كارگردان هنري سابق Irrational Games به استودیو Crystal Dynamics پیوست

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Nate Wells کارگردان هنری سابق استودیو Irrational Games و Lead Designer استودیو Naughty dog به استودیو Crystal Dynamics سازنده عنوان Tomb Raider پیوست.


6ofr5535lzhgig6oa7il.png

او این خبر را امروز در اکانت توییترش با این جمله تایید کرد: "وای، شما واقعا می‌تونید بوی درختان را در اینجا حس کنید. #Crystal Dynamics #اولین روز"


Wells به مدت 13 سال در استودیو Irrational Games به عنوان کارگردان هنری فعالیت کرد و بعد از آن به استودیو Naughty Dog پیوست. آخرین پروژه او به عنوان Lead Designer در Naughty Dog بازی تحسین شده The Last Of Us بود. در آپریل 2014 او اعلام کرد به استودیو Giant Sparrow پیوسته است و البته امروز مشخص شد، او هم اکنون اولین روز کاری خود را در Crystal Dynamics سپری کرده‌است.
تا به این لحظه مشخص نشده‌ Wells بر روی چه عنوانی در استودیو Crystal Dynamics مشغول به کار است.


trybxfanf5cskou18awn.jpg

استودیو Crystal Dynamics در حال حاظر در حال توسعه Rise of the Tomb Raider به صورت انحصاری زمانی برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 است. همچنین این استودیو در حال توسعه ip جدیدی است که تا بدین لحظه معرفی نشده‌است.

منبع

در سایت های خبری ذکر شده
Nate Wells کارگردان هنری بازی The Last Of Us بوده، برای همین ترجمه اصلی تو اسپویلر قرار دادم:
ترجمه اصلی Gamespot:
Nate Wells کارگردان هنری سابق استودیو های Naughty Dog و Irrational Games به استودیو Crystal Dynamics سازنده عنوان Tomb Raider پیوست.



او این خبر را امروز در اکانت توییترش با این جمله تایید کرد: "وای، شما واقعا می‌تونید بوی درختان را در اینجا حس کنید. #Crystal Dynamics #اولین روز"


Wells به مدت 13 سال در استودیو Irrational Games به عنوان کارگردان هنری فعالیت کرد و بعد از آن به استودیو Naughty Dog پیوست. آخرین پروژه او به عنوان کارگردان هنری در Naughty Dog بازی تحسین شده The Last Of Us بود. در آپریل 2014 او اعلام کرد به استودیو Giant Sparrow پیوسته است و البته امروز مشخص شد، او هم اکنون اولین روز کاری خود را در Crystal Dynamics سپری کرده‌است.
تا به این لحظه مشخص نشده‌ Wells بر روی چه عنوانی در استودیو Crystal Dynamics مشغول به کار است.



استودیو Crystal Dynamics در حال حاظر در حال توسعه Rise of the Tomb Raider به صورت انحصاری زمانی برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 است. همچنین این استودیو در حال توسعه ip جدیدی است که تا بدین لحظه معرفی نشده‌است.

منبع

 
آخرین ویرایش:
سبک بازی انچارتد و توم ریدر خیلی تفاوت نداشت. یادمه وقتی توم ریدر جدید رو بازی میکردم حس میکردم انچارتد بازی میکنم. مخصوصا کنترل اسلحه ها و حتی صداشون خیلی شبیه به انچارتد بود! دوتاشون بازیهای نازی هستن
 
Nate Wells کارگردان هنری The Last of Us نبوده و نیست. کارگردان هنری این بازی Erick Pangilinan از اعضای قدیمی ND بود.
Nate Wells فقط 8-7 ماه اخر تولید رو به عنوان Lead Artist برو روی TLoU کار کرده.

 
Nate Wells کارگردان هنری The Last of Us نبوده و نیست. کارگردان هنری این بازی Erick Pangilinan از اعضای قدیمی ND بود.
Nate Wells فقط 8-7 ماه اخر تولید رو به عنوان Lead Artist برو روی TLoU کار کرده.

The Last of Us art director Nate Wells now working at Crystal Dynamics
منبع: Gamespot

ویرایش دوم
 
آخرین ویرایش:
منبع : GAME SPOT

ایشون تا جایی که من خبر دارم مدام در حال تعویض استودیوئه . یه چند ماهی به خدمت میگیرنش هوشنگ بازی در میاره باز شوتش میکنن . تا جایی که یادم هست فکر کنم اواخر آگوست 2012 به ناتی داگ پیوست . بهتره بگیم اونموقع نقش هویجو واسه TLOU ایفا میکرد :d .

شما هم بهرام کمین کردی واسه سانتائو ناتی فقط :d . باور کن انقده خبرای خوب خوب واسه وان هست بزنی . ولی خوبه بعد مدتها دیدیمت .
 
زیاد خودت رو درگیر این مسائل نکن. آخرش واسه سونی فن ها همون آبدارچی ND و IG حساب میشه :d
==
به Tomb Raider امیدوارتر شدم :x
حضور Nate Wells در ناتی داگ به 1 سال هم نمیکشه و فقط در چند ماه اخر روند تولید TLOU به عنوان لید ارتیست TLOU در ناتی داگ کار کرد که بعد از اون هم به یک استدیو دیگه رفت و باز برگشت و الان هم به CD نقل مکان کرده. این که GAMESPOT اشتباه کرده حقیقت رو تغیر نمیده چون Erick pangilinan کارگردان هنری TLOU بوده.
 
چه ربطی داره :d
فقط بحث ناتی داگه مگه؟ :-/
مگه همین ناتی داگ و irrational کم جایی هستن؟ بالاخره تجربه کسب کرده تو جاهای به این بزرگی دیگه :|
حالا باز واسه خودتون جو گیر شین اشکالی نداره :d
اصن حرف من این نیست کی کارگردان هنری بوده که :d فقط چشماتون رو بستین و منتظرین ببینین کی چی میگه!
حرف اصلی اینه که تو جاهای بزرگی، زیر دسته آدمای بزرگی کار کرده ولی شما سعی در کوچیک نشون دادن این شخص دارید :d (همون آبدارچی حساب کردن طرف) ما هم لذت میبریم از این کارتون :d
قبل از هجویات تایپ کردن یخورده بفهمید چی میگم​
خوش باشید
 
چه ربطی داره :d
فقط بحث ناتی داگه مگه؟ :-/
مگه همین ناتی داگ و irrational کم جایی هستن؟ بالاخره تجربه کسب کرده تو جاهای به این بزرگی دیگه :|
حالا باز واسه خودتون جو گیر شین اشکالی نداره :d
حرف اصلی اینه که تو جاهای بزرگی، زیر دسته آدمای بزرگی کار کرده ولی شما سعی در کوچیک نشون دادن این شخص دارید :d ما هم لذت میبریم از این کارتون :d
خوش باشید

کی طرف رو سعی کرد کوچیک کنه؟ !!!!
وقتی GS اشتباهی نوشته این یارو چیکارست و شما نیز به اشتباه GS پافشاری میکنید، و حالا ملت اشتباهتون رو گوشزد میکنند، میشه سعی در کوچیک کردن طرف؟ =))
توهم توطئه زدینا! :دی

البته غیر از پست amirone :p (گرچه توهم آبدارچی رو از همون ب بسم الله شروع کردید:-" )
 
فقط من یک نقطه تشابهو یا همون نکته رو بگم از خدمتتون مرخص میشم : دقیقا ایشون موقعی وارد CD شده که بازی رو به اتمامه . واسه TLOU هم همینطور بود . ایشون اگه پروندشو نگاه کنید یا دیر میرسه یا کلا نمیرسه :d . فکر نمیکنم تجربیات گرانبهاش در ناتی داگ زیاد تاثری در حال حاضر در روند بازی داشته باشه . TR که حلال همست :d بیخیال این موضوع شید .
 
منبع : GAME SPOT

ایشون تا جایی که من خبر دارم مدام در حال تعویض استودیوئه . یه چند ماهی به خدمت میگیرنش هوشنگ بازی در میاره باز شوتش میکنن . تا جایی که یادم هست فکر کنم اواخر آگوست 2012 به ناتی داگ پیوست . بهتره بگیم اونموقع نقش هویجو واسه TLOU ایفا میکرد :d .

شما هم بهرام کمین کردی واسه سانتائو ناتی فقط :d . باور کن انقده خبرای خوب خوب واسه وان هست بزنی . ولی خوبه بعد مدتها دیدیمت .
اول درباره پست قبلی توضیح بدم:
من اون پست برای این گذاشتم که صحت درست بودن ترجمه که از روی سایت Gamespot انجام شده، مشخص کنم. پس نتیجه می گیرم که خبر من مشکلی نداشته و احتمالا GP اشتباه کرده. :d حالا از اینم بگذریم که ایشون 13 سال تو یکی از بهترین استودیو ها (Irrational Games) کار می کردن.
و اما نکته بعدی که خیلی عجیب و یک جوری یک بحث خیالی که چون من Xbox One دارم پس از PS4 متنفرم که خب کاملا اشتباست. حالا شما بعد مدت ها منو دیدی ولی می تونی وارد پروفایلم بشی و آخرین نوشته های منو ببینی. اگر هم منظورت از نظر تعداد خبر هاست که من تو این ماه (از تاریخ 1 تا 11 ماه آذر) 5 تا خبر گذاشتم روی صفحه سایت و سه تا از اون خبر ها هم تو انجمن قرار گرفته.
 
حالا از بحث naughty dog بگزریم Nate Wells روی Bioshock به همراه Sinclair یکی از بهترین (اگه نگیم بهترین) آثار هنری دنیای گیم رو ساختند. اگه art book خود bioshock رو خونده باشید اونجا قشنگ توضیح داده بود کدوم قسمت ها رو چه کسی ساخته و یادمه Nate Wells نقش بسزایی توشون داشت. تو Bioshock Infinite هم تا همین سال آخر عرضش داشت کار میکرد که اومد به ND. حتی تو TLOU هم میتونین نشونه ای از تاثیر کاراش ببینین (یک سری مکان های بازی حس بایوشاک رو میداد)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or