ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
مطبوعات و دنیای بازیها
ماهنامه بازی نما
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="AMIR DRAKE" data-source="post: 3921966" data-attributes="member: 58997"><p>سلام بر دوست عزيز و ممنون از اين كه نقد بازي را مطالعه كرديد.</p><p></p><p>من متاستفانه مجله را فعلا تهيه نكردم و نقدمو نخوندم. اما من بازي را انجام دادم ولي فكر ميكنم كه شما منظور منو از بخشهايي از نقد شايد اشتباه متوجه شده باشيد و به خاطر همين يه توضيحاتي را در اين مورد ارايه ميدم.</p><p></p><p>نكته اول در مورد هوش مصنوعي دشمن ها، درسته حق با شما هستش و تو نسخههايي از ماريو كه داراي چنين استايلي هستند ، دشمنها هميشه يه مسير پيش فرض را طي ميكنن و منم كاملا اين نكته را ميدونم. ولي خوب اون نسخههاي قبلي را از قبل خود سازنده ها طراحي كرده بودن و من توقعم اين بود كه حالا كه چنين قابليتهاي گسترده ساخت و ساز وجود داره، نحوه هوش مصنوعي دشمنها هم در اختيار خود بازيباز قرار بگيره و مثلا بشه تعيين كرد كه لاكپشتها هم مثل همون موشكورها دنبال ماريو بيفتن يا نه تا بازي چالش برانگيزتر بشه.</p><p></p><p>كلا من اصلا اشاره نكردم كه در قسمتهاي قبلي دشمنها دنبال ماريو ميفتادن و اتفاقا در ادامه نقد هم گفتم كه وجود چنين قابليت <span style="color: #ff0000"><strong>جديدي</strong></span> باعث ميشد كه بازي از مرزهاي هميشگي عنوانهاي قبلي فراتر بره. </p><p></p><p>تو بخش تغيير رنگ دشمنان هم من از كلمه <span style="color: #ff0000"><strong>پالت</strong></span> رنگ دشمنان استفاده كردم. يعني منظورم رنگهاي جديدي هستش كه خود بازيباز بتونه بسازه. البته شايد اين كلمه پالت تو نقدي كه منتشر شده جا افتاده باشه. چون مطالبي كه منتشر ميشه همراه با ويرايش هستن، ولي من دقيقا از كلمه پالت رنگ استفاده كرده بودم. كه مشخص بشه منظور اصليم چي هستش.</p><p></p><p>در مورد باز شدن آيتمها هم منم دقيقا همين نكاتي كه گفتيد را نوشتم و اصلا نگفتم كه فقط بايد روزها بگذره تا آيتمهاي جديدي باز بشن و به اين نكته اشاره كردم كه بايد براي مدتي بازي را انجام داد تا آيتمي جديدي براي روز بعد در دسترس قرار بگيره. تو اين بخش نقد دقيقا به اين نكته اشاره كردم:</p><p></p><p></p><p></p><p>كليت متن بالا هم دقيقا اشاره ميكنه كه بايد براي باز شدن آيتمهاي جديد، هر روز بايد براي مدتي بازي را تجربه كرد و بعد در ادامه نوشتم كه تمامي آيتمها را ميشه در عرض يك هفته باز كرد. ( البته اشتباه از من هم بوده كه نوشتم بر پایه گذشت <strong>روزها</strong> برنامهریزی شده است. در حالي كه بايد به جاي گذشت روزها، گذشت روز مينوشتم كه منظورم اشتباه برداشت نشه. چون شايد استفاده از كلمه روزها اين برداشت را ايجاد كرده باشه كه يعني خيلي طول ميكشه. كليت منظور من از استفاده از كلمه روزها يجور جمع بندي از مدت زماني هستش كه تمامي آيتمها باز ميشن )</p><p></p><p>بعد دوست من، در مورد چك پوينـتها واقعا زود قضاوت كرديد. <strong>بازي اصلي</strong> به هيچوجه چك پوينت وسط مرحله نداره و من اصلا تو بازي چنين چيزي را نديدم. حتي تو بيشتر نقدهاي خارجي هم به اين نكته اشاره شده و واقعا اگه زماني برقها بره يا كلا Game Over بشيد، بايد از اول مرحله را تجربه كنيد. </p><p></p><p>اما دليل اين كه كلمه بازي اصلي را پر رنگ نوشتم بخاطر اينه كه چك پوينت هاي بين مرحله تقريبا يك ماه هستش كه با آپديت جديد، به بازي اضافه شده و بدون آپديت بازي چك پوينتي نداره و منم اون موقعي كه بازي كردمش، چنين آپديتي براش نيومده بود. اينم لينك خبر براي صحت ماجرا:</p><p></p><p><a href="http://www.nintendolife.com/news/2015/10/super_mario_maker_gets_mid-level_checkpoints_and_more_in_upcoming_update">Super Mario Maker Gets Mid-Level Checkpoints and More in Upcoming Update - Nintendo Life</a></p><p></p><p>در كل بازم ممنون كه نقد را مطالعه كرديد. ولي من فقط اين شفاف سازي را براي اين انجام دادم كه مشخص بشه بازي را انجام دادم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AMIR DRAKE, post: 3921966, member: 58997"] سلام بر دوست عزيز و ممنون از اين كه نقد بازي را مطالعه كرديد. من متاستفانه مجله را فعلا تهيه نكردم و نقدمو نخوندم. اما من بازي را انجام دادم ولي فكر ميكنم كه شما منظور منو از بخشهايي از نقد شايد اشتباه متوجه شده باشيد و به خاطر همين يه توضيحاتي را در اين مورد ارايه ميدم. نكته اول در مورد هوش مصنوعي دشمن ها، درسته حق با شما هستش و تو نسخههايي از ماريو كه داراي چنين استايلي هستند ، دشمنها هميشه يه مسير پيش فرض را طي ميكنن و منم كاملا اين نكته را ميدونم. ولي خوب اون نسخههاي قبلي را از قبل خود سازنده ها طراحي كرده بودن و من توقعم اين بود كه حالا كه چنين قابليتهاي گسترده ساخت و ساز وجود داره، نحوه هوش مصنوعي دشمنها هم در اختيار خود بازيباز قرار بگيره و مثلا بشه تعيين كرد كه لاكپشتها هم مثل همون موشكورها دنبال ماريو بيفتن يا نه تا بازي چالش برانگيزتر بشه. كلا من اصلا اشاره نكردم كه در قسمتهاي قبلي دشمنها دنبال ماريو ميفتادن و اتفاقا در ادامه نقد هم گفتم كه وجود چنين قابليت [COLOR=#ff0000][B]جديدي[/B][/COLOR] باعث ميشد كه بازي از مرزهاي هميشگي عنوانهاي قبلي فراتر بره. تو بخش تغيير رنگ دشمنان هم من از كلمه [COLOR=#ff0000][B]پالت[/B][/COLOR] رنگ دشمنان استفاده كردم. يعني منظورم رنگهاي جديدي هستش كه خود بازيباز بتونه بسازه. البته شايد اين كلمه پالت تو نقدي كه منتشر شده جا افتاده باشه. چون مطالبي كه منتشر ميشه همراه با ويرايش هستن، ولي من دقيقا از كلمه پالت رنگ استفاده كرده بودم. كه مشخص بشه منظور اصليم چي هستش. در مورد باز شدن آيتمها هم منم دقيقا همين نكاتي كه گفتيد را نوشتم و اصلا نگفتم كه فقط بايد روزها بگذره تا آيتمهاي جديدي باز بشن و به اين نكته اشاره كردم كه بايد براي مدتي بازي را انجام داد تا آيتمي جديدي براي روز بعد در دسترس قرار بگيره. تو اين بخش نقد دقيقا به اين نكته اشاره كردم: كليت متن بالا هم دقيقا اشاره ميكنه كه بايد براي باز شدن آيتمهاي جديد، هر روز بايد براي مدتي بازي را تجربه كرد و بعد در ادامه نوشتم كه تمامي آيتمها را ميشه در عرض يك هفته باز كرد. ( البته اشتباه از من هم بوده كه نوشتم بر پایه گذشت [B]روزها[/B] برنامهریزی شده است. در حالي كه بايد به جاي گذشت روزها، گذشت روز مينوشتم كه منظورم اشتباه برداشت نشه. چون شايد استفاده از كلمه روزها اين برداشت را ايجاد كرده باشه كه يعني خيلي طول ميكشه. كليت منظور من از استفاده از كلمه روزها يجور جمع بندي از مدت زماني هستش كه تمامي آيتمها باز ميشن ) بعد دوست من، در مورد چك پوينـتها واقعا زود قضاوت كرديد. [B]بازي اصلي[/B] به هيچوجه چك پوينت وسط مرحله نداره و من اصلا تو بازي چنين چيزي را نديدم. حتي تو بيشتر نقدهاي خارجي هم به اين نكته اشاره شده و واقعا اگه زماني برقها بره يا كلا Game Over بشيد، بايد از اول مرحله را تجربه كنيد. اما دليل اين كه كلمه بازي اصلي را پر رنگ نوشتم بخاطر اينه كه چك پوينت هاي بين مرحله تقريبا يك ماه هستش كه با آپديت جديد، به بازي اضافه شده و بدون آپديت بازي چك پوينتي نداره و منم اون موقعي كه بازي كردمش، چنين آپديتي براش نيومده بود. اينم لينك خبر براي صحت ماجرا: [URL="http://www.nintendolife.com/news/2015/10/super_mario_maker_gets_mid-level_checkpoints_and_more_in_upcoming_update"]Super Mario Maker Gets Mid-Level Checkpoints and More in Upcoming Update - Nintendo Life[/URL] در كل بازم ممنون كه نقد را مطالعه كرديد. ولي من فقط اين شفاف سازي را براي اين انجام دادم كه مشخص بشه بازي را انجام دادم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
مطبوعات و دنیای بازیها
ماهنامه بازی نما
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft