ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
فیل اسپنسر در مراسم Windows 10 حضور خواهد داشت!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="masood101" data-source="post: 3609788" data-attributes="member: 72602"><p>مسلما هزینه بیشتری داره قرار نیست تمام بازیها 100% بهینه برای PC طراحی بشن و نکته مهم اینه DX12 به تنهایی هم باعث افزایش پرفورمنس 35% در بازیها میشه ( نمونه تستی که اینتل نشونمون داد ) </p><p></p><p>NVIDIA و AMD تمام سازندگان مولتی پلتفرومی که تحت حمایتشون هستن مطمئن باش مجاب میکنن ازین API LOW LEVEL جدید استفاده کنن فعلا روی کنسول بدلیل سخت افزار محدود ما نمیتونیم به گرافیک CGI برسیم ولی روی PC میشه رو پروژه های خاصی سرمایه گزاری کرد تا به این مهم رسید.</p><p></p><p>حتی اگر سازندگان با DX12 یک پورت ساده برای PC در نظر بگیرن بدلیل انعطاف پذیری فوق العاده PC ( ارتقا قطعات ) باز هم اختلاف زیادی ایجاد میکنه</p><p></p><p>مثلا:</p><p>شما در نظر بگیر همین الان متاسفانه DX11 روی PC باعث شده در ارتباط CPU با GPU بطور همزمان فقط یک هسته ش در دسترش باشه ( حالا جالبه اینو بدونی با وجود این نقص بزرگ روی DX11 همچنان همین الانم گرافیک و کیفیت بصری بهتری میشه روی PC بهش رسید .</p><p>پس وای بحال وقتی که این DX12 حتی باعث افزایش قدرت 35% در پلتفروم PC بشه گلوگاه بین پردازنده مرکزی و گرافیکی از بین بره .</p><p></p><p>پلتفروم PC قابل ارتقاس ( و این یک برگ برندس ) حتی اگه سازنده خیلی هم رو بهینگی نسخه PC کار نکنه همین قابلیت ارتقا دادن قطعات PC اینقدر مهمه که بازم بهترین گرافیک تو بازیها روی PC میبینم </p><p></p><p></p><p>زمانی که DX11 معرفی شد کنسولها نسل هفتم فاقد این API بودن برای همین خیلی طول کشید عناوین DX11 روی PC زیاد بشن</p><p>ولی داستان برای DX12 خیلی فرق داره . XBOX ONE مجهز به DX12 میشه و همین کنسول باعث میشه بعد عرضه این API شاهد بازیهای DX12 زیادی روی PC باشیم</p><p></p><p>به ضرس قاطع عرض میکنم اگر سازندگانی همچون کرایتک در عنوانی مثل CRYSIS4 بواسطه DX12 و کد نویسی سطح پایین بازیشونو برای PC ارائه بدن</p><p>شک نکن اولین بازی با گرافیک رئل تایم CGI تاریخ روی PC خواهیم دید که گرافیکش با واقعیت مو نمیزنه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="masood101, post: 3609788, member: 72602"] مسلما هزینه بیشتری داره قرار نیست تمام بازیها 100% بهینه برای PC طراحی بشن و نکته مهم اینه DX12 به تنهایی هم باعث افزایش پرفورمنس 35% در بازیها میشه ( نمونه تستی که اینتل نشونمون داد ) NVIDIA و AMD تمام سازندگان مولتی پلتفرومی که تحت حمایتشون هستن مطمئن باش مجاب میکنن ازین API LOW LEVEL جدید استفاده کنن فعلا روی کنسول بدلیل سخت افزار محدود ما نمیتونیم به گرافیک CGI برسیم ولی روی PC میشه رو پروژه های خاصی سرمایه گزاری کرد تا به این مهم رسید. حتی اگر سازندگان با DX12 یک پورت ساده برای PC در نظر بگیرن بدلیل انعطاف پذیری فوق العاده PC ( ارتقا قطعات ) باز هم اختلاف زیادی ایجاد میکنه مثلا: شما در نظر بگیر همین الان متاسفانه DX11 روی PC باعث شده در ارتباط CPU با GPU بطور همزمان فقط یک هسته ش در دسترش باشه ( حالا جالبه اینو بدونی با وجود این نقص بزرگ روی DX11 همچنان همین الانم گرافیک و کیفیت بصری بهتری میشه روی PC بهش رسید . پس وای بحال وقتی که این DX12 حتی باعث افزایش قدرت 35% در پلتفروم PC بشه گلوگاه بین پردازنده مرکزی و گرافیکی از بین بره . پلتفروم PC قابل ارتقاس ( و این یک برگ برندس ) حتی اگه سازنده خیلی هم رو بهینگی نسخه PC کار نکنه همین قابلیت ارتقا دادن قطعات PC اینقدر مهمه که بازم بهترین گرافیک تو بازیها روی PC میبینم زمانی که DX11 معرفی شد کنسولها نسل هفتم فاقد این API بودن برای همین خیلی طول کشید عناوین DX11 روی PC زیاد بشن ولی داستان برای DX12 خیلی فرق داره . XBOX ONE مجهز به DX12 میشه و همین کنسول باعث میشه بعد عرضه این API شاهد بازیهای DX12 زیادی روی PC باشیم به ضرس قاطع عرض میکنم اگر سازندگانی همچون کرایتک در عنوانی مثل CRYSIS4 بواسطه DX12 و کد نویسی سطح پایین بازیشونو برای PC ارائه بدن شک نکن اولین بازی با گرافیک رئل تایم CGI تاریخ روی PC خواهیم دید که گرافیکش با واقعیت مو نمیزنه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
فیل اسپنسر در مراسم Windows 10 حضور خواهد داشت!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft