لاین آپ E3 تایید شد: مایکروسافت، نینتندو، یوبی سافت و دیگر شرکت ها

GT5

کاربر سایت
Nov 4, 2010
821
نام
امين
E3-2020.jpg

لاین آپ E3 2020 همراه با دیگر مراسم ها که در این نمایشگاه برگزار خواهد شد، مشخص شده است. شعار این مراسم “Everybody Plays” است.
مراسم E3 2020 شامل نمایشگاه های Xbox, Nintendo, Ubisoft, Bethesda, SEGA, Capcom, Square Enix, Take-Two, Bandai Namco, Warner Bros و بیشتر، می شود.
همانطور که قبلا اعلام شده بود، این مراسم در تاریخ 9 تا 11 ژوئن در Los Angeles Convention Center برگزار خواهد شد، و روز اول به صورت کامل برای کارکنان صنعت بازی سازی، مانند خبرنگاران و تولید کنندگان محتوا (ی رسانه ای) در نظر گرفته شده است.
ظاهرا شایعه طراحی مجدد مراسم E3 صحیح بوده است، برای این که امروز entertainment software association (برگزار کننده E3) اعلام کرد که این مراسم شامل چه چیز هایی می شود:

گیمر (هایی به عنوان) مهمان ویژه، افراد مشهور و برنامه های دیجیتال در show floor، در حالی که با استفاده از پخش زنده ی وسیع تر شده، به مخاطبان جهانی متصل می شویم...

Continue reading...
 
آخرین ویرایش:

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
باز فن بازی:D

اینکه سونی دیگه نیست خیلی ناراحت کنندس همشم به خاطر ترامپ زاقارت هست با سیاست های نژاد پرستانش اما به هر حال E3 همچنان مجبوب ترین کنفرانس گیم دنیا هست و سونی با شرکت نکردن درش ضرر بزرگی می کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر