سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در استودیو CD Projekt Red پیش از این با اثر قبلی خود یعنی The Witcher 3 نشان دادهاند که اهمیت قابل توجهی به ماموریتهای جانبی و ساید کوئست میدهند. به طوری که مراحل جانبی آن اکثرا برپایه داستانی جذاب طراحی و ساخته شده بودند و ساختار آن تنها به محدود به فچ کوئستهای بازیهای نقشآفرینی دیگر نمیشود. امری که سازندگان چندین و چند مرتبه تاکید کردهاند که Cyberpunk 2077 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
به سختی میتوان گیمری را پیدا کرد که دل خوشی از فچ کوئستها داشته باشد. کوئستهایی که در آن پلیر به منظور یافتن آیتمی به یک محیط پا میگذارد و پس از یافتن آن آیتم، با موجی از دشمنان مواجه میشود و سپس آن آیتم معمولا بیارزش را به کسی که این کوئست را از آن دریافت کرده باز میگرداند. ساختار طراحی مراحل جانبی به صورت فچ کوئست یکی از بدترین بخشهای بازیهای...
Continue reading...