مایکروسافت: منتظر عنوان های انحصاری بزرگی باشید، تمرکز فعلا روی GeOW است

19Rodar

کاربر سایت
Black-Tusk-Studios.jpg


با در اختیار گرفتن امتیاز کامل فرانچایز Gears of war بسیاری نگران شده اند که شاید مایکروسافت فعلا در فکر خلق IP جدید دیگری نباشد و تنها در فکر ادامه ای بر عنوان های انحصاری قدیمی است اما رئیس استدیوهای مایکروسافت آقای Phil Spencer اخیرا در صفحه شخصی تویتر خود با هواداران صحبت می کند و در این مورد می گوید:

همانطور که شما عنوان های انحصاری جدیدی مثلQuantum Break و SunsetOverdrive را دیدید شما می توانید به IP جدید و جادوئی دیگر نیز امیدوار باشید

او همچنین در ادامه اشاره کرد که بازیهای به بزرگی عنوان های Gears of War, Fable ، Halo و Forza Motorsport در دست تولید می باشند:

همیشه امیدوار هستم که تمامی بازیهایی که منتشر می کنیم به یک عنوان بزرگ تبدیل شوند و در حال حاضر روی بازیهایی داریم کار می کنیم که دقیقا به بزرگی عنوان هایی که ذکر شد می باشند

بعد از اعلام اینکه عنوان GeOW در اختیار استدیو Black Tusk قرار گرفته است سوالات زیادی مطرح شد که آیا این استدیو به جز GeOW بر روی عنوان دیگری نیز کار می کند یا خیر که Spencer در این مورد می گوید:

تمرکز تیم در حال حاضر کاملا روی GeOW است .دمویی که در مراسم E3 سال قبل نمایش داده شد تنها در جهت معرفی این استدیو بوده است و مربوط به معرفی بازی خاصی نمی باشد.آن دمو از درون موتور بازی استخراج شده بود و از CG استفاده نکرده بودیم.من به این استدیو ایمان دارم و مطمئنم با عنوان بسیار بزرگی رو به رو خواهیم بود و آن عنوان Gears of war خواهد بود!

دوست دارم با شما صادق باشم،استدیو در حال حاضر بطور کامل رو Gears of war تمرکز کرده است و نمیخواهیم ذهن آنها درگیر مسائل دیگر شود!

در آخر نیز Spencer قول خبرهای جدیدی برای عنوان Quantum Break در این پنج‌شنبه را می دهد.

نظر شما در مورد صحبتهای Spencer چیست؟آیا به نظر شما این نسل با عنوان های انحصاری بزرگی برای Xbox one رو به رو خواهیم شد؟

DS
 
— Phil Spencer (@XboxP3) January 29, 2014
TuamJohn @Mushlikeahusky @RealKLobb I thought what I saw yesterday (just a daily built) looked better than E3 trailer@
— Phil Spencer (@XboxP3) January 29, 2014
sirvanquish they are getting fewer and fewer by the day. We're working really hard on the game@​
اسپنسر در توئیتر خودش گفته که بازی SunsetOverdrive هم گرافیک ـش خیلی تغییر کرده و پیشرفت زیادی درش دیده میشه !
تیم داره با تلاش زیادی روی این بازی کار میکنه !
 
فقط بازی انحصاری اپیک واسه وان (همون Infiltrator) میتونه اندازه ی گیرز و HALO بعدی برای فنا هیجان انگیز و جذاب باشه باشه
الان که فکرشو میکنم میبینم عجب کنفرانسی میشه کنفرانس E3 امسال مایکرو نمایش گیم پلی HALO5,GEARS4,Infiltrator,FORZA H2 با یه تعداد بازی مولتی خوب مثل پارسال میتونه فوق العاده باشه یعنی راحت میتونه بهترین کنفرانسو امسال مایکرو داشته باشه تو E3
 
[QUOT



در آخر نیز Spencer قول خبرهای جدیدی برای عنوان Quantum Break در این پنج‌شنبه را می دهد.

نظر شما در مورد صحبتهای Spencer چیست؟آیا به نظر شما این نسل با عنوان های انحصاری بزرگی برای Xbox one رو به رو خواهیم شد؟

DS[/QUOTE]
مرسی عمو فیل.:d این بازی عمو سم با بازی the order مسابقه دارن. اینا فکر کنم 2الی 3تا عکس گذاشتن. الانم اینا میخوان یه خبری بدن.:d
 
GEOW به اون عظمت رو دادن دسته یه استدیو که فقط یه tech demo داده بیرون:|
نخیر, دادنش دست اینا:
- Hanno Lemke - General Manager - Co-Founder of BigPark, Used to be Vice President\General Manager of Black Box at EA
- New Game Designer: Bob Churchill (He was the Senior Game Designer on Dead Rising 3!)
- New Senior Designer: Nic Wechter (Worked as Senior Designer at Guerrilla Games on KZ3 and Shadow Fall)
- Sten Heubler is a senior game designer at Black Tusk. He was at Crytek and lead game designer for Crysis 2
- Tyler Breon is lead character artist at Black Tusk. He was at SSM and he worked on God of War Ascension/ God of War 3
- Jeff King is technical animator at Black Tusk. He was at Next Level Games and his last game was Luigi's Mansion 2 as presentation animation.
- Martin Raymond is a senior game designer at Black Tusk. He was Kaos Studios and his last game was Homefront. Was a Senior Game Designer at Ubisoft Montreal and worked on Rainbow Six Vegas.
- Erin Olorenshaw - Animator. Worked on Need for Speed The Run.
- Stuart Maxwell - FX Artist - Came from Relic Entertainment
- Matt Searcy - Lead Designer - Was an Associate Game Director at BigPark
- Randy Dillon - Principal Software Development Engineer - Was a Sr Software Engineer at EALA, Danger Close - Worked on MoH
- Ryan Leeper - Senior Animator - Movie animation experience(Jack the Giant Slayer, Enders Game, The Watch, Transformers: Dark of the Moon) and game experience(with Relic, Nintendo, Propoganda Games)
- Tam Huynh - VFX Artist - Came from EA
- Joe Vogt - IT Manager - Came from The Walt Disney Company
- Nick Unden - Senior Animator - Came from Slant Six Games, A.C.R.O.N.Y.M Games, and Radical Entertainment
- Aryan Hanbeck - Senior Artist - Came from EA and Radical Games.
- Otto Ottosson - Producer - Worked on Warhammer 40,000 Space Marine at Relic
- Mark Riddell - Technical Designer - Came from United Front Games
- Heber Alvarado - Senior Character Artist - Civilization 5 : Gods and Kings (Firaxis/2k Games), Max Payne 3 (Rockstar Games), Saints Row : The Third (Volition/THQ), Sleeping Dogs (United Front Games/Square Enix), Rift : Planes of telara (Trion Worlds), Transformers : Revenge of the fallen (Activision), Turok (Propaganda Games/Disney)
- Damon Tasker - Lead In-Game Animator - Came from SCEE and under NDA so cannot say what he worked on, Crytek UK, Free Radical
- David Coleman - Technical Art Director - Worked at EA as Senior CG Supervisor
- Jeff King - Technical Animator - Came from Next Level Games
- Athomas Goldberg - Technical Animation Director - Worked at Relic on Warhammer 40,000
- Armando Troisi - Transmedia Narrative Director - Narrative Director from 343
- Stuart Maxwell - FX Artist - Came from Relic
- Akio Kimoto - Environment Artist - Came from Radical Entertainment
 
افرین مایکروسافت. با این حرکت جان دوباره ای به صنعت بازی میدهی.دیگه اینجا بحث فقط کنسول نیست. بحث سر هنر و صنعت بازی هست. منتظر هستم ببینم چیکار میکنی
 
یعنی دم کل مجموعه ماکرو گرم بهترین خبر دنیا رو با معرفی Gears of War به من دادن
واقعا مشخصه اینها چقدر به فنها اهمیت می دن و گول جو های کاذب رغیب رو نمی خورن و فقط فنها براشون مهمه..

GEOW به اون عظمت رو دادن دسته یه استدیو که فقط یه tech demo داده بیرون:|

شما نگران یک بازی انحصاری Xbox که تصادفا کاملا عقایدت با کنسول مورد ذکر و بازی مورد ذکر در تضاد هست نباش
 
بنظرم ماکروسافت تو این نسل ب دوتا نقطه ضعف اساسی نسل قبلش رو میخادبا مدیریت بهتر پوشش بده:
1افتتاح استدیوfirst party بیشتر و بیشتر با ip های بیشتر
2 بالا بردن کیفیت ساخت کنسول ک واقعا ی epic fail بود
 
بنظرم ماکروسافت تو این نسل ب دوتا نقطه ضعف اساسی نسل قبلش رو میخادبا مدیریت بهتر پوشش بده:
1افتتاح استدیوfirst party بیشتر و بیشتر با ip های بیشتر
2 بالا بردن کیفیت ساخت کنسول ک واقعا ی epic fail بود

ساختن استدیو دردسر داره ،پول میده واسش میسازن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or