ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
معرفی کارگاه های تخصصی در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای IRGF + کارگاه های من.
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Vitallity" data-source="post: 2074009" data-attributes="member: 47706"><p>یه جریان دیگه هم هست که تا حالا دربارهاش به نتیجه واضحی نرسیدم.</p><p>با یکی از دوستان که درباره توسعه بازی صحبت میکردم میگفت؛ اگر میخواهی MMO بسازی بروی شروع کن MMO بساز، لازم نیست قبلش بری یه بازی استراتژی بسازی چون مشکلات و دانش فنی و زمینه کاری هر کدوم متفاوت هست(البته MMO رو مثال میگفتها جدی نگیرید). مثالی هم که میزد میگفت اگر میخواهی گیتار الکتریک بزنی لازم نیست قبلش تو گیتار کلاسیک استاد شی! اما شما یه جایی تو وبلاگتون میگفتید " که همه بزرگها هم (به عنوان مثال جان کارمک) هم از کارهای 2d و Platformer شروع کردن. اما واقعاً کدوم یکی از این دو نظریه صحیح هست؟</p><p>شاید مشخص کردن این نقطه راه رو برای خیلی از تازه برنامهنویسها، یا کسانی که تازه دارن توسعه بازیهای کامپیوتری رو شروع میکنن یه نقطه حیاتی بین شکست و رهایی در ابتدای راه باشه یا مسیر صحیح و موفقیت ...</p><p></p><p>راستی از این کارگاهها فیلم یا هر منبعی تهیه میشه که اگر نرسیدیم بیاییم بتونیم تهیه کنیم؟</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vitallity, post: 2074009, member: 47706"] یه جریان دیگه هم هست که تا حالا دربارهاش به نتیجه واضحی نرسیدم. با یکی از دوستان که درباره توسعه بازی صحبت میکردم میگفت؛ اگر میخواهی MMO بسازی بروی شروع کن MMO بساز، لازم نیست قبلش بری یه بازی استراتژی بسازی چون مشکلات و دانش فنی و زمینه کاری هر کدوم متفاوت هست(البته MMO رو مثال میگفتها جدی نگیرید). مثالی هم که میزد میگفت اگر میخواهی گیتار الکتریک بزنی لازم نیست قبلش تو گیتار کلاسیک استاد شی! اما شما یه جایی تو وبلاگتون میگفتید " که همه بزرگها هم (به عنوان مثال جان کارمک) هم از کارهای 2d و Platformer شروع کردن. اما واقعاً کدوم یکی از این دو نظریه صحیح هست؟ شاید مشخص کردن این نقطه راه رو برای خیلی از تازه برنامهنویسها، یا کسانی که تازه دارن توسعه بازیهای کامپیوتری رو شروع میکنن یه نقطه حیاتی بین شکست و رهایی در ابتدای راه باشه یا مسیر صحیح و موفقیت ... راستی از این کارگاهها فیلم یا هر منبعی تهیه میشه که اگر نرسیدیم بیاییم بتونیم تهیه کنیم؟ [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
معرفی کارگاه های تخصصی در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای IRGF + کارگاه های من.
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft