مقایسه Tomb Raider Underworld بین PS3 و 360

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Robin Hood

کاربر سایت
نسخه PS3 این بازی در رزولوشن 1280x720 و 2xAA اجرا میشود و نسخه 360 در رزولوشن 1024x576 و 2xAA اجرا میشود .

PS3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
360


همونطور که در عکس های بالا میبینید نسخه PS3 دارای Self Shadowing بهتری نیز هست

PS3

------------------------------------------------------------------------
360


PS3

--------------------------------------------------------------------------------
360


همونطور که میبیند نسخه PS3 روشنایی و شفافیت بیشتری نسبت به نسخه 360 داره .

PS3
360
 
سلام من اینم اضافه کنم که منبعشم فروم beyond3d هست توسط quaz51 هم تایید شده یکی از همون کسی که همه بازیای بین ps3 و 360 تو یوروگیمر مقایسه میکنن.
 
خب عزیز شاید دلیل پایین بودن resolation xbox به خاطر این باشه که xbox بازی هاش region داره ولی ps3 native هست یادته سر قضیه call of duty 3 بعد اوون resolation بدون upscale ایکس باکس هست. ولی شایدم من اشتباه کرده باشم
 
خب عزیز شاید دلیل پایین بودن resolation xbox به خاطر این باشه که xbox بازی هاش region داره ولی ps3 native هست یادته سر قضیه call of duty 3 بعد اوون resolation بدون upscale ایکس باکس هست. ولی شایدم من اشتباه کرده باشم
بابا چه ربطی داره به Region بازی اصلا میدونی Region چیه؟ Region به قفل های منطقه ای گفته میشه که به طور مثال بازی که UC هستش فقد تو دستگاه های مال آمریکا کار میکنه و در بقیه دستگاه ها کار نمیکنه مثل J , UK به این قفل ها یا به عبارتی برای جدا کردن منطقه ها Region به کار میره که بیانگر این هستش که این وصیله برای کدام منطقه قرار هستش پخش بشه ربطی هم به رزولیشن و این حرفا نداره
 
خوب عزیز من خودت اصلا میدونی up scale یعنی چی؟
upscale کارش اینه که سازنده ها میتونن بازی رو با resolation پایینتر بسازن بعد با scaler های داخلی دستگاه اون رو به resolation مورد نظر برسونن الان با مثال کامل میفهمی توجه کرده بودی اصلا چرا call of duty3 تو xbox با فریم بهتری نسبت به ps3 اجرا می شد دلیل این بود که مال xbox رزولوشن واقعییش 620*1040 بود که بعد از طریق upscale به رزولوشن 720p برده شد ولی نسخه ps3 چون native بود یک نسخه واسه همه جا از همون اول با رزولوشن 720p اجرا میشد فریم کمتری داشت.این کار تو نسخه xbox باعث میشد حدود 30% تو pixel fillrate صرفه جویی بشه.یکی از برتری های xbox کلا همین داشتن scaler ها هم عمودی هم افقی هست ولی ps3 فقط افقی رو داره که سره این موضوع داره خیلی ضربه هم میخوره.ضمنا چه خوب که میدونی قفل منطقه ای چیه ولی نمیدونی تو xbox ورژنا رزولوشن فرق داره اصلا رزولوشن pal با ntsc uc یا ntsc j فرق داره.ولی تو ps3 همه نسخه ها یکی هست مال همه ی جوره.اون رزولوشن اوون بالا که مال xbox کمتره واسه اینه که بدون upscale رو نوشته وگرنه هر دو تو رزولشن 720*1280 یا 720p اجرا میشن
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or