ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
موتور دو بعدی Dream Engine
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="poyan" data-source="post: 2126959" data-attributes="member: 1154"><p>اطلاعات تکمیلی انجین </p><p><strong>اطلاعات</strong></p><p>ورژن فعلی: 1.0.0.0 alpha</p><p>مدت کار بر روی انجین: 2 ماه</p><p>نوشته شده در: ++C</p><p>کامپایلر: ++Visual C</p><p>ادیتور نوشته شده در: #C</p><p><strong>ویژگی ها</strong></p><p>Graphical API: DirectX 9.0c June 2010</p><p>Audio: irrKlang 1.3.0</p><p>Input: DirectInput 8<strong></strong></p><p><strong>بروز رسانی</strong></p><p>1- انجین در حال حاضر فقط قابلیت خروجی دادن بر روی Windows رو داره. نسخه های پشتیبانی شده هم XP, Vista, Seven هست. تو یکی از فروم ها شنفته بودم که یکی گفته کد نویسی انجین خیلی ساده هست. باید در جواب بگم که خوب کد نویسی انجین ساده نیست! ما ساده اش کردیم. این قالب نمونه ای که گذاشتم یک interface خیلی ساده شده است و به developer این امکان رو میده که Rapid Development رو تو زبونی مثل ++C تجربه کنه. در ساخت Editor هم بیشتر سعی میشه از قالب Game Maker فرار کرد ولی ایده های خوبش رو توی کار اضافه میکنیم.</p><p>2- در حال حاضر منابع Sprite, Sound, Object, Font در موتور طراحی شده. از اونجا که الآن پروژه داره توسط یک Mini Game توسعه داده میشه، نسبت به خواسته های بازی منابع و تکنولوژی های مورد نظر وارد انجین میشه. سیستم مدیریت محتوا کاملا انعطاف پذیره. در حال حاضر برای تشخیص برخورد و یا ایجاد شتاب برای اشیاء از فرمول های معمولی دبیرستان استفاده میشه! و موتور فیزیکی داخل انجین هنوز وارد نشده. بزودی این Mini Game رو تو همین تاپیک قرار میدم. راستی، من اطلاعات اضافی رو پاک کردم از تاپیک که اینطوری اطلاعات جامع تر بشن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="poyan, post: 2126959, member: 1154"] اطلاعات تکمیلی انجین [b]اطلاعات[/b] ورژن فعلی: 1.0.0.0 alpha مدت کار بر روی انجین: 2 ماه نوشته شده در: ++C کامپایلر: ++Visual C ادیتور نوشته شده در: #C [b]ویژگی ها[/b] Graphical API: DirectX 9.0c June 2010 Audio: irrKlang 1.3.0 Input: DirectInput 8[b] بروز رسانی[/b] 1- انجین در حال حاضر فقط قابلیت خروجی دادن بر روی Windows رو داره. نسخه های پشتیبانی شده هم XP, Vista, Seven هست. تو یکی از فروم ها شنفته بودم که یکی گفته کد نویسی انجین خیلی ساده هست. باید در جواب بگم که خوب کد نویسی انجین ساده نیست! ما ساده اش کردیم. این قالب نمونه ای که گذاشتم یک interface خیلی ساده شده است و به developer این امکان رو میده که Rapid Development رو تو زبونی مثل ++C تجربه کنه. در ساخت Editor هم بیشتر سعی میشه از قالب Game Maker فرار کرد ولی ایده های خوبش رو توی کار اضافه میکنیم. 2- در حال حاضر منابع Sprite, Sound, Object, Font در موتور طراحی شده. از اونجا که الآن پروژه داره توسط یک Mini Game توسعه داده میشه، نسبت به خواسته های بازی منابع و تکنولوژی های مورد نظر وارد انجین میشه. سیستم مدیریت محتوا کاملا انعطاف پذیره. در حال حاضر برای تشخیص برخورد و یا ایجاد شتاب برای اشیاء از فرمول های معمولی دبیرستان استفاده میشه! و موتور فیزیکی داخل انجین هنوز وارد نشده. بزودی این Mini Game رو تو همین تاپیک قرار میدم. راستی، من اطلاعات اضافی رو پاک کردم از تاپیک که اینطوری اطلاعات جامع تر بشن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
موتور دو بعدی Dream Engine
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft