Max: The Curse of Brotherhood بهار امسال بر روی XBL Arcade
Max: The Curse of Brotherhood (مکس: نفرین برادری) توسط Press Play معرفی شد. استودیوی سازنده Max and the Magic Marker (مکس و ماژیک سحرآمیز) که در ژوئن 2012 توسط مایکروسافت خریداری شد.
داستان بازی
مکس به کمک افسون می خواد تا دردسرهای برادر کوچکش، “Felix” را از بین ببرد. پس از انجام این کار، کودکی فقیر و کوچک به اسم “fella” توسط نیروهای شیطانی اسیر می شود و مکس باید او را از این اشتباه ناگوار نجات دهد و به راه راست او را سوق دهد.
مکس باید از ماژیک جادویی خود برای دستکاری در محیط زیست و غلبه بر موانع جهت عبور از بیابان ها، باتلاق ها، معابد باستانی و جنگل ها استفاده کند تا برادرش فلیکس را پیدا کند.
Mikkel Thorsted کارگردان بازی، در بیانه ی مطبوعاتی گفت:
وی افزود:
platformer های ماجراجو همراه با فیزیک مبتنی بر پاژل، بهار امسال روی XBLA برای 1200 MS Points در دسترس خواهند بود:
[ منظور از 1200 MS Points اینه که باید 1200 امتیاز داشته باشید تا به این کاراکترها دسترسی پیدا کنید. ]
برای بزرگنمای، روی هر یک کلیک کنید












منبع خبری

Max: The Curse of Brotherhood (مکس: نفرین برادری) توسط Press Play معرفی شد. استودیوی سازنده Max and the Magic Marker (مکس و ماژیک سحرآمیز) که در ژوئن 2012 توسط مایکروسافت خریداری شد.
داستان بازی
مکس به کمک افسون می خواد تا دردسرهای برادر کوچکش، “Felix” را از بین ببرد. پس از انجام این کار، کودکی فقیر و کوچک به اسم “fella” توسط نیروهای شیطانی اسیر می شود و مکس باید او را از این اشتباه ناگوار نجات دهد و به راه راست او را سوق دهد.
مکس باید از ماژیک جادویی خود برای دستکاری در محیط زیست و غلبه بر موانع جهت عبور از بیابان ها، باتلاق ها، معابد باستانی و جنگل ها استفاده کند تا برادرش فلیکس را پیدا کند.
Mikkel Thorsted کارگردان بازی، در بیانه ی مطبوعاتی گفت:
“مکس واقعا نیرویی فوق العاده برای عشق ما به کار است.”
وی افزود:
” ما به شدت تحت تاثیر فیلم و داستان بازی قرار گرفتیم، مثل: The Brothers Lionheart، The Goonies و Indiana Jones از اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد. همینطور این بازی درباره خانواده است. درباره تنها آرزوی خواهر و یا برداری که دور شدن از خانه می باشد، و کارهای خطرناک آنها که باعث از دست دادن آنها می شود و در نهایت باید آنها را از آب و آتش نجات داد و به خانه برگرداند.”
“خیلی زود ما در روند توسعه متوجه شدیم که باید در مکانیزم ماژیک به منظور ایجاد معماهایی متمرکز تر و جذاب تر تجدید نظری کنیم. که این کار توسط سرگروه طراحان ما، Mikkel Martin Pedersen انجام شد. ماژیک قدیمی مکس، بیش از حد جادویی بود. این بار روشی دیگر برای این ماژیک انتخاب شده که قطعا بازی را سرگرم کننده تر کرده است.”
platformer های ماجراجو همراه با فیزیک مبتنی بر پاژل، بهار امسال روی XBLA برای 1200 MS Points در دسترس خواهند بود:
[ منظور از 1200 MS Points اینه که باید 1200 امتیاز داشته باشید تا به این کاراکترها دسترسی پیدا کنید. ]
برای بزرگنمای، روی هر یک کلیک کنید















منبع خبری
آخرین ویرایش: