ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 5409739" data-attributes="member: 4591"><p>اون IP هایی که از Rare انتظار زنده شدنشون میره، هویت این استدیوه هستن. یعنی Banjo و بعد Conker. هر گیمر قدیمی عاشق این بازی هاست، بخصوص فن های پلتفرمر. DNA ـه Rare ساخت بازی های فان این مدلیه و من نوعی دوست دارم Rare بیاد این بازی هارو زنده کنه و روشون وقت بزاره، چون هم مایکروسافت در این زمینه به شدت ضعف داره، چه بسا کلا تو ویدئو گیم بازی مشابه دیگه یافت نمیشه، چون Conker میتونه R&C ـه مایکروسافت باشه، چون همه Rare رو بخاطر این بازی ها میشناسیم و دوست داریم، و چون بسیار محبوب و پر طرفداران.</p><p></p><p>اما سمت دیگه ما Perfect Dark رو داریم. یه شوتر اول شخص که مایکروسافت درش به وفور اشباعه، و زنده کردنش با وجود این همه IP مشابه اساسا دردی رو دوا نمیکنه، چه بسا اختلاف نظرها در خصوص اول شخص یا سوم شخص بودنش هم به همین علت میتونه باشه، چون بخوان یه چیز کلسیک بسازن، دیگه هیچ مشتری نداره. اون ویژگی های مالتی پلیری هم که قدیم داشت، برای زمان خودش خوب بود و الان هیچی نیست واقعا. و بعد استدیو سازنده اش کیه؟ Initiative که مایکروسافت پروژه خودشون رو کنسل کرد و در عوض گذاشتشون سر این بازی، و باعث شد همه از استدیو برن، باقی مونده هم به هیچ عنوان توان ساختش رو نداره، پس برای همین رفتن سراغ Crystal Dynamics و ریبوت شدن های چند باره و اینکه هنوز یه شات ازش ندیدیم هم به وضوح نشون میده چقدر تصمیم درست و منطقی بوده!</p><p></p><p>برای من قابل درکه که شما دوست دارید تحت هر شرایطی عاشق مایکروسافت بمونید و از تصمیماتش دفاع کنید، این ذات طرفدار بودنه و باعث میشه عشق به منطق و عقل و فکت و هر چیز دیگه ای ترجیح داده بشه، اما انتظار نداشته باشید حرف هاتون برای کس خارج از این دایره محدود حائز ارزش و اهمیت باشه. چون واقعا نمیشه این مدل حرف ها و نظرات رو جدی گرفت. حالا چه دفاع از ریبوت یه بازی که از الان آینده اش مشخصه و یا به طور کامل کنسل میشه یا یه شاهکار عجیب غریب ازش در میاد بیرون باشه، یا دفاع از بسته شدن استدیوها به شکل تزهای عجیب غریب، ضرر ده بودن و باید بسته میشدن و اصلا لیافتشون اعدام در ملا عام بوده و مایکروسافت لطف کرده زنده گذاشتتشون و اتفاقا مشکل بزرگ مایکروسافت همین خوبی بیش از حده... یا حمله به هرکسی که ناراحته و چسبودن انگ های کودکستانی، سونی فن ها چرا خوشحالن... سونی فن ها چرا وانمود میکنن براشون مهمه.... این مساله خانوادگی هست، به سونی فن چه ربطی داره.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 5409739, member: 4591"] اون IP هایی که از Rare انتظار زنده شدنشون میره، هویت این استدیوه هستن. یعنی Banjo و بعد Conker. هر گیمر قدیمی عاشق این بازی هاست، بخصوص فن های پلتفرمر. DNA ـه Rare ساخت بازی های فان این مدلیه و من نوعی دوست دارم Rare بیاد این بازی هارو زنده کنه و روشون وقت بزاره، چون هم مایکروسافت در این زمینه به شدت ضعف داره، چه بسا کلا تو ویدئو گیم بازی مشابه دیگه یافت نمیشه، چون Conker میتونه R&C ـه مایکروسافت باشه، چون همه Rare رو بخاطر این بازی ها میشناسیم و دوست داریم، و چون بسیار محبوب و پر طرفداران. اما سمت دیگه ما Perfect Dark رو داریم. یه شوتر اول شخص که مایکروسافت درش به وفور اشباعه، و زنده کردنش با وجود این همه IP مشابه اساسا دردی رو دوا نمیکنه، چه بسا اختلاف نظرها در خصوص اول شخص یا سوم شخص بودنش هم به همین علت میتونه باشه، چون بخوان یه چیز کلسیک بسازن، دیگه هیچ مشتری نداره. اون ویژگی های مالتی پلیری هم که قدیم داشت، برای زمان خودش خوب بود و الان هیچی نیست واقعا. و بعد استدیو سازنده اش کیه؟ Initiative که مایکروسافت پروژه خودشون رو کنسل کرد و در عوض گذاشتشون سر این بازی، و باعث شد همه از استدیو برن، باقی مونده هم به هیچ عنوان توان ساختش رو نداره، پس برای همین رفتن سراغ Crystal Dynamics و ریبوت شدن های چند باره و اینکه هنوز یه شات ازش ندیدیم هم به وضوح نشون میده چقدر تصمیم درست و منطقی بوده! برای من قابل درکه که شما دوست دارید تحت هر شرایطی عاشق مایکروسافت بمونید و از تصمیماتش دفاع کنید، این ذات طرفدار بودنه و باعث میشه عشق به منطق و عقل و فکت و هر چیز دیگه ای ترجیح داده بشه، اما انتظار نداشته باشید حرف هاتون برای کس خارج از این دایره محدود حائز ارزش و اهمیت باشه. چون واقعا نمیشه این مدل حرف ها و نظرات رو جدی گرفت. حالا چه دفاع از ریبوت یه بازی که از الان آینده اش مشخصه و یا به طور کامل کنسل میشه یا یه شاهکار عجیب غریب ازش در میاد بیرون باشه، یا دفاع از بسته شدن استدیوها به شکل تزهای عجیب غریب، ضرر ده بودن و باید بسته میشدن و اصلا لیافتشون اعدام در ملا عام بوده و مایکروسافت لطف کرده زنده گذاشتتشون و اتفاقا مشکل بزرگ مایکروسافت همین خوبی بیش از حده... یا حمله به هرکسی که ناراحته و چسبودن انگ های کودکستانی، سونی فن ها چرا خوشحالن... سونی فن ها چرا وانمود میکنن براشون مهمه.... این مساله خانوادگی هست، به سونی فن چه ربطی داره..... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft