
اخیرا در یک مصاحبه از سوی کارگردان بازی Final Fantasy XIV: A Realm Reborn یعنی Naoki Yoshida او گفته بود که نسخه PS4 بازی با 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد تا کاراکترهای بیشتری وجود داشته باشند اما بعضی چیزها ممکن است تغییر کنند.
امروز نسخه PS4 از بازی در “Full Active Time Event” در اوزاکا طرفداران بازی گزارش هایی از پخش زنده این بازی دادند که در 60 فریم بر ثانیه اجرا می شود.
برای مثال کاربر NOnTaRo در تویت خود نوشت:
کاملا واضح است که ما نباید انتظار اجرای بازی در 60 فریم و در همه حالت ها داشته باشیم زیرا Final Fantasy XIV: A Realm Reborn یک MMORPG است که اغلب تعداد زیادی کاراکتر در یک صحنه حضور دارند. در این نوع بازی میزان لودشدن GPU بسیار متغیر است و حتی قویترین PC ها هم برای لودکردن بازی در 60 فریم در صحنه های شلوغ مشکل دارند.
از آنجا که گزارش ها از شرکت کنندگان در رویداد و نه از یک منبع رسمی است ما باید منتظر یک تاییدیه رسمی باشیم اما این خبر امیدوارکننده است.
در زیر شما می توانید یک عکس از نسخه PS4 در حال اجرای بازی در محل برگزاری رویداد در اوزاکا را ببینید که مدرکی است برای گفته های NOnTaRo
منبع