ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="z2s sas" data-source="post: 5408840" data-attributes="member: 23002"><p>هنوزم دوست دارم گیتار هیرو احیا شه.</p><p>ولی</p><p>[ATTACH=full]336607[/ATTACH]</p><p></p><p>این واقعیت روهم درک میکنم.</p><p>مدیریت اسپنسر ایراد داره ولی اینکه تمام مسایل رو بریزیم سر اسپنسر، دور از انصافه.</p><p>سیاست مایکروسافت خیلی وقته مشخص شده. بازیهای ایکس باکس یا باید فروش خوبی داشته باشن یا روی رشد گیم پس تاثیر بزارن.</p><p></p><p>چندجا به چند مدل مختلف گفتم که اگر مایکروسافت نبود و با توجه به شرایط زنیمکس قبل از خرید و خروجی های این استودیوها بعد از خرید، تانگو و ارکین استین خیلی زودتر از اینها تعطیل/فروخته میشدن.</p><p>یه دوره ای همین دوستان ایکس باکس فروم تو محافل خصوصی تر، بیشترین انتقادشون نسبت به فیل اسپنسر این بود که چرا ایشون مثل سونی قاطعانه با استودیوها برخورد نمیکنه.</p><p>چرا انقدر داره آزادی عمل میده و پول خرجشون میکنه. حالا الان که داره این اتفاق میوفته، همه اونها شدن مخالف این سیاست. سوپر سونی فن های متعصب دو آتیشه رو کاری باهاشون نداریم. تکلیف اونا معلومه و نظراتشون هم فاقد اهمیت. ولی از این دوستان در عجبم که چطور یهویی انقدر تغییر موضع دادن.</p><p></p><p>اگر یک کار رو مایکروسافت قرار باشه از سونی یاد بگیره که به نفع خودش و در نهایت گیمرها باشه، همین برخورد قاطعانه با استودیوهایی که نمیتونن بازی با کیفیت ارایه کنن یا بازیشون در فروش ضعیف عمل میکنه. که در عمل جفتش یک معنی رو میده. حالا فقط به نظرم سونی یه قسمت رو زیاده روی میکنه و اونم زیادی جدی گرفتن متا هستش.</p><p></p><p>ارکین که هیچ. ولی همین تانگو (تو اون تاپیک هم گفتم). اگر مستقل بودن، بعد از عرضه گوست وایر و شکست تجاریش، بدون مایکروسافت اصلن فرصت ساخت هایفای راش رو نداشتن.</p><p>در ثانی همین آقای میکامی که الان لباس مشکی پوشیده و عزادار شده، خودش با بیان اینکه دیگه علاقه ای به ساخت بازیهای ترسناک نداره و ترک استودیو، اولین میخ رو به تابوت تانگو زد.</p><p>اگرم بخایم صادقانه بگیم. مهمترین ip تانگو همین evil within بود. زمانی که قرار نباشه این بازی توسط میکامی ساخته باشه و دو بازی قبلی استودیو هم رسمن شکست تجاری باشن، خب چرا مایکروسافت کماکان این استودیو رو باز نگه داره و بودجه بهش اختصاص بده؟ منطقی و عقلانی نیست واقعن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="z2s sas, post: 5408840, member: 23002"] هنوزم دوست دارم گیتار هیرو احیا شه. ولی [ATTACH type="full"]336607[/ATTACH] این واقعیت روهم درک میکنم. مدیریت اسپنسر ایراد داره ولی اینکه تمام مسایل رو بریزیم سر اسپنسر، دور از انصافه. سیاست مایکروسافت خیلی وقته مشخص شده. بازیهای ایکس باکس یا باید فروش خوبی داشته باشن یا روی رشد گیم پس تاثیر بزارن. چندجا به چند مدل مختلف گفتم که اگر مایکروسافت نبود و با توجه به شرایط زنیمکس قبل از خرید و خروجی های این استودیوها بعد از خرید، تانگو و ارکین استین خیلی زودتر از اینها تعطیل/فروخته میشدن. یه دوره ای همین دوستان ایکس باکس فروم تو محافل خصوصی تر، بیشترین انتقادشون نسبت به فیل اسپنسر این بود که چرا ایشون مثل سونی قاطعانه با استودیوها برخورد نمیکنه. چرا انقدر داره آزادی عمل میده و پول خرجشون میکنه. حالا الان که داره این اتفاق میوفته، همه اونها شدن مخالف این سیاست. سوپر سونی فن های متعصب دو آتیشه رو کاری باهاشون نداریم. تکلیف اونا معلومه و نظراتشون هم فاقد اهمیت. ولی از این دوستان در عجبم که چطور یهویی انقدر تغییر موضع دادن. اگر یک کار رو مایکروسافت قرار باشه از سونی یاد بگیره که به نفع خودش و در نهایت گیمرها باشه، همین برخورد قاطعانه با استودیوهایی که نمیتونن بازی با کیفیت ارایه کنن یا بازیشون در فروش ضعیف عمل میکنه. که در عمل جفتش یک معنی رو میده. حالا فقط به نظرم سونی یه قسمت رو زیاده روی میکنه و اونم زیادی جدی گرفتن متا هستش. ارکین که هیچ. ولی همین تانگو (تو اون تاپیک هم گفتم). اگر مستقل بودن، بعد از عرضه گوست وایر و شکست تجاریش، بدون مایکروسافت اصلن فرصت ساخت هایفای راش رو نداشتن. در ثانی همین آقای میکامی که الان لباس مشکی پوشیده و عزادار شده، خودش با بیان اینکه دیگه علاقه ای به ساخت بازیهای ترسناک نداره و ترک استودیو، اولین میخ رو به تابوت تانگو زد. اگرم بخایم صادقانه بگیم. مهمترین ip تانگو همین evil within بود. زمانی که قرار نباشه این بازی توسط میکامی ساخته باشه و دو بازی قبلی استودیو هم رسمن شکست تجاری باشن، خب چرا مایکروسافت کماکان این استودیو رو باز نگه داره و بودجه بهش اختصاص بده؟ منطقی و عقلانی نیست واقعن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت در صدد تعطیل کردن استدیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks و دو استدیوی دیگر است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft