ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مراسم PSX 2015
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Hazmat" data-source="post: 3920833" data-attributes="member: 92036"><p>هر جوری فکر میکنم هیچ وجه اشتراکی بین شرایط این سه تا بازی نمیبینم! :d</p><p>توی بازیهای RPG بخشی از شخصیت پردازی کرکتر دست خودمونه، به جای اون توی اتفاقات مختلف تصمیم میگیریم، دیالوگ میگیم و حتی گاهی اوقات چهره اش رو خودمون انتخاب میکنیم.</p><p>منظور اینه که بیشتر توی عناوین RPG این حس رو داریم که خودمون در واقع شخصیت اصلی هستیم! :d حالا این موضوع توی یه بازی مثل ویچر که شخصیت از قبل تایین شده است کمتر و توی یه بازی مثل مس افکت بیشتر حس میشه.</p><p>برای این اثبات این موضوع هم لازم نیست راه دور بریم و به تاپیک های مختلف توی گف سرک بکشیم. نظرات بچه ها توی همین تاپیک BC خودمون گویای همه چیز هست. :d</p><p><a href="http://forum.bazicenter.com/thread98375/">http://forum.bazicenter.com/thread98375/</a></p><p>بیشتر از اینکه شرایط GOW به این بازی ها شبیه باشه به نظر من مشابه GeoW هستش. با این فرق که اونجا فینیکس فقط توی سه شماره حضور داشته ولی این رقم برای کریتوس خیلی بیشتره. هر چند توی تریلر GeoW4 هم خبری از مارکوس نبود. (البته یه جورایی بعیده که کلا حضور نداشته باشه.)</p><p>اما برای ادامه ی مس افکت بایوور ایده فوق العاده ای رو استفاده کرد. حرکتی زد که علاوه بر باز بودن دست سازنده برای ایجاد کلی المان جدید، از خوردن مهر ریبوت روی بازی هم فرار کرد.</p><p>اونم این تصمیم بود که بازی رو توی یه سیتینگ کاملا متفاوت و در فاصله 2.5 میلیون سال نوری از اتفاقات سه گانه روایت کنه. خب طبیعیه با این شرایط نباید هم اثری از شپرد باشه. اما باز هم که حرکت عالی دیگه زد و اونم این بود که شماره ی 4 رو نذاشت روی بازی!</p><p>این یعنی همه چیز درباره شپرد و تریلوژی قبلی تموم شده.</p><p>به نظرم اگر قراره GoW بعدی شماره 4 رو یدک بکشه و بازی با اسم GoW IV شناخته بشه بهتره کریتوس باشه... برای جلو گیری از تکرار هم لازمه ی کار تغییر مکانی که بازی داخلش رخ میده هستش، ولی با این فرق که لازم نیست 2.5 میلیون سال نوری از اتفاقات تریلوژی فاصله بگیریم! :d</p><p>طبیعی هم هست اتفاقات مس افکت یه کهکشان رو در بر می گرفت ولی اتفاقات GoW یه منطقه کوچیک از کره زمین رو. برای مس افکت باید اتفاقات رو برد به کهکشان جدید برای GoW باید اتفاقات رو برد به یه کشور جدید. :d</p><p>اگر هم تصمیم دارن کریتوس رو بیخیال بشن بهتره اسم بازی با یه پسوند و بدون شماره معرفی بشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hazmat, post: 3920833, member: 92036"] هر جوری فکر میکنم هیچ وجه اشتراکی بین شرایط این سه تا بازی نمیبینم! :d توی بازیهای RPG بخشی از شخصیت پردازی کرکتر دست خودمونه، به جای اون توی اتفاقات مختلف تصمیم میگیریم، دیالوگ میگیم و حتی گاهی اوقات چهره اش رو خودمون انتخاب میکنیم. منظور اینه که بیشتر توی عناوین RPG این حس رو داریم که خودمون در واقع شخصیت اصلی هستیم! :d حالا این موضوع توی یه بازی مثل ویچر که شخصیت از قبل تایین شده است کمتر و توی یه بازی مثل مس افکت بیشتر حس میشه. برای این اثبات این موضوع هم لازم نیست راه دور بریم و به تاپیک های مختلف توی گف سرک بکشیم. نظرات بچه ها توی همین تاپیک BC خودمون گویای همه چیز هست. :d [url]http://forum.bazicenter.com/thread98375/[/url] بیشتر از اینکه شرایط GOW به این بازی ها شبیه باشه به نظر من مشابه GeoW هستش. با این فرق که اونجا فینیکس فقط توی سه شماره حضور داشته ولی این رقم برای کریتوس خیلی بیشتره. هر چند توی تریلر GeoW4 هم خبری از مارکوس نبود. (البته یه جورایی بعیده که کلا حضور نداشته باشه.) اما برای ادامه ی مس افکت بایوور ایده فوق العاده ای رو استفاده کرد. حرکتی زد که علاوه بر باز بودن دست سازنده برای ایجاد کلی المان جدید، از خوردن مهر ریبوت روی بازی هم فرار کرد. اونم این تصمیم بود که بازی رو توی یه سیتینگ کاملا متفاوت و در فاصله 2.5 میلیون سال نوری از اتفاقات سه گانه روایت کنه. خب طبیعیه با این شرایط نباید هم اثری از شپرد باشه. اما باز هم که حرکت عالی دیگه زد و اونم این بود که شماره ی 4 رو نذاشت روی بازی! این یعنی همه چیز درباره شپرد و تریلوژی قبلی تموم شده. به نظرم اگر قراره GoW بعدی شماره 4 رو یدک بکشه و بازی با اسم GoW IV شناخته بشه بهتره کریتوس باشه... برای جلو گیری از تکرار هم لازمه ی کار تغییر مکانی که بازی داخلش رخ میده هستش، ولی با این فرق که لازم نیست 2.5 میلیون سال نوری از اتفاقات تریلوژی فاصله بگیریم! :d طبیعی هم هست اتفاقات مس افکت یه کهکشان رو در بر می گرفت ولی اتفاقات GoW یه منطقه کوچیک از کره زمین رو. برای مس افکت باید اتفاقات رو برد به کهکشان جدید برای GoW باید اتفاقات رو برد به یه کشور جدید. :d اگر هم تصمیم دارن کریتوس رو بیخیال بشن بهتره اسم بازی با یه پسوند و بدون شماره معرفی بشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مراسم PSX 2015
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft