
در آخرین شماره از مجله OXM UK راد فرگوسن مدیر استدیو Black Tusk که در حال کار بر روی نسخه جدید Gears of War است درباره مسیر کلی پروژه صحبت کرد. که در ادامه بخشی از آن را با هم می خوانیم.
فرگوسن پیش از این اظهار کرده بود که "آنها می توانند از Halo 4 یاد بگیریند" که موجب نگرانی و آشفته شدن برخی از طرفداران شد.شاید این عبارت مناسب نباشد اما من همیشه از ارئه یک دنباله به طرفداران به عنوان "مدیریت خیانت" یاد می کنم. آنها چیز تازه ای می خواهند اما نه آنقدر تازه که حس کنند این چیزی نیست که آنها می خواستند و اگر شما چیزی بسیار شبیه به آن چیزی که قبلا به آنها رائه داده اید بدهید حسی شبیه به "من قبلا این رو داشتم" را در آنها ایجاد خواهید کرد و این کافی نیست.
شما باید به اندازه ی به آنها خیانت کنید که چیزی تازه و شگفت انگیز به آنها ارائه دهید نه آنقدر که باعث ایجاد جدایی شود و من فکر می کنم این چیز بزرگی است که ما باید بر روی آن تمرکز کنیم. اینگونه است که ما چیزی تازه و نوآورانه به فرانچایز اضافه خواهیم کرد در حین اینکه اثبات می کنیم که ما Gearsی را که شما می شناسید و عاشقش هستید را به خوبی درک می کنیم. من اخیرا چند بار برای تیم سخنرانی کرده ام و به آنها گفته ام که "چه چیزهایی اصول اصلی گیرز هستن، چه چیزهایی تغییر نخواهند کرد و چه فرصت هایی برای ایجاد نوآوری داریم. "
منبع