محیطهای جهانباز بازی Gears 5 به همراه قدرت انتخاب برای چگونگی مبارزات و درگیری با دشمنان، تغییراتی را که مدتهاست گیمرها از این مجموعه انتظار داشتند در آن اعمال کرده. با این حال نسخه پنجم این مجموعه به طور تمام و کمال به ساختار عناوین جهانباز تبدیل نشده و بیشتر از رویکرد وجود محیطهای هاب مانند بزرگ و باز بهره گرفته. مشابه آن چیزی که پیش از این در بازی God of War نیز مشاهده کردیم.
در حقیقت این ساخته استودیو سونی سانتا مونیکا بود که تیم استودیو The Coalition برای طراحی محیطهای جهانباز بازی Gears 5 از آن الهام گرفتند. آریان هنبک (Aryan Hanbeck) کارگردان هنری بازی مورد بحث در صحبت با وبسایت The Telegraph اظهار کرد که ساخته شوتر مورد انتظار آنها از منظر چگونگی هدایت کردن پلیر در محیطهای جهان خود از بازی God of War تاثیر گرفته است. حال آن که Gears 5 به صورتی این کار را انجام داده که مخصوص تجربه...
Continue reading...