ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت: میتوانستیم از فرکانس متغیر استفاده کنیم اما علاقهای به اعداد ترافلاپس نداریم
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="g4mer" data-source="post: 4797452" data-attributes="member: 133324"><p>این صحبت شما برمیگرده به دوران اکس باکس اورجینال!</p><p>بله همه هم میدونیم چه اتفاقی افتاد</p><p>ضعیف ترین کنسول نسل شیش موفق ترین کنسول نسل شیش شد!</p><p>اما ماکروسافت نسل نه نشون داد ماکروسافت نسل هشت و حتی نسل هفت رو هم مسیرش رو ادامه نمیده و خیلی خوب از گذشتش درس گرفته و دوران اوجش تا به اینجای کار که نسل هفت بوده و با فرت و فرت قرارداد تردپارتی خودشو بالا نگه داشت رو هم کنار میذاره و کاملا اصولی عمل میکنه و استدیوهایی رو میخره که پیشینه قوی دارن و میتونه به عنوان فرست پارتی قوی در جهت رشد و رقابت (نه لزوما از ابتدای کار هم سطح بالاترین لول کاری استدیو سونی) که بتونه در این مدت حیات کنسولش محتوای قوی و با کیفیت ارایه بده که اگر خیلی خوب و ۵الی مثل سونی نسل هشت از پس این قضیه بر بیاد حتما موفقیت مشارکتی یا حداکثری هم میتونه داشته باش</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="g4mer, post: 4797452, member: 133324"] این صحبت شما برمیگرده به دوران اکس باکس اورجینال! بله همه هم میدونیم چه اتفاقی افتاد ضعیف ترین کنسول نسل شیش موفق ترین کنسول نسل شیش شد! اما ماکروسافت نسل نه نشون داد ماکروسافت نسل هشت و حتی نسل هفت رو هم مسیرش رو ادامه نمیده و خیلی خوب از گذشتش درس گرفته و دوران اوجش تا به اینجای کار که نسل هفت بوده و با فرت و فرت قرارداد تردپارتی خودشو بالا نگه داشت رو هم کنار میذاره و کاملا اصولی عمل میکنه و استدیوهایی رو میخره که پیشینه قوی دارن و میتونه به عنوان فرست پارتی قوی در جهت رشد و رقابت (نه لزوما از ابتدای کار هم سطح بالاترین لول کاری استدیو سونی) که بتونه در این مدت حیات کنسولش محتوای قوی و با کیفیت ارایه بده که اگر خیلی خوب و ۵الی مثل سونی نسل هشت از پس این قضیه بر بیاد حتما موفقیت مشارکتی یا حداکثری هم میتونه داشته باش [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت: میتوانستیم از فرکانس متغیر استفاده کنیم اما علاقهای به اعداد ترافلاپس نداریم
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft