Masachika Kawata سازنده بازی Resident Evil: Operation Raccoon City در حال مصاحبه با مجله آلمانی GamePro وقتی که از او مستقیما در باره ی رزیدنت اویل 6
سوال شد که آیا این بازی شامل ترس بیشتری خواهد شد پاسخ داد :
در حال حاضر من هیچ چیزی در مورد رزیدنت اویل 6 نمیتونم بگم .من حتی نمیدونم اون در حال ساخته شدن هست یا نه ( در این لحظه تمام کارمندان شرکت CAPCOM که در آن زمان داخل آتاق بودند شروع کردند به خندیدن ) اما همانطور که میدونید ما همچنین در حال حاضر مشغول کار بر روی Resident Evil :Revelations برای Nintendo 3DS هستیم که فطعا تمرکز ما روی ترس خواهد بود بنابراین سری بازی های رزیدنت اویل برای کنسول های دستی همون مسیر کلاسیک خودش رو طی میکند. ایشون همچنین توضیحی در این باره دادند که چرا تیم Slant Six برای ساختن این بازی انتخاب شده. " تعدادی داوطلب با استعداد با تکنولوژی و تخصص های مختلف برای کار بر روی این پروژه هستند. اراده ی Slant Six به قدر کافی برای ما انعطاف پذیر بوده که انتظارات ما رو بر آورده کنه. مهمتر از اون تیم Slant Six شامل تعداد زیادی از فن های بزرگ رزیدنت اویل هست و این باعث شد که ما سرانجام این تصمیمو بگیریم و قراردادمونو ببندیم."
سوال شد که آیا این بازی شامل ترس بیشتری خواهد شد پاسخ داد :
در حال حاضر من هیچ چیزی در مورد رزیدنت اویل 6 نمیتونم بگم .من حتی نمیدونم اون در حال ساخته شدن هست یا نه ( در این لحظه تمام کارمندان شرکت CAPCOM که در آن زمان داخل آتاق بودند شروع کردند به خندیدن ) اما همانطور که میدونید ما همچنین در حال حاضر مشغول کار بر روی Resident Evil :Revelations برای Nintendo 3DS هستیم که فطعا تمرکز ما روی ترس خواهد بود بنابراین سری بازی های رزیدنت اویل برای کنسول های دستی همون مسیر کلاسیک خودش رو طی میکند. ایشون همچنین توضیحی در این باره دادند که چرا تیم Slant Six برای ساختن این بازی انتخاب شده. " تعدادی داوطلب با استعداد با تکنولوژی و تخصص های مختلف برای کار بر روی این پروژه هستند. اراده ی Slant Six به قدر کافی برای ما انعطاف پذیر بوده که انتظارات ما رو بر آورده کنه. مهمتر از اون تیم Slant Six شامل تعداد زیادی از فن های بزرگ رزیدنت اویل هست و این باعث شد که ما سرانجام این تصمیمو بگیریم و قراردادمونو ببندیم."
آخرین ویرایش: