قوانین بخش Console Games Community (حتما خوانده شود)

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
قوانین و توضیحات این بخش را به طور کامل مطالعه فرمایید تا بعدا به مشکل برنخورید. این قوانین با جدیت اعمال خواهند شد.

قوانین بخش:

1- هر عنوانی که بصورت مولتی پلتفرم برای کنسول ها معرفی شد، یک تاپیک واحد در بخش Console Community خواهد داشت.

2- اگر عنوانی بصورت انحصاری برای کنسولی معرفی شد، تاپیک باید در بخش مخصوص همان کنسول ایجاد شود.

3- اگر عنوانی بصورت انحصاری زمانی معرفی شود و این زمانی بودن انحصار از همان ابتدا مشخص شود، تاپیک همچنان در بخش Console Community ایجاد خواهد شد.

4- اگر عنوانی بصورت انحصاری معرفی شود و مولتی پلتفرم شدن آن در آینده با شک و تردید باشد (مثال: Rise of Tomb Raider)، تاپیک در بخش مختص کنسول مربوطه ایجاد خواهد شد. اگر این عنوان در آینده بطور رسمی مولتی پلتفرم اعلام شد، تاپیک های پلتفرم های دیگر، در بخش مخصوص و انحصاری ایجاد خواهد شد.

5- بحث مقایسه گرافیکی کنسول ها در تاپیک های مولتی پلتفرم ممنوع است و با کابران خاطی بصورت جدی برخورد خواهد شد. این تاپیک ها صرفا برای تبادل نظر در مورد محتویات و کلیت بازی است.

6- زین پس تاپیک هایی با موضوع، "کاملترین اخبار از بازی X" در بخش اخبار نخواهیم داشت و هر کسی که مشتاق باشد، می‌تواند پست اول تاپیک کامیونیتی را در دست بگیرد.

7- تاپیک های بخش Community، به دست افرادی سپرده خواهد شد که تا مقدار لزوم، پست اول تاپیک را زنده و بروز نگاه دارند. حتما نیازی نیست کوچکترین اخبار را نیز آپدیت کنید، بطور کل پست اول باید طوری باشد که تازه واردین اطلاعات اولیه در مورد بازی را بدست آورند و نیازی نیست مو به موی اخبار و اتفاقات را در پست قرار دهید.

8- در صورت مشاهده هر گونه پست تنش زا، خواهشمندیم مستقیما وارد بحث با فرد خاطی نشوید و با استفاده از دکمه گزارش، پست مذکور را گزارش کنید. در صورت درگیری با افراد خاطی، فرد نقل قول کننده نیز خطا کار محسوب می‌شود.

9- قبل از معرفی رسمی هر عنوانی، اقدام به ایجاد تاپیک نکنید. در غیر اینصورت تاپیک ابتدا قفل و بعد پاک خواهد شد. برای مثال، «سازنده X گفته در شماره بعدی بازیمون تغییرات زیادی داریم!» - اما این عنوان هنوز تایید رسمی نشده.

10- بدیهی که در آینده، با مشاهده مشکلات یا پیشنهادات، امکان اضافه شدن قوانین جدیدی وجود دارد.

با تشکر. مدیریت بازی سنتر

تاریخ: 2015/7/13
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر