گزارش نائوکی یوشیدا: ساخت ریمیک Final Fantasy 9 در یک نسخه کار سختی است.

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

کاربر سایت
Final-Fantasy-IX-Remake-HD-1456x819.jpg

کارگردان بازی Final Fantasy 14 آقای نائوکی یوشیدا، این سوال را می‌پرسد که با توجه به عظیم بودن Final Fantasy 9 آیا می‌شود ریمیک آن را در یک نسخه جا داد؟
این کارگردان/تهیه‌کننده در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد یک ریمیک احتمالی از Final Fantasy 9 می‌تواند بیش از یک عنوان را شامل شود. ( مشابه ریمیک فاینال فانتزی ۷) وی در جواب به این سوال که دوست دارد کدام سری از این بازی‌ها را ریمیک کند، پاسخ داد:

"اوه مرد این یکی از سخت‌ترین سوالاس، ولی یک بازی که شخصا دوست دارم ریمیک بشه بازی Final Fantasy 3 هست.البته می‌دونم تقاضا برای FF 9 زیاده ولی وقتی به حجم عظیم این بازی فک میکنید واقعا نمیدانم آیا می‌شود همه آن را در یک نسخه جا داد خیر.‌این خودش یک مشکل بحساب میاد. در کل سوال سختی‌ست"

Yoshi-P questions whether it’s possible to remake Final Fantasy 9 as a single title | VGC
 
مگه اينا چقد گسترده بودن؟
بازی های کلاسیک، مخصوصا jrpg ها، چون دغدغه موشن کپچر و صداگزاری اینا نداشتن! و فاصله رسیدن از نقطه A تا B جغرافیای بازی هم کوتاه بود!و بسیاری از داستان ها هم تو متن ها قرار می گرفت! تو یک بازی که شاید 10تا 20 ساعت گفته می شد، اینو بخوایم تو یک ریمیک مدرن، با کلی صداگزاری و انیمیشن جدید و موشن کپچر بسازیم و همون محیط هایی که تو بازی های کلاسیک به ظاهرا وسیع بودن رو 3d کامل در بیاری، همون بازی نیاز به روایت پنجاه تا صد ساعت داره(بدون هیچ ماموریت فرعی و فیلر، فقط ماموریت اصلی)

کلا سه بعدی شدن کامل FF ها بهاش این بود که از نسل پنج هرچی میایم جلوتر لور های FF ها ضعیف تر بشه! چون تمرکز روی بحث فنی و سه بعدی شدن! و تغییر لول دیزاین بازی ها، استدیو هارو(نه فقط اسکوئر انیکس، این برا بقیه هم هست) داستان های کوتاه تری رو بگن که بتونن اصلا بازی رو در سطح AAA بسازند!:دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or