هیدئو کوجیما، سازنده ی بازی متال گیر و متال گیر سالید، مغز متفکر پشت "Policenauts" در دو توییت توضیح داده است که وقتی مردم میگویند یک بازی هیدئو کوجیما منظورشان چیست!
"33 سال پیش در صنعت بازی، تیم بازی سازی فقط 5-6 نفر بودند. ایده های اولیه، نوشتن داستان، کشیدن نقشه روی کاغذ چهارراه، کشیدن اسپرایتها، وارد کردن مستقیم دیتا، مدیریت پرچم اسمبلی، برنامه ریزی یک زبان منطقی ساده،"
و در ادامه:
"کمپرس کردن عکس باینری، کارگردانی همه جانبه، و حتی نوشتن راهنمای بازی! و بعد من میبایست بازی را از لحاظ بیزنس مدیریت، تهیه، و پروموت میکردم. حتی وقتی تیم بزرگتر شد، و ماموریتهای افراد تقسیم شد، استایل ساخت بازی من فرق نکرد. من مانند استدیوهای ایندی کار میکنم."
و در توییت دیگر اضافه کرد:
"من از سرچشمه تا جلگه با بازی هستم. این یک بازی هیدئو کوجیما میباشد!"
اما چرا کوجیما این حرف را میزند؟ چون میخواید به گیمرها امید بدهد که بازی Death Stranding بازی "یک کوجیمای 50 ساله" نیست، و همان دقت، ظرافت، و همه جانب گرایی بازیهای قبلی کوجیما را خواهد داشت.
نظر شما چیست؟ آیا کوجیما یک یادگار از گذشته است، با همه ی بازیسازان تریپل ای باید مانند او باشند؟
"33 سال پیش در صنعت بازی، تیم بازی سازی فقط 5-6 نفر بودند. ایده های اولیه، نوشتن داستان، کشیدن نقشه روی کاغذ چهارراه، کشیدن اسپرایتها، وارد کردن مستقیم دیتا، مدیریت پرچم اسمبلی، برنامه ریزی یک زبان منطقی ساده،"
و در ادامه:
"کمپرس کردن عکس باینری، کارگردانی همه جانبه، و حتی نوشتن راهنمای بازی! و بعد من میبایست بازی را از لحاظ بیزنس مدیریت، تهیه، و پروموت میکردم. حتی وقتی تیم بزرگتر شد، و ماموریتهای افراد تقسیم شد، استایل ساخت بازی من فرق نکرد. من مانند استدیوهای ایندی کار میکنم."
و در توییت دیگر اضافه کرد:
"من از سرچشمه تا جلگه با بازی هستم. این یک بازی هیدئو کوجیما میباشد!"
اما چرا کوجیما این حرف را میزند؟ چون میخواید به گیمرها امید بدهد که بازی Death Stranding بازی "یک کوجیمای 50 ساله" نیست، و همان دقت، ظرافت، و همه جانب گرایی بازیهای قبلی کوجیما را خواهد داشت.
نظر شما چیست؟ آیا کوجیما یک یادگار از گذشته است، با همه ی بازیسازان تریپل ای باید مانند او باشند؟