قوانین جدید در مورد ایجاد تاپیک امتیازات [آپدیت 11 شهریور 1398]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
قوانین بخش امتیازات بازی ها:

1- به محض مشخص شدن اولین نمره یک بازی از سوی سایت های معتبر، تاپیک امتیازات آن عنوان می تواند توسط کاربران ایجاد شود. در مورد عناوینی که نقد و امتیازی برای آن ها مشخص نشده باشد فقط یک روز قبل از برداشته شدن محدودیت نقدها (Embargo) یا تاریخ عرضه رسمی، می توان تاپیک ایجاد کرد. در صورت ایجاد تاپیک قبل از این مدت، تاپیک مذکور بدون اخطار قبلی پاک خواهد شد.

2- عنوان تاپیک، حتی الامکان به صورت «امتیازات بازی X» نوشته شود.


3- تاپیک هایی که قبل از برداشته شدن محدودیت نقدها ایجاد می شوند باید شامل نظرسنجی در مورد پیش بینی امتیازات باشند تا کاربران از ارسال پست در مورد پیش بینی امتیازات، خودداری نمایند.

4- فردی که تاپیک امتیازات یک بازی رو ایجاد می کند، باید تا حد امکان نسبت به آپدیت کردن تاپیک اقدام نموده و اکثر امتیازاتی که برای آن عنوان منتشر می شوند را در پست اول قرار دهد تا کاربران به راحتی شاهد امتیازات باشند. در صورت سرپیچی از این قانون فرد مورد نظر ابتدا تذکر، بعد اخطار و در دفعات بعدی دسترسی ایشان به مدت 2 تا 7 روز از انجمن ها قطع خواهد شد.

5- از ارسال نوشته درباره داستان بازی ها (حتی با تگ اسپویلر) در این بخش خودداری کنید . با افرادی که تمام یا قسمتی از داستان بازی را در تاپیک های این بخش از انجمن لو دهند، برخورد خواهد شد.

6- لطفا در پست اول تاپیک لینک صفحات مربوط به Meta Critic و Open Critic بازی را قرار دهید، تا در صورتی که به هر دلیل امکان آپدیت پست اول وجود نداشت، کاربران به صورت مستقیم وارد صفحات امتیازات بازی شوند.

بسته به شرایط ممکن است قوانین این بخش تغییر نمایند.
====

منظور از سایت های معتبر یکی از سایت های ثبت شده در Open Critic ،Meta Critic، Game Rankings و یا یکی از سایت ها و مجلات ژاپنی می باشد.

برای اطلاع از زمان برداشته شدن محدودیت نقدها به این تاپیک مراجعه کنید.
 
Last edited by a moderator:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر