواخر دههی 70 میلادی رفته رفته افزایش پیدا کرده است. از آن زمان تاکنون این شرکت بازیهای تاثیرگذاری تولید کرده که از جملهی آنها میتوان به Mega Man، Street Fighter، Resident Evil و Devil May Cry اشاره کرد.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">بازیهای این شرکت باعث شده تا تعریف درستی از چند ژانر مهم و فضای کلی آنها در هنرصنعت بازیسازی به وجود بیاید. در حقیقت باید گفت که شرکت کپکام جایگاه و شکل امروزی خود را مدیون افراد و مغزهای پشت پردهای است که روی این بازیهای مهم کار کردهاند. از کارگردانان مشهور گرفته تا طراحان و تصویرگران کمتر شناخته شده. در اینجا 10 نفر از مشهورترین افرادی که پشت پردهی برخی از تاثیرگذارترین فرانچایزهای کپکام هستند را معرفی میکنیم.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233409[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Shu Takumi -10</span></h2><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Ace Attorney، Dino Crisis 2، Ghost Trick : Phantom Detective</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">شو تاکومی مرد پشت پردهی Ace Attorney، سری رمان تصویری با تم کاراگاهی است که بالاخره در این ماه به غرب نیز راه پیدا کرده است. او از اولین نسخهی این عنوان در سال 2001 به عنوان نویسنده و کارگردان این سری مشغول به فعالیت بود. البته باید گفت که تاکومی در سال 1994 به کپکام پیوست. از دیگر عناوین مهم وی باید به Dino Crisis و دنبالهی آن اشاره کرد. او در تولید این عناوین نیز به عنوان کارگردان نظارت داشت.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233410[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Tokuro Fujiwara -9</span></h2><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Ghost ‘n Goblins، Bionic Comando، Sweet Home، Mega Man</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">دلیل شهرت Tokuro Fujiwara این است که نامش با بسیاری از عناوین کلاسیک کپکام گره خورده است. او از سال 1988 تا 1996 به عنوان مدیر کل بخش بازیهای کنسولی کپکام فعالیت داشته و در طول این مدت به تولید سری بازیهای مگامن کمک کرده است. او همچنین در عناوینی مانند Ghosts ‘n Goblins، Bionic Commando و Sweet Home که از منابع الهام سری رزیدنت ایول نیز محسوب میشود، به عنوان کارگردان ایفای نقش کرده است.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233411[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Akira Kitamura -8</span></h2><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Mega Man</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">آکیرا کیتامورا یک هنرمند و کارگردان بازیهای ویدیویی ژاپنی است. او بیشتر به خاطر کار روی مجموعهی خاطرهانگیز مگا من شناخته میشود و در همان بازی اول به عنوان طراح و کارگردان این عنوان ایفای نقش کرده است. او در خلق این شخصیت نمادین بازیهای ویدیویی از شخصیتهای مانند Astro Boy و Ninja Captor الهام گرفته بود.آکیرا در دومین بازی این سری نیز وظیفهی کارگردانی را بر عهده داشت اما در جریان تولید مگا من 3 از شرکت جدا شد. کیتامورا از آن زمان خود را از تولید بازیهای ویدیویی بازنشسته کرد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233412[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Kaname Fujioka -7</span></h2><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Monster Hunter</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">فوجیوکا طراح و آرتیستی است که به خاطر فعالیتش در سری بازیهای مانستر هانتر شناخته میشود. او تاکنون به عنوان کارگردان یا کارگردان خلاق در تمام نسخههای این سری بازی فعالیت داشته است. آخرین آنها Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin بوده که برای PC و نینتندو سوئیچ منتشر شده است.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233413[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Ryozo Tsujimoto -6</span></h2><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Monster Hunter</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">ریوزو سوجیموتو در حال حاضر رئیس Consumer Games Development Division 2 کپکام است. این استودیو ساخت عناوینی مانند Monster Hunter، Onimusha و Ace Attorney را در پروندهی خود دارد.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">ریوزو در سال 1973 متولد شد و در سال 1996 به عنوان برنامهریز بازی به این شرکت پیوست. پدر او یعنی کنزو سوجیموتو نیز بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کپکام است و برادرش هارو رئیس شرکت میباشد. ریوزو از سال 2007 به عنوان تهیه کنندهی سری مانستر هانتر فعالیت دارد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233414[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Yoshiko Okamoto -5</span></h2><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Final Fight، Street Fighter II، Onimusha</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">یوشیکو اوکاموتو یک طراح بازیهای ویدیویی است که کار خود را در شرکت کونامی آغاز کرد. او در کونامی روی بازیهایی مانند Time Pilot و Gyruss کار کرده بود. یوشیکو در سال 1984 به کپکام پیوست و بیشتر از هر چیزی برای کار روی بازیهای Final Fight و Street Fighter II شناخته میشود.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">همچنین او خالق عنوان Gun Smoke نیز میباشد. بازیهای بسیار معروف سری Red Dead Revolver و Red Dead Redemption شرکت راکستار در حقیقت دنبالهی معنوی این بازی هستند. او اخیراً بازی موبایلی Monster Strike را برای Mixi که یک سرویس شبکه اجتماعی ژاپنی میباشد خلق کرده است. این عنوان به پردرآمدترین اپلیکیشن موبایلی تمام دوران تبدیل شده است.</span></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233415[/ATTACH]</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">4- akashi Nishiyama</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Street Fighter</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">تاکاشی نیشیاما به دلیل خلق فرانچایز محبوب Street Fighter شناخته شده است. پیش از اینکه او برای کپکام کار کند، یک بازی با عنوان Kung-Fu Master ساخته بود که به عنوان اولین بازی beat ’em up شناخته میشود. او برای ساخت اولین بازی از سری Street Fighter با Hiroshi Matsumoto کار کرده بود. اما پیش از تولید و انتشار Street Fighter II: World Warrior که دنبالهی نسخه اصلی محسوب میشد، کپکام را ترک کرد.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233416[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Hideki Kamiya -3</span></h2><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Resident Evil 2، Devil May Cry، Viewtiful Joe، Okami</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">استاد خلاق هیدکی کامیا از طراحان و کارگردانهای معروفی است که به خاطر کار روی بازیهایی مانند Resident Evil 2، Devil May Cry، Viewtiful Joe و Okami شناخته شده است. او در سال 1994 به کپکام پیوست اما در سال 2006 این شرکت را ترک کرد تا با همکاری دیگر اعضای سابق کپکام شرکت PlatinumGames را تاسیس کنند. از آن زمان تاکنون او روی بازیهایی مانند Bayonetta، Bayonetta2 ، The Wonderful 101، Astral Chain به عنوان کارگردان و ناظر کار کرده است.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233417[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Keiji Inafune -2</span></h2><p></p><p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Mega Man، Onimusha، Dead Rising</span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">استاد بزرگ کیجی اینافونه در سال 1987 به عنوان تصویرگر در کپکام کار خود را آغاز کرد. کارهای اولیهی او شامل بازیهای اصلی Street Fighter و Mega Man میشدند. او تا سال 2010 در این شرکت باقی ماند و روی عناوینی مانند سری Lost Planet، Onimusha و Dead Rising کار کرد.در زمان جدایی، او در سمت رئیس تولید جهانی ایفای نقش میکرد. پیش از آن نیز به عنوان مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه مشغول به کار بود.</span></p><p></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 15px">[ATTACH=full]233418[/ATTACH]</span></p><p></p><h2 style="text-align: center"><span style="font-size: 22px">Shinji Mikami -1</span></h2><p></p><h2 style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 18px">Disney's Aladdin، Goof Troop، Resident Evil، Dino Crisis، Devil May Cry، Resident Evil 4، God Hand</span></strong></h2><p></p><p><span style="font-size: 15px">شینجی میکامی که به عنوان پدر سبک وحشت شناخته میشود، بیشتر به خاطر کار روی بازیهای وحشت و بقای Resident Evil و Dino Crisis مشهور است. وی در سال 1990 به عنوان طراح بازی به کپکام پیوست. میکامی در آن زمان روی بازیهایی مانند ورژن NES علاءالدین کار کرده بود.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">پروژه بزرگ بعدی استاد، عنوان اصلی رزیدنت ایول بود که در حقیقت بازسازی عنوان Sweet Home محسوب میشد. او همچنین به عنوان مدیر کل استودیوی Capcom Production Studio 4 منصوب شد که بیشتر روی توسعه بازیهای وحشت و بقا تمرکز داشت. او در سال 2007 کپکام را ترک کرد. از آخرین پروژههای این بازیساز افسانهای میتوان به The Evil Within و دنبالهی آن و همچنین بازی انحصاری PS5 با عنوان Ghostwire: Tokyo اشاره کرد.</span></p><p></p><p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span style="font-size: 22px"><a href="https://www.thegamer.com/capcom-franchises-most-influential-people/">The 10 People Behind The Most Influential Capcom Franchises</a></span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ARTHUR WESKER, post: 5062735, member: 134390"] [CENTER] [ATTACH type="full" alt="1637561998728.png"]233408[/ATTACH][/CENTER] [SIZE=4]کپکام عناوین بسیار شاخصی مانند استریت فایتر، مگامن، Onimusha و رزیدنت ایول در کارنامه دارد. اما نویسندگان، هنرمندان و افرادی که مسئول خلق این بازیها بودند چه کسانی هستند؟ همان طور که میدانید، در بین انبوهی از شرکتهای بازیسازی، کپکام یکی از شناخته شدهترین شرکتهای بازیسازی محسوب میشود. شهرت کپکام در طی چندین دهه پس از تاسیس آن در اواخر دههی 70 میلادی رفته رفته افزایش پیدا کرده است. از آن زمان تاکنون این شرکت بازیهای تاثیرگذاری تولید کرده که از جملهی آنها میتوان به Mega Man، Street Fighter، Resident Evil و Devil May Cry اشاره کرد. بازیهای این شرکت باعث شده تا تعریف درستی از چند ژانر مهم و فضای کلی آنها در هنرصنعت بازیسازی به وجود بیاید. در حقیقت باید گفت که شرکت کپکام جایگاه و شکل امروزی خود را مدیون افراد و مغزهای پشت پردهای است که روی این بازیهای مهم کار کردهاند. از کارگردانان مشهور گرفته تا طراحان و تصویرگران کمتر شناخته شده. در اینجا 10 نفر از مشهورترین افرادی که پشت پردهی برخی از تاثیرگذارترین فرانچایزهای کپکام هستند را معرفی میکنیم.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562019728.png"]233409[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Shu Takumi -10[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B][SIZE=5]Ace Attorney، Dino Crisis 2، Ghost Trick : Phantom Detective[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]شو تاکومی مرد پشت پردهی Ace Attorney، سری رمان تصویری با تم کاراگاهی است که بالاخره در این ماه به غرب نیز راه پیدا کرده است. او از اولین نسخهی این عنوان در سال 2001 به عنوان نویسنده و کارگردان این سری مشغول به فعالیت بود. البته باید گفت که تاکومی در سال 1994 به کپکام پیوست. از دیگر عناوین مهم وی باید به Dino Crisis و دنبالهی آن اشاره کرد. او در تولید این عناوین نیز به عنوان کارگردان نظارت داشت.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562059732.png"]233410[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Tokuro Fujiwara -9[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B][SIZE=5]Ghost ‘n Goblins، Bionic Comando، Sweet Home، Mega Man[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]دلیل شهرت Tokuro Fujiwara این است که نامش با بسیاری از عناوین کلاسیک کپکام گره خورده است. او از سال 1988 تا 1996 به عنوان مدیر کل بخش بازیهای کنسولی کپکام فعالیت داشته و در طول این مدت به تولید سری بازیهای مگامن کمک کرده است. او همچنین در عناوینی مانند Ghosts ‘n Goblins، Bionic Commando و Sweet Home که از منابع الهام سری رزیدنت ایول نیز محسوب میشود، به عنوان کارگردان ایفای نقش کرده است.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562100490.png"]233411[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Akira Kitamura -8[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B][SIZE=5]Mega Man[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]آکیرا کیتامورا یک هنرمند و کارگردان بازیهای ویدیویی ژاپنی است. او بیشتر به خاطر کار روی مجموعهی خاطرهانگیز مگا من شناخته میشود و در همان بازی اول به عنوان طراح و کارگردان این عنوان ایفای نقش کرده است. او در خلق این شخصیت نمادین بازیهای ویدیویی از شخصیتهای مانند Astro Boy و Ninja Captor الهام گرفته بود.آکیرا در دومین بازی این سری نیز وظیفهی کارگردانی را بر عهده داشت اما در جریان تولید مگا من 3 از شرکت جدا شد. کیتامورا از آن زمان خود را از تولید بازیهای ویدیویی بازنشسته کرد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562134002.png"]233412[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Kaname Fujioka -7[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B][SIZE=5]Monster Hunter[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]فوجیوکا طراح و آرتیستی است که به خاطر فعالیتش در سری بازیهای مانستر هانتر شناخته میشود. او تاکنون به عنوان کارگردان یا کارگردان خلاق در تمام نسخههای این سری بازی فعالیت داشته است. آخرین آنها Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin بوده که برای PC و نینتندو سوئیچ منتشر شده است.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562164215.png"]233413[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Ryozo Tsujimoto -6[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B][SIZE=5]Monster Hunter[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]ریوزو سوجیموتو در حال حاضر رئیس Consumer Games Development Division 2 کپکام است. این استودیو ساخت عناوینی مانند Monster Hunter، Onimusha و Ace Attorney را در پروندهی خود دارد. ریوزو در سال 1973 متولد شد و در سال 1996 به عنوان برنامهریز بازی به این شرکت پیوست. پدر او یعنی کنزو سوجیموتو نیز بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کپکام است و برادرش هارو رئیس شرکت میباشد. ریوزو از سال 2007 به عنوان تهیه کنندهی سری مانستر هانتر فعالیت دارد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562211616.png"]233414[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Yoshiko Okamoto -5[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B][SIZE=5]Final Fight، Street Fighter II، Onimusha[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]یوشیکو اوکاموتو یک طراح بازیهای ویدیویی است که کار خود را در شرکت کونامی آغاز کرد. او در کونامی روی بازیهایی مانند Time Pilot و Gyruss کار کرده بود. یوشیکو در سال 1984 به کپکام پیوست و بیشتر از هر چیزی برای کار روی بازیهای Final Fight و Street Fighter II شناخته میشود. همچنین او خالق عنوان Gun Smoke نیز میباشد. بازیهای بسیار معروف سری Red Dead Revolver و Red Dead Redemption شرکت راکستار در حقیقت دنبالهی معنوی این بازی هستند. او اخیراً بازی موبایلی Monster Strike را برای Mixi که یک سرویس شبکه اجتماعی ژاپنی میباشد خلق کرده است. این عنوان به پردرآمدترین اپلیکیشن موبایلی تمام دوران تبدیل شده است.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562238531.png"]233415[/ATTACH][/SIZE] [SIZE=6]4- akashi Nishiyama[/SIZE] [B][SIZE=5]Street Fighter[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]تاکاشی نیشیاما به دلیل خلق فرانچایز محبوب Street Fighter شناخته شده است. پیش از اینکه او برای کپکام کار کند، یک بازی با عنوان Kung-Fu Master ساخته بود که به عنوان اولین بازی beat ’em up شناخته میشود. او برای ساخت اولین بازی از سری Street Fighter با Hiroshi Matsumoto کار کرده بود. اما پیش از تولید و انتشار Street Fighter II: World Warrior که دنبالهی نسخه اصلی محسوب میشد، کپکام را ترک کرد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562353645.png"]233416[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Hideki Kamiya -3[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B][SIZE=5]Resident Evil 2، Devil May Cry، Viewtiful Joe، Okami[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]استاد خلاق هیدکی کامیا از طراحان و کارگردانهای معروفی است که به خاطر کار روی بازیهایی مانند Resident Evil 2، Devil May Cry، Viewtiful Joe و Okami شناخته شده است. او در سال 1994 به کپکام پیوست اما در سال 2006 این شرکت را ترک کرد تا با همکاری دیگر اعضای سابق کپکام شرکت PlatinumGames را تاسیس کنند. از آن زمان تاکنون او روی بازیهایی مانند Bayonetta، Bayonetta2 ، The Wonderful 101، Astral Chain به عنوان کارگردان و ناظر کار کرده است.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562378313.png"]233417[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Keiji Inafune -2[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [CENTER][B][SIZE=5]Mega Man، Onimusha، Dead Rising[/SIZE][/B][/CENTER] [SIZE=4]استاد بزرگ کیجی اینافونه در سال 1987 به عنوان تصویرگر در کپکام کار خود را آغاز کرد. کارهای اولیهی او شامل بازیهای اصلی Street Fighter و Mega Man میشدند. او تا سال 2010 در این شرکت باقی ماند و روی عناوینی مانند سری Lost Planet، Onimusha و Dead Rising کار کرد.در زمان جدایی، او در سمت رئیس تولید جهانی ایفای نقش میکرد. پیش از آن نیز به عنوان مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه مشغول به کار بود.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=4][ATTACH type="full" alt="1637562424927.png"]233418[/ATTACH][/SIZE][/CENTER] [HEADING=1][CENTER][SIZE=6]Shinji Mikami -1[/SIZE][/CENTER][/HEADING] [HEADING=1][CENTER][B][SIZE=5]Disney's Aladdin، Goof Troop، Resident Evil، Dino Crisis، Devil May Cry، Resident Evil 4، God Hand[/SIZE][/B][/CENTER][/HEADING] [SIZE=4]شینجی میکامی که به عنوان پدر سبک وحشت شناخته میشود، بیشتر به خاطر کار روی بازیهای وحشت و بقای Resident Evil و Dino Crisis مشهور است. وی در سال 1990 به عنوان طراح بازی به کپکام پیوست. میکامی در آن زمان روی بازیهایی مانند ورژن NES علاءالدین کار کرده بود. پروژه بزرگ بعدی استاد، عنوان اصلی رزیدنت ایول بود که در حقیقت بازسازی عنوان Sweet Home محسوب میشد. او همچنین به عنوان مدیر کل استودیوی Capcom Production Studio 4 منصوب شد که بیشتر روی توسعه بازیهای وحشت و بقا تمرکز داشت. او در سال 2007 کپکام را ترک کرد. از آخرین پروژههای این بازیساز افسانهای میتوان به The Evil Within و دنبالهی آن و همچنین بازی انحصاری PS5 با عنوان Ghostwire: Tokyo اشاره کرد.[/SIZE] [CENTER] [SIZE=6][URL='https://www.thegamer.com/capcom-franchises-most-influential-people/']The 10 People Behind The Most Influential Capcom Franchises[/URL][/SIZE] [/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
نسلی ماندگار: 10 بازیساز تأثیرگذار شرکت کپکام
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft