در آخرین شماره ی هفته ی نامه ی فامیتسو (1414) بخشی به مصاحبه با 110 بازیساز اختصاص داده شده است که درباره ی چشم انداز خود برای سال 2016 صحبت میکنند. کاتسورا هاشینو کارگردان برخی عناوین Atlus مثل پرسونا 3 و 4، Catherine و پرسونا 5 درباره ی اهدافش برای داستان سرایی در بازی هایش و پرسونا 5 می گوید:
من فکر میکنم بازی ها از این لحاظ از فیلم ها و رمان ها متفاوتند که قابلیت این رو دارند که باعث بشن بازیکن دربرابر پایان هایی که بخاطر انتخاب های خودشون بوجود اومده احساس مسئولیت کنند.
به نظر من، بازی های من فقط برای وقت کشی [ و سرگرمی محض ] نیستن، بلکه زنده و تاثیر گذار و گیرا هستن، و همین ویژگی بازی ها باعث شد من بازیساز بشم. احساس میکنم بازی بعدیم (پرسونا 5) میتونه این هدف رو حتی به مقدار کم محقق کنه. خیلی خوشحال میشم اگر همه کسانی که برای این بازی صبر کردن ازش لذت ببرن"
در سال 2016 ما میتونم با اطمینان یکی از بزرگترین بازیهامون، یعنی پرسونا 5 رو منتشر کنیم. وقتی این بازی تاخیر خورد ما دلیل رو اجرای اصلاحات و رفع مشکلات به منظور اطمینان از کیفیت محصولمون اعلام کردیم، ولی من الان احساس میکنم تقریبا به این نقطه رسیدیم! لطفا منتظر خبر های جدیدی که به زودی منتشر میشن باشید!
لینک منبع