مطالعهای که توسط Rhys Elliott انجام شده است، به این موضوع میپردازد که چگونه بیشتر درآمد بازار بازیهای AAA، از خریدهای درون برنامهای که معمولاً از بازیهای لایو-سرویس هستند، به دست میآید. با این حال، مسلماً بازار نیز بیش از حد اشباع شده است و برخی از بازیهای لایو-سرویس از همان ابتدا شکست میخوردند. بسیار نادر است که بازیهای لایو سرویس بتوانند در بازار نامی برای خود دست و پا کنند و هر بار که بازی جدیدی با موفقیت ساخته میشود، فضا را برای تازه واردها کوچکتر میکند. در حالی که بسیاری از سازندگان عناوین AAA روی کنسولها و رایانههای شخصی تلاش میکنند تا از بازیهای لایو-سرویس درآمد زیادی کسب کنند، بیشتر گیمرها ترجیح میدهند بازیهای تک نفره را انجام دهند.
آخرین گزارش Midia Research، نشان میدهد که بازی های تک نفره بهترین راه برای انجام بازی ها هستند. توسعهدهندگانی هستند که قبلاً بازیهای تکنفره ایجاد کردهاند و سعی کردهاند راه خود را به بازار ساخت بازیهای لایوسرویس باز کنند، اما متوجه شدند که این یک شکست فاجعهبار خواهد بود. یکی از این نمونهها، موفقیت عظیم The Last of Us است، اما The Last of Us Online به این موفقیت نزدیک نبود و خیلی سریع توسط Naughty Dog و PlayStation کنار گذاشته شد.
در حالی که گفته میشود بازیهای لایو سرویس عمدتاً برندگان این صنعت هستند، با این حال بازیهای تکنفره جدید همچنان رکوردها را میشکنند و میتوانند میلیونها دلار فروش کنند. به عنوان مثال، در حالی که اغلب به فرنچایزهای نمادینی مانند The Legend of Zelda یا Spider-Man فکر می کنند، ولی Elden Ring بیست و پنج میلیون میلیون نسخه فروخت و بازی Black Myth: Wukong بیست میلیون فروش داشت. هر دو عمدتاً بازی های تک نفره هستند و Elden Ring یک گزینه چند نفره را برای کسانی که می خواهند ارائه میدهد.
53% Of Gamers Prefer Single-Player Games, As Shown in Study
آخرین گزارش Midia Research، نشان میدهد که بازی های تک نفره بهترین راه برای انجام بازی ها هستند. توسعهدهندگانی هستند که قبلاً بازیهای تکنفره ایجاد کردهاند و سعی کردهاند راه خود را به بازار ساخت بازیهای لایوسرویس باز کنند، اما متوجه شدند که این یک شکست فاجعهبار خواهد بود. یکی از این نمونهها، موفقیت عظیم The Last of Us است، اما The Last of Us Online به این موفقیت نزدیک نبود و خیلی سریع توسط Naughty Dog و PlayStation کنار گذاشته شد.
در حالی که گفته میشود بازیهای لایو سرویس عمدتاً برندگان این صنعت هستند، با این حال بازیهای تکنفره جدید همچنان رکوردها را میشکنند و میتوانند میلیونها دلار فروش کنند. به عنوان مثال، در حالی که اغلب به فرنچایزهای نمادینی مانند The Legend of Zelda یا Spider-Man فکر می کنند، ولی Elden Ring بیست و پنج میلیون میلیون نسخه فروخت و بازی Black Myth: Wukong بیست میلیون فروش داشت. هر دو عمدتاً بازی های تک نفره هستند و Elden Ring یک گزینه چند نفره را برای کسانی که می خواهند ارائه میدهد.
53% Of Gamers Prefer Single-Player Games, As Shown in Study