ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مراسم PlayStation Experience در دسامبر
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Dreamy" data-source="post: 3564505" data-attributes="member: 51010"><p>من یه چیزی درباره TLG میگم نه بخاطر جواب دادن به کسی، فقط واسه روشن شدن ذهن کسایی که زیاد با جزئیات بالا و پائین های این پروژه و دلایل تخیلی که اینجا واسه مردن ـش آورده میشه آشنا نیستن، حالا میخواین از روی منطق بهشون نگاه کنین یا از روی احساس و صرف اینکه چون سرکار میریم سر هر مراسم پس بزار کلاً خیال خودمون رو راحت کنیم و ترجیحاً یه فحشی هم بدیم! دیگه اون رو خودتون می دونین:</p><p></p><p>1.هیچ دلیلی وجود نداره که Yoshida و Adam Boyes و Scott Rohde بخوان بخاطرش از احدی بترسن و بجای اعلام کردن اینکه TLG کنسل شده مداوم روی اینکه "تو بهترین شرایط در حال توسعه ـست" حرف بزنن! اون هم وقتی که حداقل 2-3 بار تو این 2 سال اخیر من جمله E3 سال پیش شایعه های کنسل شدنش حتی به مرز Official شدن هم رسید با کاری که IGN کرد و کاملاً فضای نت مهیا بود که تأییده آخر رو هم خودشون بدن اون هم با این مزیت که بعد چند ساعت تقریباً همه دیگه رفته بودن تو فاز قبول کردن اینکه بلاخره کنسل شده <strong>ولی</strong> اینا دقیقاً کار عکس رو انجام میدن و تو 24 ساعت شایعه رو تکذیب می کنن! و همچین فرصت مناسبی رو از دست میدن.</p><p></p><p>2.سونی با کنسل کردن پروژه Santa Monica نشون داد که هیچ واهمه و شکی تو متوقف کردن پروژه هایی که میدونه آینده مد نظرش رو ندران نشون نمیده، حالا هر چند میلیون دلار میخواد خرجش شده باشه و هر استدیویی که میخواد ساخته باشه اونو! با این وضع هیچ کاری دقت کنید هیچ کاری واسش نداره که نه فقط TLG رو کنسل شده اعلام کنه بیاد و به کل Team ICO رو هم برای همیشه منحل کنه بندازه کنار.</p><p></p><p>3.درباره اینکه چون 6-7 سال ـه تو ابهامه و کلاً معلوم نیست اون تو دارن چیکار می کنن، در نتیجه ناامیدکنندست و به تعبیر دوستان کارشناس به درد سطل آشغال میخوره و همون بهتر که منتشر نشه و... قطعاً، قطعاً اگه همچین وضعیتی درباره TLG صدق می کرد اونایی که تو SCE کار می کنن همین عقلی که ما داریم و دارن و همون موقع که Ueda کشید کنار - 4 سال پیش! - فاتحه پروژه رو خونده بودن و دیگه بیشتر از این نمیذاشتن ادامه پیدا کنه نه اینکه دقیقاً برعکس Scott Rohde توی E3 سال قبل دلیل اینکه هنوز سونی از TLG حمایت می کنه رو تو همچین جمله ای بخواد بگه:</p><p></p><p></p><p></p><p>great از نگاه Rhode همون آشغال ـه شماست،</p><p></p><p>کلاً تو این فرضیه مردن TLG همه یه مشت دروغگو ـن از Yoshida و Boyes گرفته تا خود Ueda هیچکدومم از ترس اینکه شب یه نفر با اسلحه نیاد بالای سرشون جرأت گفتن حقیقت رو تو 6 سال پیدا نکردن برعکس هر روزم پر روتر میشن و بیشتر دروغ میگن!</p><p></p><p>نتیجه اینکه کسی که فکر می کنه TLG مرده و وجود خارجی نداره یا اینکه داره ولی خروجی ـش لایق سطل آشغاله و ناامید کنندست، آزاده هر فکری دلش میخواد بکنه منتها حقیقت و اون حرفی که از طرف آدمایی با همچین سِمَت هایی که از روند توسعه ـش خبر دارن زده میشه اینهاست.</p><p> غیر از این TLG هیچ وقت بنظرم 6-7 سال روش کار نشده! اینا حتی اگه بگیریم از 2008 هم کار تحقیقاتی رو شروع کرده باشن تا اواخر 2010 درگیر ساخت بودن، به مشکلاتی خوردن، Ueda بیرون اومده بعد از اون بخاطر معلق بودن پروژه Kaido هم بیرون اومده، نیروهای Team ICO بین بقیه تیم های JP Stuido پخش شدن و حالا بعد چند سال - از شروع نسل بعد - دوباره توسعه ـش واسه PS4 از سر گرفته شده. فرضیه New IP ـه Team ICO هم بیشتر شبیه جوک می مونه، سَوای اینکه معلوم نیست کی قراره جای Ueda دیزاینر و کارگردان این New IP باشه، اینا اگه بجای TLG روی IP تازه دیگه ای کار رو شروع کرده بودن عملاً دیگه این قضایا هیچ ربطی به Ueda نداشت و دلیلی نداشت حتی مصاحبه های سال پیش رو هم Ueda حاضر بشه درباره TLG انجام بده و عذرخواهی کنه یا اینکه هنوز TLG رو به عنوان پروژه سومش تو صفحه شخصیش و توئیترش باقی بذاره! و به فکرش نرسه که اینکه کلاً نابود شد بزار پاکش کنیم لااقل!</p><p></p><p>حتی اسم The Last Guardian رو هم عوض نمی کنن، زمان همه چی رو معلوم می کنه...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dreamy, post: 3564505, member: 51010"] من یه چیزی درباره TLG میگم نه بخاطر جواب دادن به کسی، فقط واسه روشن شدن ذهن کسایی که زیاد با جزئیات بالا و پائین های این پروژه و دلایل تخیلی که اینجا واسه مردن ـش آورده میشه آشنا نیستن، حالا میخواین از روی منطق بهشون نگاه کنین یا از روی احساس و صرف اینکه چون سرکار میریم سر هر مراسم پس بزار کلاً خیال خودمون رو راحت کنیم و ترجیحاً یه فحشی هم بدیم! دیگه اون رو خودتون می دونین: 1.هیچ دلیلی وجود نداره که Yoshida و Adam Boyes و Scott Rohde بخوان بخاطرش از احدی بترسن و بجای اعلام کردن اینکه TLG کنسل شده مداوم روی اینکه "تو بهترین شرایط در حال توسعه ـست" حرف بزنن! اون هم وقتی که حداقل 2-3 بار تو این 2 سال اخیر من جمله E3 سال پیش شایعه های کنسل شدنش حتی به مرز Official شدن هم رسید با کاری که IGN کرد و کاملاً فضای نت مهیا بود که تأییده آخر رو هم خودشون بدن اون هم با این مزیت که بعد چند ساعت تقریباً همه دیگه رفته بودن تو فاز قبول کردن اینکه بلاخره کنسل شده [B]ولی[/B] اینا دقیقاً کار عکس رو انجام میدن و تو 24 ساعت شایعه رو تکذیب می کنن! و همچین فرصت مناسبی رو از دست میدن. 2.سونی با کنسل کردن پروژه Santa Monica نشون داد که هیچ واهمه و شکی تو متوقف کردن پروژه هایی که میدونه آینده مد نظرش رو ندران نشون نمیده، حالا هر چند میلیون دلار میخواد خرجش شده باشه و هر استدیویی که میخواد ساخته باشه اونو! با این وضع هیچ کاری دقت کنید هیچ کاری واسش نداره که نه فقط TLG رو کنسل شده اعلام کنه بیاد و به کل Team ICO رو هم برای همیشه منحل کنه بندازه کنار. 3.درباره اینکه چون 6-7 سال ـه تو ابهامه و کلاً معلوم نیست اون تو دارن چیکار می کنن، در نتیجه ناامیدکنندست و به تعبیر دوستان کارشناس به درد سطل آشغال میخوره و همون بهتر که منتشر نشه و... قطعاً، قطعاً اگه همچین وضعیتی درباره TLG صدق می کرد اونایی که تو SCE کار می کنن همین عقلی که ما داریم و دارن و همون موقع که Ueda کشید کنار - 4 سال پیش! - فاتحه پروژه رو خونده بودن و دیگه بیشتر از این نمیذاشتن ادامه پیدا کنه نه اینکه دقیقاً برعکس Scott Rohde توی E3 سال قبل دلیل اینکه هنوز سونی از TLG حمایت می کنه رو تو همچین جمله ای بخواد بگه: great از نگاه Rhode همون آشغال ـه شماست، کلاً تو این فرضیه مردن TLG همه یه مشت دروغگو ـن از Yoshida و Boyes گرفته تا خود Ueda هیچکدومم از ترس اینکه شب یه نفر با اسلحه نیاد بالای سرشون جرأت گفتن حقیقت رو تو 6 سال پیدا نکردن برعکس هر روزم پر روتر میشن و بیشتر دروغ میگن! نتیجه اینکه کسی که فکر می کنه TLG مرده و وجود خارجی نداره یا اینکه داره ولی خروجی ـش لایق سطل آشغاله و ناامید کنندست، آزاده هر فکری دلش میخواد بکنه منتها حقیقت و اون حرفی که از طرف آدمایی با همچین سِمَت هایی که از روند توسعه ـش خبر دارن زده میشه اینهاست. غیر از این TLG هیچ وقت بنظرم 6-7 سال روش کار نشده! اینا حتی اگه بگیریم از 2008 هم کار تحقیقاتی رو شروع کرده باشن تا اواخر 2010 درگیر ساخت بودن، به مشکلاتی خوردن، Ueda بیرون اومده بعد از اون بخاطر معلق بودن پروژه Kaido هم بیرون اومده، نیروهای Team ICO بین بقیه تیم های JP Stuido پخش شدن و حالا بعد چند سال - از شروع نسل بعد - دوباره توسعه ـش واسه PS4 از سر گرفته شده. فرضیه New IP ـه Team ICO هم بیشتر شبیه جوک می مونه، سَوای اینکه معلوم نیست کی قراره جای Ueda دیزاینر و کارگردان این New IP باشه، اینا اگه بجای TLG روی IP تازه دیگه ای کار رو شروع کرده بودن عملاً دیگه این قضایا هیچ ربطی به Ueda نداشت و دلیلی نداشت حتی مصاحبه های سال پیش رو هم Ueda حاضر بشه درباره TLG انجام بده و عذرخواهی کنه یا اینکه هنوز TLG رو به عنوان پروژه سومش تو صفحه شخصیش و توئیترش باقی بذاره! و به فکرش نرسه که اینکه کلاً نابود شد بزار پاکش کنیم لااقل! حتی اسم The Last Guardian رو هم عوض نمی کنن، زمان همه چی رو معلوم می کنه... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مراسم PlayStation Experience در دسامبر
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft