مصاحبه با Denis Dyack طراح و کارگردان Shadow Eternals

RattleSnake

کاربر سایت
سلام,

توضیحات این مصاحبه به صورت رسمی توسط بنده صورت گرفته و تمام عکس‌های آن نیز در هیچ سایتی موجود نیست در عکس‌ها توضیحاتی درمورد تکنیک‌ها بکار رفته داده شده است.
2479551-precursor_team.jpg

Denis Dyack موسس استدیو Silicon Knight وطراح Eternal Darkness و Too Human بوده است

مهدی: سلام نیک بدون مقدمه حاضری شروع کنیم؟

Denis Dyack: سلام مهدی بله بفرمائید.
denisdyack_440.jpg



1- چرا تصمیم گرفتید بعد از تاسیس استدیو Precursor Games بازی Shadows of Eternals را بسازید؟

Denis Dyack: ما در این زمان احساس کردیم این نوع بازی توسط کسی ساخته نشده است. داستان بازی بر اساس سبک action/adventure که شامل تاریخ 2500 ساله انسان‌ها می‌شود. ما قصد داریم گیمر به مکان‌هایی همچون مصر، مجارستان، انگلیس و آمریکا سفر کند. همه این مکان‌ها شما را وارد یک داستان وحشتناک می‌کند.

2- بازی Shadows of Eternals بیشتر برروی قسمت action/adventure تمرکز دارد یا Horror؟ داستان بازی به اندازه نسخه اول جذاب است؟

Denis Dyack: خوب Shadow of the Eternals بیشتر یک بازی action-adventure است با این حال تم ترسناکی خواهد داشت. ما در صنعت بازی‌های رایانه‌ای بازی‌ها زیادی را توسعه‌دادیم و به عنوان یک داستان سرای بزرگ شناخته شده‌ایم که ایده‌های خوبی را توسعه می‌دهیم. داستان بازی دارای عمق و کشش زیادی است که بزرگر از کارهای دیگر ما بوده است و تمرکزش بیشتر تعامل با کاراکتر و تم ترسناک است.

3- به نظر بازی گیم پلی طولانی داردی. نظر شما درمورد ساعات گیم پلی بازی چیست؟و چه موارد جدیدی به گیم پلی بازی اضافه کرده‌اید؟

Denis Dyack: مدت زمان گیم پلی را به طور قطعی نمی‌توانیم از الان تعیین کنیم، ولی اگر بازی کن یک سری کارها را انجام ندهد و فقط به مسائل اصلی بپردازد هدف ما این است که هر اپیزود حدود 2 تا 4 ساعت گیم پلی داشته باشد بازی دارای 12 اپیزود است و در یک فصل عرضه می‌شود که در مجموع بین 24 تا 48 ساعت گیم پلی در بازی خواهیم داشت.
ما چیزهای زیادی را اضافه کردیم، لوکشین‌هایی برای مبارزه، تعامل پذیری بیشتر کاراکتر و محیط داخل بازی، سیستم جادوها، و صد البت راه‌های زیادی که بازیکن کنترل عقلی خود را در بازی از دست بدهد.

4- چرا موتور گرافیکی Cryengine 3 را برای بازی انتخاب کردید؟ بازی Shadow Eternals از چه Direct X پشتیباتی خواهد کرد؟ با استفاده از Cry Engine 3 چقدر به گرافیک و طراحی بازی اهمیت می‌دهید؟

Denis Dyack: ما CryEngine 3 را به دلایل زیادی انتخاب کردیم، چون بسیار بهینه است و ویژگی‌های زیاد کاملی و تخصصی زیادی را که Shadows of the Eternals به آن نیاز دارد را درخود گنجانده است. در پلتفرم‌های زیادی اجرا می‌شود و قابلیت شخصی سازی و کنترل برای مشخصات مختلف است. همچنین Crytek حمایتی خوب و عالی از ما در این مورد داشت. موتور CryEngine 3 از DirectX 9 و 11 پشتیبانی می‌کند، و ما چیزی را ندیدم که نتواند پشتیبانی کند.

ما تمرکز زیادی برروی گرافیک بصری Shadow of the Eternals داریم، با این وجود پیش بینی می‌کنیم که ممکن است برخی ویژگی‌ها برای کارت‌های گرافیکی را اضافه و شخصی سازی کنیم، چرا که CryEngine3 امکانات زیادی دارد.


5- Shadow Eternals به تازگی برای PC‌ و Wii U تایید شده است، امکان این وجود دارد که بازی برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شود مثل کنسول‌های نسل بعد؟ از ویژگی‌های نسخه PC بازی بگویید، مثل حمایت از Steam و ساپورت آچیومنت؟


Denis Dyack: ما هم اکنون از CryENGINE 3 استفاده می‌کنیم و اگر از ما حمایت کافی و خوبی شود ما می‌توانیم با قابلیت‌های این موتور بازی را برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه کنیم.
خوب ما قصد عرضه بازی برای Steam را نیز داریم، و بازی رو به صورت مدل‌های DRM آزاد عرضه می‌کنیم. و با توجه به کمک‌های مالی خود بازی را می‌سازیم و می‌توانیم اطاعات بیشتری در آینده بدهیم.

6- هر هفته اخبار از بازی‌ها و کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود، نظرتان درمورد کنسول بعدی Microsoft و کنسول سونی PS4 چیست؟ به نظر شما با نزدیک شدن به نسل جدید سازندگان پلفترم PC را کنار خواهند گذاشت؟

Denis Dyack: من واقعا دوست دارم برروی PS4 کار کنم و روی ساخت بازی با آن تمرکز کنم، با این وجود دلیلی برای کنار گذاشتن ساخت بازی برای PC نمی‌بینم.

7- شما در گفتگو‌های قبلی خود درمورد Nintendo گفته بودید؟ Nintendo چطور از شما حمایت کرد؟ می‌توانید از ویژگی‌های نسخه Wii U بازی بگویید؟

Denis Dyack: اگر Nintendo نبود این پروژه متوقف می‌شد آنان حمایت زیادی از ما کردند، Shadow of the Eternals ویژگی‌های زیادی اختصاصی در نسخه Wii U خود خواهد داشت.

8- همان طور که اطلاع دارید بازی‌های سبک horror در حال تبدیل شدن به بازی‌های اکشن هستند؟ بازارا بازی‌های سبک horror چطور است؟ نظرات در این مورد چیست؟

Denis Dyack: من بر این باورم که هدف اصلی بازی‌های سبک horror ترساندن و مضطرب ساختن گیمران است. مثلا SotE یک بازی psychological thriller است و جزئی از بازی‌ها horror حساب می‌شود. بازی‌‌های ترسناک با تم اکشن چند دسته هستند، بعضی از آنان پیشروی در بازی معمولی و آرام است و در بعضی دیگر به تمرکزی برروی تعامل با کارکتر و کشت و گذار در بازی نیست. به هر حال ترس و وحشت در همه آن‌ها وجود دارد.

مهدی: ممنون از وقتی که در اختیار من قرار دادید، امیدوارم پروژه‌تان به خوبی پیش برود.

Denis Dyack: من هم ممنون از شما و حمایتتان و آرزوی بهترین‌ها را برایت دارم. دنیس

منبع: PR Mail

تصاویر:

 
آخرین ویرایش:
من نسخه ی قبلیش رو بازی نکردم زیاد اطلاع ندارم جریانش چیه ولی شات هاش که جالب به نظر میرسه. گرافیک خوبی هم داره ظاهرا.
این قسمت هم جالب بود:
داستان بازی بر اساس سبک action/adventure که شامل تاریخ 2500 ساله انسان‌ها می‌شود. ما قصد داریم گیمر به مکان‌هایی همچون مصر، مجارستان، انگلیس و آمریکا سفر کند. همه این مکان‌ها شما را وارد یک داستان وحشتناک می‌کند.

پ.ن: تشکر و خسته نباشید بابت مصاحبه ;).
 
توضیحات این مصاحبه به صورت رسمی توسط بنده صورت گرفته و تمام عکس‌های آن نیز در هیچ سایتی موجود نیست در عکس‌ها توضیحاتی درمورد تکنیک‌ها بکار رفته داده شده است.
به به,بسیار عالی!!!
واقعا افتخاریه!!!
 
آخرین ویرایش:
مهدی جان خسته نباشی. دمت گرم! امیدوارم یه روز مصاحبه ی اختصاصی ات رو با میاموتو بخونم:d
خیلی دوست دارم SotE رو ببینم. نسخه ی قبلی اش رو خیلی وقت پیش اونم کم بازی کردم. این دنیس کلا خلاقیت های زیبایی داره. انتظار من از بازی بالا رفت با این مصاحبه. راستی موتور CE3؟؟؟ اصلا انتظار این رو نداشتم. امیدوارم گرافیک بازی Breathe Taking آز کار در بیاد. همین جوریش عکسایی که گذاشتی (:-o) داره داد میزنه "Next-Gen Graphics" ولی خوب منتظر یه تریلر میمونم تا اونجا یه عالمه قربون صدقه بازی برم.
این اولین بازی CE روی WiiU هست، نه؟ امیدوارم پلتفرم هاش بیشتر بشن همه ازش لذت ببرن. جالبه دنیس هم میخواد Free DRM بازی رو بده بیرون.:x
باز هم خسته نباشی.:x
 
مهدی جان خسته نباشی. دمت گرم! امیدوارم یه روز مصاحبه ی اختصاصی ات رو با میاموتو بخونم:d
خیلی دوست دارم SotE رو ببینم. نسخه ی قبلی اش رو خیلی وقت پیش اونم کم بازی کردم. این دنیس کلا خلاقیت های زیبایی داره. انتظار من از بازی بالا رفت با این مصاحبه. راستی موتور CE3؟؟؟ اصلا انتظار این رو نداشتم. امیدوارم گرافیک بازی Breathe Taking آز کار در بیاد. همین جوریش عکسایی که گذاشتی (:-o) داره داد میزنه "Next-Gen Graphics" ولی خوب منتظر یه تریلر میمونم تا اونجا یه عالمه قربون صدقه بازی برم.
این اولین بازی CE روی WiiU هست، نه؟ امیدوارم پلتفرم هاش بیشتر بشن همه ازش لذت ببرن. جالبه دنیس هم میخواد Free DRM بازی رو بده بیرون.:x
باز هم خسته نباشی.:x
ممنون از همه. لازم شد یکم توضیح بدم. در واقع موتور اینا بایدUE می‌بود که درگیریشون با Epic مانع این کار شد و CE3 رو انتخاب کردند. اولین بازی اگر عرضه بشه اولین بازی قراربود Crysis 3 باشه که موقع انتشار EA اجازه انتشار بازی رو نداد به نقل از یرلی.
این هم تیز بازی:

26755670624799983766.jpg


HD Quicktime22.4MB Download
Hi-Res H.264 MP430.3MB Download
Lo-Res IPOD / PSP6.8MB Download
 
تشکر بابت متن عالی بود
من Eternal Darkness رو بازی کردم روی GC > زیاد ازش یاد ندارم اما از اون دسته بازیایی بود که تجربه خیلی خاص و نابی رو به بازیباز میداد. امتیازاتش هم خیلی بالا بود.
البته به نظره من داشتن CryEngine 3 دلیل برای گرافیک بهتر نیست. بازی هنوز در حال ساخت اما من شاتها رو دیدم و چیزه خاصی به نظرم نبود. امیدوارم بازی تو زمانه عرضه بهتر بشه. در کنارش gameplay بازی نسخه اول عالی بود که امیدوارم همون رو بدون تغییرات بیخود و اضافه عرضه کنن. eternal darkness هم سبکش Survival Horror بود کلا.
 
تشکر بابت متن عالی بود
البته به نظره من داشتن CryEngine 3 دلیل برای گرافیک بهتر نیست. بازی هنوز در حال ساخت اما من شاتها رو دیدم و چیزه خاصی به نظرم نبود. امیدوارم بازی تو زمانه عرضه بهتر بشه.
امیدوارم بالاخره ce رو توی یه بازی درست حسابی غیر کراسیس ببینیم اونSNIPER که داغون بود
اگه میتونین این تریلر رو ببین: Shadow of the Eternals Gameplay (لینک یوتیوب هست) گرافیک بسیار زیباست، خیلی من رو یاد The Witcher 2 AoK انداخت. Facial Animation حرف نداره. خیلی خیلی قشنگ بود.
برای یه بازی Indie و Crowd Funding بیاد و همچین گرافیکی بده خارق العاده هست.
 
مهدی دستت واقعا درد نکنه . کار بسیار پسندیده ای بودش . به امید اینکه بازم از این کارا تو بازی سنتر ببینیم .
زیاد اخبار این بازی رو دنبال نکرده بودم . ولی الان که این مصاحبه رو گذاشتی رفتم دنبالش . هر چی بود و نبود لزش در اووردم .
 
Denis Dyack در حال نوشتن جوابی برای مقاله Kotaku در رابطه با اتفاقات استدیو قبلی و بازی X-men و مشکلاتشون با Epic است که 10 ساعت دیگر این جواب منتشر میشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or