مصاحبه ی وبسایت 411mania با سازنده ی اصلی بازی The Evil Within آقای Masato Kimura

  • Thread starter Thread starter hmd2009
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

hmd2009

کاربر سایت

di-8QS8.jpg


درود

411mania در حین کنفرانس Pre E3 بتسودا در مورد بازی جدید ترسناکش The Evil Within مصاحبه ی جالبی را با سازنده ی اصلی بازی آقای Masato Kimura از طریق مترجمش Ray Nakazato انجام داده که حاوی اطلاعات جالبی در مورد بازی هست.

Jeffrey Harris : در مورد شخصیت اصلی داستان Sebastian Castellanos و دوستانش که ما در شروع بازی با آنها ملاقات میکنیم برای ما بگویید

Sebastian Castellanos Masato Kimura یک کاراگاه است دوست و دستیارش جوزف همان شخصی است که عینک به چشم زده دختری که آنجاست نامش Kid است این سه تا شخصیت در متن داستان قرار دارند همانطور که دیدید در داخل بیمارستان یک کشتار به وقوع میپیوندد و نیروهای پلیس به آنجا اعزام میشوند اما ارتباطشان را باهم از دست میدهند بنابراین سپاستین و تیمش به آن محل فرستاده میشوند تا موضوع را برسی کنند داستان بازی اینگونه آغاز میشود.
Jeffrey Harris: ایا سپاستین داخل توهمات ذهنش به دام افتاده است؟

Masato Kimura بله بهر حال آن جهان یک جهان وقعی هست ذهن سپاستین یا یه نفر دیگه فقط یک تصور است آن واقعا ترسناک است زیرا چون شما نمیتونید متوجه شوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.
Jeffrey Harris:ما دشمنهای متنوعی را در دموی بازی دیدم مثل زن عنکبوت مانند یا آن مرد بی رحم که اره برقی بدست داشت یا آن کفن پوشها و موجوداتی که شبیه زامبی ها بودند آیا در بازی چیز دیگه ای نیز وجود دارد شبیه این شخصیت های غول و رئیس های بازی یا اینکه منظورم این است که آیا آن مرد اره برقی بدست یا زن عنکوتی جزو باس های بازی محسوب میشوند؟

Masato Kimura بله آنها قوی هستند بعضی از آنها شخصیت های ترسناک یا دشمن هستند در نتیجه من فکر میکنم شما میتوانید آنها را باس بنامید. اما این بازی شامل دشمنای سنتی و یک باس بزرگ نیست قرار هم نیست که آنگونه باشد.

Jeffrey Harris در رابطه با مخلوقاتی که ما امروز دیدم کدامیک را بیشتر میپسندید؟

Masato Kimuraخب مخلوقات زیادی بودند که ما امروز آنها را به شما نشان دادیم انتخاب یکی از بین آنها تقریبا مشکل است! اما از بین آنها من زن عنکبوتی رو ترجیح میدهم (که البته هنوز نام رسمی ندارد) اولین بازی که من این مخلوق را روی صفحه مانیتور دیدم داشت حرکت کیکرد واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و از آن راضی بودم تمام مخلوقات بسیار بسیار منحصر به فرد و تحسین برانگیز هستند.

Jeffrey Harris: آیا چیزی هست که شما خواسته باشید با ساخت این بازی به آن برسید منظورم تغییر سبک survival- horror با تغغیر شرایط و مکانیک بازیست؟

Masato Kimura بله البته ما میخواستیم که آن صحنه ها آلوده و به نوعی حال به هم زن به نظر برسند .آن صحنه ها تاریک و ترسناک هستند خب ما این نوع از صحنه ها را ساختیم به علاوه اشیا در این بازی روشن و خیلی واضح هستند با عین حال به شدت ترسناک هستند ما آنها را امروز به شما نشان ندادیم اما این هدف ماست.

Jeffrey Harris: چرا همیشه اتقاقت بد در بیمارستانهای روانی روی میدهد و چرا این فضاها پتانسیل خوبی برای داستانهای با موضوعات survivla - horror دارند؟

Masato Kimura *خنده* این دقیقا همان دلیلی است که چرا ما این نوع بیمارستان (بیمارستان بیمار های روانی) را برای شروع بازی انتخاب کردیم بیمارستانهای بیمار های روانی بهترین گزینه هستند ما سعی میکنیم که بتونیم به آن احساس ترس وحشت دست پیدا کنیم زیرا واقها شما نمیتوانید بفهمنید چه چیزی در حال اتفاق افتادن است چیزهایی وجود دارد که شما متوجه نمیشوید و چیزهایی که در حال اتفاق افتادن هستند موارد زیادی در این نوع بیمارستانها وجود دارد مثلا راه های معالجه ای که برای بیماران در این بیمارستانها استفاده شده است و اینکه چه اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا در حال وقوع است. بنابراین تصورات و باورهای زیادی وجود دارد که شما در مورد آنها مطمعن نیستید فهمیدنش سخت است و دلیلی که ما تصممیم گرفتیم شروع بازی در این بیمارستان باشد نیز همین بوده است.

Jeffrey Harris: ما تعدا دزیادی از اسلحه ها را دیدم که در بازی استفاده میشوند ایا آنها تنها سلاح هایی هستند که ما در اختیار داریم آیا چیز دیگری مانند اسلحه ی شاتگان هم در بازی وجود دارد؟ یا ما فقط همین چند مدل اسلحه را در اختیار داریم و باید با تیز هوشی و ذکاوت جان خودمان را نجات بدهیم؟

Masato Kimura بله اسلحه های بیشتری در بازی وجود دارد اما ما قرار نیست که ما از اسلحه های پر قدرت در داخل بازی استفاده کنیم چرا که آنها بازی را ساده یا خیلی ساده میکنند و حس ترس را از بازی دور میکند مبارزه کردن در این بازی یک استراتژیک هست بنابراین ترکیب ابزارهای مختلف که شما در حین بازی بدست می آورید از داشتن اسحه های پر قدرت اهمیت بسیار بیشتری دارد.


Jeffrey Harris: پس شاتگان وجود دارد؟

Masato Kimura *خنده* بله


منبع:



 
آخرین ویرایش:
Masato Kimura بله اسلحه های بیشتری در بازی وجود دارد اما ما قرار نیست که ما از اسلحه های پر قدرت در داخل بازی استفاده کنیم چرا که آنها بازی را ساده یا خیلی ساده میکنند و حس ترس را از بازی دور میکند مبارزه کردن در این بازی یک استراتژیک هست بنابراین ترکیب ابزارهای مختلف که شما در حین بازی بدست می آورید از داشتن اسحه های پر قدرت اهمیت بسیار بیشتری دارد.

یعنی اونقدر سخته که بقیه سازنده ها این قسمت رو رعایت کنن؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or