نسخه چینی سایبر پانک هم ساخته خواهد شد

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
کمپانی چینی Tencent اخیرا عنوانی را با حال و هوای دنیای سایبر پانک معرفی کرده‌است که شباهتی‌های فراوانی به عنوان در حال توسعه سایبر پانک ۲۰۷۷ دارد. با ادامه جدیدترین اخبار بازی‌ها همراه باشید.

روز گذشته کمپانی تنسنت که وظیفه ساخت و انتشار بازی‌ها در کشور چین و همچنین سایر کشور ها را برعهده دارد، پروژه جدید خود با نام SYN را معرفی کرد.
در نمایش سه‌ دقیقه‌ای که از این عنوان منتشر شده، می‌توان به این نکات اشاره کرد:
SYN با استفاده از موتور آنریل ۴ توسعه می‌یابد و با یک عنوان جهان‌باز اول شخص در حال و هوای سایبر پانک در سال ۲۰۳۳ طرف خواهیم بود. فضا و محیط شهر همراه خواهد بود با تابلو های تبلیغاتی با چراغ های نئون، سازه‌ها و ساختمانی‌های آینده نگرانه با الگو گرفتن از معماری چینی و در ادامه هم تنسنت در خصوص تکنولژی‌های استفاده شده در توسعه این پروژه با همکاری اپیک گیمز، نمایش را ادامه می‌دهد. در بازی با بخش وسیعی برای شخصی‌سازی شخصیت‌ها و موجوداتی که همراه او خواهند بود، طرف خواهیم بود. در دمو امکان شخصی‌سازی مو، لباس و نقاشی چهره شخصیت بازی به نمایش در می‌آید. همچنین تنسنت اعلام کرد که آن‌ها با همکاری اپیک گیمز از تکنولوژی کاملی برای شبیه سازی مو استفاده کرده‌اند. در SYN همچنین می‌توانید حیوانات خانگی سایبورگ مثل خرس و پلنگ را همراه خود داشته باشید. از دیگر نکات می‌توان به امکان کنترل و شخصی سازی وسایل نقلیه نام برد.


در نهایت این تمام اطلاعاتی بود که در خصوص این پروژه در دسترس قرار گرفته‌است. SYN در تاریخی نامعلوم برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در تمام نقاط جهان منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
مگه هر گردی گردوعه؟
دیترویت هم سایبرپانک فرانسوی بود؟
کجای بازی جز تم و سبک بازی شباهتی بهم دارن که این بازی بخاد بشه سایبرپانک چینی!!!
SR با هزار و یک الگو گیری از بازی GTA همچین تیتری نمیخوره
تیتر خبر مبتدیانه و ضعیف و البته غلط :|
بازی به احتمال ۹۹ درصد بتل رویال یا PVP آنلاینه اصلا فک نکنم شباهتی به Cyberpunk 2077 داشته باشه‌ :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر