ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت خرید استودیوهای بازی وارنر را در نظر گرفته است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="hercule-poirot" data-source="post: 4800430" data-attributes="member: 10915"><p>اینجور خریدای سنگین راحت نیستن، بحث مبلغ خرید نیست ( چون واس مایکروسافت پول کمیه)</p><p>بلکه مشکل بخش های redundant مثل قسمت ناشر، از دست رفتن شغل واس کلی آدم (که هر کدوم نیاز به severance package دارن)، افزایش یک مرتبه ای headcount و در نتیجه operational cost در بلند مدته. همه این مسائل در کنار اینکه ipهای مهم وارنر باید لایسنس بشن (در نتیجه royalty fee باید به صورت مکرر به at&t پرداخت بشه) باعث می شه معامله واس هر شرکتی حتی مایکروسافت پیچیده باشه و باید کامل جوانبش رو بسنجه.</p><p></p><p>نکات مثبت واس مایکروسافت </p><p>۳ استودیو اثبات شده و قوی (راکستدی، monolith و NetherRealm) و ۳ استودیو بزرگ ولی با خروجی متوسط (مونترئال، avalanche و traveler's tale)</p><p></p><p>لایسنس ip مثل بتمن تاثیر قابل توجهی داره، همونجور که اسپایدرمن واس سونی عملکرد عالی داشت، بتمن هم می تونه ارزش گیمپس رو به شدت افزایش بده.</p><p></p><p>NetherRealm و فرنچایز کمبت خیلی با ارزشن و در کنارش killer instinct هم می تونه یه دولوپر فرست پارتی داشته باشه.</p><p></p><p>اکثر استودیو های مورد بحث تو مکان های خوبی هستند ، مثلا راکستدی تو انگلیس با بقیه استودیو های انگلیسی مایکرو مثل ریر، نینجا و پلیگراند می تونه همکاری داشته باشه. و یا monolith که فقط ۱۰ دقیقه با ردموند فاصله داره. </p><p></p><p>استودیو های وارنر احتمالا ۴ تا بازی نزدیک به رلیز دارن (هری پاتر، suicide squade راکستدی، بتمن مونترئال و احتمالا بازی monolith) نشر این ۴ تا بازی می تونه یه بخشی از مبلغ خرید رو به خریدار برگردونه، توافق رو سهم at&t از فروش این بازی ها می تونه رو قیمت وارنر تاثیر بزاره.</p><p></p><p>استفاده اکثر استودیو های وارنر از آنریل انجینه که خب این هم تا حدودی تو بحث اشتراک تکنولوژی می تونه کمک کنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hercule-poirot, post: 4800430, member: 10915"] اینجور خریدای سنگین راحت نیستن، بحث مبلغ خرید نیست ( چون واس مایکروسافت پول کمیه) بلکه مشکل بخش های redundant مثل قسمت ناشر، از دست رفتن شغل واس کلی آدم (که هر کدوم نیاز به severance package دارن)، افزایش یک مرتبه ای headcount و در نتیجه operational cost در بلند مدته. همه این مسائل در کنار اینکه ipهای مهم وارنر باید لایسنس بشن (در نتیجه royalty fee باید به صورت مکرر به at&t پرداخت بشه) باعث می شه معامله واس هر شرکتی حتی مایکروسافت پیچیده باشه و باید کامل جوانبش رو بسنجه. نکات مثبت واس مایکروسافت ۳ استودیو اثبات شده و قوی (راکستدی، monolith و NetherRealm) و ۳ استودیو بزرگ ولی با خروجی متوسط (مونترئال، avalanche و traveler's tale) لایسنس ip مثل بتمن تاثیر قابل توجهی داره، همونجور که اسپایدرمن واس سونی عملکرد عالی داشت، بتمن هم می تونه ارزش گیمپس رو به شدت افزایش بده. NetherRealm و فرنچایز کمبت خیلی با ارزشن و در کنارش killer instinct هم می تونه یه دولوپر فرست پارتی داشته باشه. اکثر استودیو های مورد بحث تو مکان های خوبی هستند ، مثلا راکستدی تو انگلیس با بقیه استودیو های انگلیسی مایکرو مثل ریر، نینجا و پلیگراند می تونه همکاری داشته باشه. و یا monolith که فقط ۱۰ دقیقه با ردموند فاصله داره. استودیو های وارنر احتمالا ۴ تا بازی نزدیک به رلیز دارن (هری پاتر، suicide squade راکستدی، بتمن مونترئال و احتمالا بازی monolith) نشر این ۴ تا بازی می تونه یه بخشی از مبلغ خرید رو به خریدار برگردونه، توافق رو سهم at&t از فروش این بازی ها می تونه رو قیمت وارنر تاثیر بزاره. استفاده اکثر استودیو های وارنر از آنریل انجینه که خب این هم تا حدودی تو بحث اشتراک تکنولوژی می تونه کمک کنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مایکروسافت خرید استودیوهای بازی وارنر را در نظر گرفته است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft