ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
نسخه ی PC بازی Crysis2 ابتدا بدون DX11 منتشر می شود.
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Farshidstar2012" data-source="post: 1326395" data-attributes="member: 23904"><p>متاسفانه هر دوی شما در مورد DX 11 اشتباه می کنید، برنامه ی 3DMARK 11 بعنوان یک بنچمارک مرجع طوری طراحی شده که فشاری چندین برابر بالاتر از میزان مورد استفاده در بازیها رو روی کارت گرافیک اعمال کنه و مقدار فریم در صحنه ها به هیچ وجه نباید با فریم بازیهایی که می تونن DX11 باشن مقایسه بشه، چون اونها طراحی شدن که آمار قابل مقایسه با کارتهای دیگه تولید کنن و نماینده ی بازیهای DX11 نیستن. بعلاوه مقایسه ی کارتهای نسل بعد که سریعتر میشن در طراحی این قبیل برنامه ها مدنظر هست.</p><p></p><p>برای اشاره به بازیهای DX11 میشه از عناوینی مثل AvP ، METRO 2033 و حتی DIRT 2 رو نام برد که علاوه بر استفاده از تکنیکهای جدیدتر سرعت فریم مناسبی هم ارائه میدن ( هر چند که در مد DX11 افت فریم محسوسی نسبت به DX 9 دارن) و اتفاقا اصولا استفاده از بعضی از تکنیکهای DX 11 باعث بالا رفتن سرعت نسبت به DX9 هم خواهد شد</p><p></p><p>نکته ی دیگه اینه که این وسط حرفی از پشتیبانی از DX10 به میان نمیاد، دلیلش هم اینه که DX 11 این قابلیت رو داره که بیشتر خصوصیات خودش رو می تونه بر روی سخت افزار DX 10 هم پیاده سازی کنه و بنابراین کارتای DX 10 رو هم براحتی تحت پوشش می ده و نیازی به روالهای DX10 بصورت مجزا نیست</p><p></p><p>در مورد Crysis 1 هم بگم که با وجود اینکه بیشتر قابلیتهای گرافیکی بازی با نصب یک Patch غیر رسمی توی XP باز میشد و بالاترین تنظیمات باز می شد، اما قابلیتهای نور پردازی و سایه ی بازی فقط در VISTA/7 قابل استفاده بود چون DX10 بصورت واقعی فقط در این سیستم عاملها کار می کنه.</p><p></p><p></p><p></p><p>من بیشتر به استراتژی و هدف گذاری ناشر بازی مشکوک هستم تا خواست خود Crytek، چون فکر می کنم که مسیر حرکت رو به سمت تولید محتوای Multi Platform سوق داد و تمرکز استودیو رو از کار بر روی خصوصیات صرفا بصری در بازی بسمت توسعه در پلتفرمهای مختلف کشید.</p><p></p><p>در مورد Visuals هم با شما موافقم، موارد متعددی رو میشه در بازی مثال زد که نسبت به نسخه ی قبلی پسرفت کرده، مشخصه که از لحاظ فنی و از ابتدا محدودیتهای کنسول برای طراحی بازی مدنظر بوده.</p><p>نکته ی نگران کننده ی دیگه اینه که امکاناتی که میشه با یه Patch در آینده به بازی اضافه کرد خیلی محدودتر از امکاناتی هست که از ابتدای طراحی میشه توی بازی پیاده کرد. مخصوصا در مورد DX 11، چون بعضی قابلیتها از لحاظ فنی اضافه شدنی نیست و باید از اول طراحی بشن که در اون صورت Patch ارائه شده باید به اندازه ی نصف Image بازی حجم داشته باشه و مشخصه که امکانپذیر نیست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Farshidstar2012, post: 1326395, member: 23904"] متاسفانه هر دوی شما در مورد DX 11 اشتباه می کنید، برنامه ی 3DMARK 11 بعنوان یک بنچمارک مرجع طوری طراحی شده که فشاری چندین برابر بالاتر از میزان مورد استفاده در بازیها رو روی کارت گرافیک اعمال کنه و مقدار فریم در صحنه ها به هیچ وجه نباید با فریم بازیهایی که می تونن DX11 باشن مقایسه بشه، چون اونها طراحی شدن که آمار قابل مقایسه با کارتهای دیگه تولید کنن و نماینده ی بازیهای DX11 نیستن. بعلاوه مقایسه ی کارتهای نسل بعد که سریعتر میشن در طراحی این قبیل برنامه ها مدنظر هست. برای اشاره به بازیهای DX11 میشه از عناوینی مثل AvP ، METRO 2033 و حتی DIRT 2 رو نام برد که علاوه بر استفاده از تکنیکهای جدیدتر سرعت فریم مناسبی هم ارائه میدن ( هر چند که در مد DX11 افت فریم محسوسی نسبت به DX 9 دارن) و اتفاقا اصولا استفاده از بعضی از تکنیکهای DX 11 باعث بالا رفتن سرعت نسبت به DX9 هم خواهد شد نکته ی دیگه اینه که این وسط حرفی از پشتیبانی از DX10 به میان نمیاد، دلیلش هم اینه که DX 11 این قابلیت رو داره که بیشتر خصوصیات خودش رو می تونه بر روی سخت افزار DX 10 هم پیاده سازی کنه و بنابراین کارتای DX 10 رو هم براحتی تحت پوشش می ده و نیازی به روالهای DX10 بصورت مجزا نیست در مورد Crysis 1 هم بگم که با وجود اینکه بیشتر قابلیتهای گرافیکی بازی با نصب یک Patch غیر رسمی توی XP باز میشد و بالاترین تنظیمات باز می شد، اما قابلیتهای نور پردازی و سایه ی بازی فقط در VISTA/7 قابل استفاده بود چون DX10 بصورت واقعی فقط در این سیستم عاملها کار می کنه. من بیشتر به استراتژی و هدف گذاری ناشر بازی مشکوک هستم تا خواست خود Crytek، چون فکر می کنم که مسیر حرکت رو به سمت تولید محتوای Multi Platform سوق داد و تمرکز استودیو رو از کار بر روی خصوصیات صرفا بصری در بازی بسمت توسعه در پلتفرمهای مختلف کشید. در مورد Visuals هم با شما موافقم، موارد متعددی رو میشه در بازی مثال زد که نسبت به نسخه ی قبلی پسرفت کرده، مشخصه که از لحاظ فنی و از ابتدا محدودیتهای کنسول برای طراحی بازی مدنظر بوده. نکته ی نگران کننده ی دیگه اینه که امکاناتی که میشه با یه Patch در آینده به بازی اضافه کرد خیلی محدودتر از امکاناتی هست که از ابتدای طراحی میشه توی بازی پیاده کرد. مخصوصا در مورد DX 11، چون بعضی قابلیتها از لحاظ فنی اضافه شدنی نیست و باید از اول طراحی بشن که در اون صورت Patch ارائه شده باید به اندازه ی نصف Image بازی حجم داشته باشه و مشخصه که امکانپذیر نیست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
نسخه ی PC بازی Crysis2 ابتدا بدون DX11 منتشر می شود.
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft