![files_hotTopics_313327agent2%5Be1183103ee0ff0fae30e16a114b41fc5%5D.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.bazicenter.com%2F%2Ffiles%2Fcache%2Ffiles_hotTopics_313327agent2%255Be1183103ee0ff0fae30e16a114b41fc5%255D.jpg&hash=543ddab9a4a419f5bc7b9d532d6eb1dd)
در سال ۲۰۰۳ که اولین Samorost عرضه شد کمتر کسی با «آمانیتا دیزاین» آشنا بود، تا اینکه در سال ۲۰۰۹ این استودیو با خلق Machinarium توانست به شهرتی جهانی دست یابد. «آمانیتا» پس از عرضه دومین Samorost در سال ۲۰۰۹ و کار در برخی زمینههای هنری دیگر، هماکنون در حال ساخت Samorost 3 است. ما نیز تصمیم گرفتیم مصاحبهای با این استودیو ترتیب دهیم تا ببینم ساخت و توسعه Samorost 3 در چه حال است و فرمول موفقیت «آمانیتا» چه بوده است.
بازیسنتر | مقالهها | PC | مصاحبه اختصاصی بازیسنتر با Amanita Design در خصوص Samorost 3