ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="m1647" data-source="post: 5409703" data-attributes="member: 58239"><p>قبل این اتفاقات فکر میکردم دو تا ناشر بزرگ در خطر بزرگ ورشکستگی قرار دارن ولی با این شرایط فکر کنم شدن سه تا</p><p>اولی یوبیسافت که تا به الان دو بار تا مرز واگذاری رفته و اگر این پروژهای 10 گانه اسیسن جواب نده صد در صد کارشون تمومه</p><p>دومی بخش گیمینگ وارنر برادرز که در حال حاضر با این مسیری که در پیش گرفته اینده روشنی در انتظارش نیست</p><p>سومی هم همین بخش گیمینگ مایکروسافت، یه بنده خدایی توی یکی از این شبکه های اجتماعی کامنت خوبی گذاشته بود "چشم سائورون افتاده روی بخش گیمینگ مایکروسافت" منظورش از چشم مدیران و سرمایه گزاران ارشد مایکروسافت هستند. تا قبل از این وقایع و هزینه های چند میلیادری که فکر میکنم از 75 هم گذشته و با خرید ماینکرفت شروع شد، تا انتهای نسل هفت مایکروسافت خیلی خوب کار میکرد و خیلی هم موفق بود و به قول گفتنی دخلش با خرجش می خوند ولی بعد از این هزینه ها و شکست های پشت سر هم در همه ی بخش ها، مدیران مایکروسافت اینجوری به موضوع نگاه می کنن که ما بعد از این همه هزینه کردن چی در حال حاضر برداشت میکنیم (اگر بگیم هیچی خیلی بی راه نگفتیم)</p><p>در نتیجه شروع میکنن به فشار اوردن به بخش گیمینگ و فیل اسپنسر تا خروجی رو بهتر کنه</p><p>ولی نکته ای که توجه نمی کنن اینه که صنعت گیم مثل مرغداری نیست، مثل این که شما 1000 تا مرغ داری و روزی هزار تا تخم مرغ برداشت می کنی اگر این را دو برابر کنی در نتیجه خروجی هم دو برابر میشه (نه برادر این روش جواب نمیده، سونی هم در مورد پروژه های گسش متوجه این موضوع شد و خیلی ها شو کنسل کرد و یک بازنگری دوباره انجام داد)</p><p>پس وقتی میبینن نمیشه درامد رو یک شبه بالا برد، میرن هزینه ها رو کم میکنن و هر جایی که به نظرشون اهمیت زیادی نداشته باشه و یا بهتره بگم در حال حاضر خرجش بیشتر از دخلشه می بندنش یا اخراج می کنن یا به هر روشی دست میزنن تا میزان درامد بالا بره و میزان هزینه کاهش پیدا کنه، نمونش عرضه بازی ها رو پلتفرم رقیب (البته در بخش سخت افزار اعلام باخت کردن دیگه رقیب هم حساب نمیشه بهتره بگیم رقیب قدیمی)</p><p>با این تفاسیر (شاید هم من خیلی دیگه اوضاع رو خراب میبینم) احتمال واگذاری هست، البته اگر اشتباه نگم خود فیل اسپنسر یا یکی دیگه در گذشته گفته بود اگر سود نداشته باشه ولش می کنیم که خیلی هم بیراه نگفته، موتور جستجوی بینگ درامدش از بخش گیمینگ مایکرو بیشتره هر ادم عاقلی هم باشه درش رو تخته میکنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m1647, post: 5409703, member: 58239"] قبل این اتفاقات فکر میکردم دو تا ناشر بزرگ در خطر بزرگ ورشکستگی قرار دارن ولی با این شرایط فکر کنم شدن سه تا اولی یوبیسافت که تا به الان دو بار تا مرز واگذاری رفته و اگر این پروژهای 10 گانه اسیسن جواب نده صد در صد کارشون تمومه دومی بخش گیمینگ وارنر برادرز که در حال حاضر با این مسیری که در پیش گرفته اینده روشنی در انتظارش نیست سومی هم همین بخش گیمینگ مایکروسافت، یه بنده خدایی توی یکی از این شبکه های اجتماعی کامنت خوبی گذاشته بود "چشم سائورون افتاده روی بخش گیمینگ مایکروسافت" منظورش از چشم مدیران و سرمایه گزاران ارشد مایکروسافت هستند. تا قبل از این وقایع و هزینه های چند میلیادری که فکر میکنم از 75 هم گذشته و با خرید ماینکرفت شروع شد، تا انتهای نسل هفت مایکروسافت خیلی خوب کار میکرد و خیلی هم موفق بود و به قول گفتنی دخلش با خرجش می خوند ولی بعد از این هزینه ها و شکست های پشت سر هم در همه ی بخش ها، مدیران مایکروسافت اینجوری به موضوع نگاه می کنن که ما بعد از این همه هزینه کردن چی در حال حاضر برداشت میکنیم (اگر بگیم هیچی خیلی بی راه نگفتیم) در نتیجه شروع میکنن به فشار اوردن به بخش گیمینگ و فیل اسپنسر تا خروجی رو بهتر کنه ولی نکته ای که توجه نمی کنن اینه که صنعت گیم مثل مرغداری نیست، مثل این که شما 1000 تا مرغ داری و روزی هزار تا تخم مرغ برداشت می کنی اگر این را دو برابر کنی در نتیجه خروجی هم دو برابر میشه (نه برادر این روش جواب نمیده، سونی هم در مورد پروژه های گسش متوجه این موضوع شد و خیلی ها شو کنسل کرد و یک بازنگری دوباره انجام داد) پس وقتی میبینن نمیشه درامد رو یک شبه بالا برد، میرن هزینه ها رو کم میکنن و هر جایی که به نظرشون اهمیت زیادی نداشته باشه و یا بهتره بگم در حال حاضر خرجش بیشتر از دخلشه می بندنش یا اخراج می کنن یا به هر روشی دست میزنن تا میزان درامد بالا بره و میزان هزینه کاهش پیدا کنه، نمونش عرضه بازی ها رو پلتفرم رقیب (البته در بخش سخت افزار اعلام باخت کردن دیگه رقیب هم حساب نمیشه بهتره بگیم رقیب قدیمی) با این تفاسیر (شاید هم من خیلی دیگه اوضاع رو خراب میبینم) احتمال واگذاری هست، البته اگر اشتباه نگم خود فیل اسپنسر یا یکی دیگه در گذشته گفته بود اگر سود نداشته باشه ولش می کنیم که خیلی هم بیراه نگفته، موتور جستجوی بینگ درامدش از بخش گیمینگ مایکرو بیشتره هر ادم عاقلی هم باشه درش رو تخته میکنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft