مدل سوم شخص (TPS) در بازی Modern Warfare 2 تایید شد

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
modernwarfare2logo2.jpg



درود.

Modern Warfare 2 که یکی از بازیهایی هست که طرفداران این سری بی صبرانه منتظر این سری جدید هستند ولی گویا سورپریزهای Infinity تمامی ندارد در خبری که چند روز پیش گزاشته شده بود در یک فیلم دیده شد بازی mw2 به سبک TPS ساخته شده است. و این شک و شایعاتی رو نسبت به بازی درست کرد در همین راستا اقای Robert Bowling به سوالاتی در مورد این خبر پاسخ دادند .

Robert Bowling گفت : مدل سوم شخص بخش جدیده قسمت multiplayer است .
. شما در بازی میتوانید مدل دلخواه بازیتان را انتخاب کنید.
شما میتوانید در مدل Team Deathmatch و یا نرمال و یا Hardcore بازی بکنید , و یا در قسمت multiplayer میتوانید از قابلیت جدید مدل سوم شخص هم بهره ببرید . و این به این معناست که شما و هر کس دیگری که در بازی هست مدل دوربینش سوم شخص خواهد بود . و اضافه کرد وقتی شما در حالت سوم شخص در بازی هستید نمیتوانید زاویه دید خود را تغغیر بدهید یا از ان خارج بشوید شما در طول بازی با این حالت خواهید بود . و همچنین کسانی که در حالت سوم شخص هستند نمیتوانند با کسانی که در حالت اول شخص هستند بازی کنند و اینها کاملا با هم متفاوت هستند .

source


 
آخرین ویرایش:

only_crysis

کاربر سایت
Apr 21, 2009
1,693
نام
مازیار
به به چه شیر تو شیری بشود.شاید بتونن تو این حالت هم موفق باشن ولی کال آو دیوتی به FPS بودنشه.فکر نکنم تو دراز مدت از TPS استقبال بشه.
ممنون بابت خبر
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
عجب چیز چرتی هست.نه میشه تغییرش داد نه میشه با بقیه که حالت معمولی دارن بازی کرد.از نظر کیفیت هم که شبیه فیلم های کمدی میشه!اصلا دلیل اینکار چی بوده؟!:confused:
 

GodFather

کاربر سایت
Jun 29, 2006
2,052
نام
امیرحسین
باز از اون حرف ها آقا مجبورت که نکردن اینجوری بازی کنی تازه این حالت را جدا گزاشتن که مساوات رعایت بشه مجبور نیستین حتی این حالت را امتحان کنید
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
میگم خبری از وجود کاور گیری توی بازی نیومده بیرون؟؟؟:laughing::biggrin1:

انا ا... و انا الیه راجعون

واقعا این money همه چیز رو از ریشه میکنه-برای من یکی غیر قابل قبوله:sick:

واقعا این نسل چه چیزایی که نخواهیم دید
مکس پین کچل چاق-ترسو-کاور گیر- + COD tps+
NFS سیمولوشن و هزار تا دردو مرض دیگه!!!واقعا خیلی پارازیت زیاد شده:sick: رنج اوره
 
آخرین ویرایش:

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
باز از اون حرف ها آقا مجبورت که نکردن اینجوری بازی کنی تازه این حالت را جدا گزاشتن که مساوات رعایت بشه مجبور نیستین حتی این حالت را امتحان کنید
از کدوم حرفا!اینا ورداشتن یه چیز چرت رو به عنوان یه قابلیت معرفی کردن که 1 قرون ارزش نداره!منم می گم آخه چرا باید این حرکت ناشیانه از IW سر بزنه!شاید واقعا امتیازی داره ما خبر نداریم؟!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر