خبر رسمی مارول گیمز: به همکاری با خالقین اسپایدرمن و وولورین برای سال‌ها ادامه خواهیم داد.

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
9196.jpg

تداوم همکاری بلندمدت مارول و Insomniac Games برای سال‌های متمادی!​
آقای Haluk Mentes، مدیرکل بخش بازی‌های مارول در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Game Informerتأیید کرد که مشارکت نزدیک و موفقیت‌آمیز این شرکت با استودیوی Insomniac، سازنده عناوین چون «Marvel's Spider-Man» و «Marvel's Wolverine»، برای سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی در این گفت‌وگو به توضیح فلسفه‌ی مارول در انتخاب شرکای توسعه پرداخت و بر اهمیت یافتن استودیوهایی تأکید کرد که با شور و اشتیاق به شخصیت‌ها نزدیک می‌شوند تا تفاسیری «معتبر و در عین حال خلاقانه» از این قهرمانان ارائه دهند.
وی با اشاره به روابط عمیق مارول با استودیوی Insomniac که آن‌ها را «دوستان عزیزمان» خطاب کرد، ابراز خرسندی نمود که این همکاری، فراتر از زمان انتشار بازی مورد انتظار «Marvel's Wolverine» که برای سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است، امتداد خواهد یافت.
مدیرکل مارول گیمز، استودیو Insomniac را «انتخابی واضح و بی‌نقص» برای بازگرداندن شخصیت وولورین به صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. او دلیل این انتخاب را، «زبان مشترک» و همکاری موفقیت‌آمیزی عنوان کرد که طی بیش از یک دهه در ساخت و توسعه‌ی مجموعه‌ی «Marvel's Spider-Man» بین دو شرکت شکل گرفته است.
منتس در پایان این بخش از صحبت‌هایش تأکید کرد:
«فرهنگ و ارزش‌های مشترک ما را دور هم جمع کرد و ما بسیار مفتخریم که برای سال‌های طولانی به همکاری خود ادامه خواهیم داد.»
 
شوم ترین اتفاق برای اینسامنیاک، رفتن تحت مالکیت سونی بود
از یه استدیوی پر کار با ریلیزهای سالانه و ip های رنگ وارنگ (یاد fuse بخیر)، نزول کردن به منتر ابرقهرمانی اونم فقط مارول
 
حالا نمیگم اسپایدرمن واسه سونی سود کمی داشته ولی بعد از لیک شدن اطلاعات اینسومنیاک فهمیدیم واقعا اونجوریم ماشین چاپ پول واسه سونی نبوده چون آی پی اورجینال نبوده و کلی هزینه فرنچایز داشته میداده سرش.

کلا دلیلی که سازنده ها هرچقدرم بازیشون موفق بشه باز یه نیم نگاهی به ساخت آی پی اورجینال دارن اینه که اگر موفق بشه سودش خیلی بیشتر از وقتیه که اقتباسی بازی بسازی. البته اگر اطلاعات لیک درست باشه حداقل تا ده سال آینده تصمیمی بر ساخت رسیستنس ندارن حالا باید دید چی میشه باز.

کلا وقتشه سونی دیگه کم کم یه تنوع جدی ای به کاتالوگش بده. این تک بعدی بودن سونی دو نسله داره بهش ضربه میزنه. چه وقتی لایو سرویس رو دایورت کرده بودن و فقط سینگل میساختن یا اینکه FPS رو بیخیال شدن فقط اکشن ادونچر ساختن. یا اینکه یهو تصمیم گرفتن فقط لایو سرویس بسازن.
چه رسیستنس چه رچت چه کیلزون چه اسلای یا LBP های دو بعدی مدیا مولکول حتی بازیای خاص ترشون مثل سایرن یا پاپتیر و فت پرینسس و چیزایی مثل همین ها ممکنه ده ها میلیون نفروشن ولی پلتفرم هولدرم دیگه نباید انقدر همه چی رو با فروش نسخه ای بازیاش بسنجه. امیدوارم تو نسل بعد که قراره کنسول دستی هم عرضه کنه یه نیم نگاهی هم به بازار جمع جور تر و سرگرم کننده داشته باشه.

حالا تصور کن وقتی میبینن با عنکبوتی اونقدر هم سود خرکی نمیکنن، چه ترسی برشون میداره وقتی بخوان برن سر وقت آی‌پی جدید :D من خودمم خیلی تو نخ بازیای سوپرهیرویی نیستم. عنکبوتی یک و مایلز مورالز رو دوس داشتم و دو رو هنوز بازی نکردم ولی خب اگه همچین بازی‌ای هم وجود نداشته باشه اتفاقی واسم نمیفته :D حالا ولورین به خاطر خشونتش واسم جذاب‌تره. کیه که بدش بیاد استودیوهای سونی برن سراغ خلق بازی‌های جدید. به نظرم اینطوری نیست که سونی اینارو مجبور کنه به تکرار و ساخت ادامه. هر وقت ایده‌ی خوب داشته باشن قطعا سونی تمام و کمال ازشون حمایت میکنه. گریلا گیمز هم مطمئنم بعد نسخه سوم هورایزن میره واسه بازی جدید. من حقیقتش نمیتونم صبر کنم ببینم خودشون با این انجین هیولاشون دسیما قراره چیکار کنن :D سونی به نظر میتونه خیلی بیشتر رو بازیای ایندی و AA تمرکز کنه. همین سال ۲۰۲۵ رو نگاه کنید ببینید چقدر وحشتناک بوده واسه بازیای کوچیک. اصن باورنکرونیه این همه بازی عالی و موفق تو سبکای مختلف. این تبلیغات مرموزی که سونی شروع کرده از چند روز پیش، میتونه نشونه‌ی اولیه باشه برای تغییر دیدگاهش :D
 
شوم ترین اتفاق برای اینسامنیاک، رفتن تحت مالکیت سونی بود
از یه استدیوی پر کار با ریلیزهای سالانه و ip های رنگ وارنگ (یاد fuse بخیر)، نزول کردن به منتر ابرقهرمانی اونم فقط مارول
همین که fuse با متای ۶۲ برات برات اوج ایسنامنیاکه و بازیهای مارول اینسامنیاک با متای بالا و فروشهای چند میلیونی برات اوج نزول اینسامنیاکه ، نشون میده خطی مشی تو توی این فروم از اول چی بود و چی هست دی: بذار روشنت کنم که این ریج بیت هایی که تو این فروم میکنی تهش باعث میشه اگر کسی هم دوز فن سونی بودنش کم شده تو این سالها بخاطر ترولر و اسپمر هایی مثل تو بازم اون دوز سونی فن بودنش میره بالا و ممنون که اینکارو میکنی (؛
 
پس از عناوین اینسامنیاک دوس دارم گیم پلی بازی Rise of Hydra که Amy Hennig یکی از نویسندگان و تهیه کنندگانشه رو ببینم. اینکه تا الان یک گیم پلی با توجه به اینکه قرار بود در تعطیلات امسال ریلیز بشه نشون ندادن و رفت برای 2026 کمی نگران کنندست ولی تیم خوبی با تجربه اکشن ادونچر پشتشه و اگر با برنامه ساپورت بشن به هدفی که دنبالشن می رسن. "باید" توی TGA امسال نمایش کاملی داشته باشن
1000007266.jpg
 
نمیگم موفقیت آی پی هایی مثل رسیستنس و کیلزون میتونه به اسپایدرمن و هورایزن برسه ولی خواهش میکنم فروش بازیا رو روی PS3 با دو نسل بعدش هیچوقت مقایسه نکنید :D کلا هیچ بازی ای رو اون کنسول نمیفروخت. همین الان یه GOW با متای 50 هم ساخته شه فروشش از جمع فروش سه شماره اول GOW رو نسل 6 و 7 بیشتر میشه. کلا فروش نرم افزاری تو نسل 8 و 9 یه جامپ اساسی کرده نمیشه با نسل 7 مقایسه کرد اصلا
جدا از اینکه به نظرم کاملا درست میگی اما خدا از دهنت بشنوه من از خدامه طوری استدلال کنیم که بهتره رزیستنس و کیلزون ساخته شه جای سوپر هیرویی :دی سوپر هیرویی بد شوتر فرست پرسن خوب :دی

ولی خدایی چون میبینم ملت دوست دارن واقعا راضیند بازی ها با کیفیتند و موفق هم هست برای استودیو، دیگه گیر 3 پیچ نمیدم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or