فروش بازی The Outer Worlds به 4 میلیون نسخه رسید

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
شرکت Take-Two Interactive رسما تأیید کرده که فروش بازی The Outer Worlds به بیش از 4 میلیون نسخه رسیده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی The Outer Worlds

سال 2019 بود که استودیوی Obsidian Entertainment با همکاری بخش Private Division شرکت Take-Two Interactive، عنوان نقش آفرینی جدید خود را عرضه کرد. بازی با واکنش‌های مثبتی روبرو شد و پس از عرضه دو اکسپنشن و پورت شدن بر روی نینتندو سوئیچ و کنسول‌های نسل جدید، توانسته تا فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

تیک-تو در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده که مجموع فروش The Outer Worlds اکنون از 4 میلیون نسخه عبور کرده است. این در حالی است که بازی از ابتدای عرضه بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار گرفته بود. همچنین در ماه می امسال، اعلام شده بود که فروش بازی به 3 میلیون نسخه رسیده. این نشان می‌دهد در کمتر از 3 ماه اخیر، یک میلیون نسخه به میزان فروش The Outer Worlds اضافه شده است.

بازی The Outer Worlds هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، سوئیچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است. پس از خریداری شدن آبسیدین توسط مایکروسافت، دنباله بازی که در E3 2021 از آن رونمایی شد، در تاریخ نامشخصی به‌طور انحصاری برای PC و Xbox Series X|S منتشر می‌شود.​
 
این بازی نمونه بارز یک عنوان خوش آب و رنگ و در عین حال سراب مانند هست که بعد چندساعت تجربه پلیر از عرش به فرش میاره.
واقعا بعد 4-3 ساعت از تجربه بازی، به خودت میگی چه حیف ، بازی میتونست چی باشه و چه پتانسیلی داشته.
از این لحاظ یکی از ضد حال ترین بازیها بود.

مخصوصا وقتی میفهمی npcها بطور خیلی فیک تو محیط پخش شدن، ماموریتها هم که پشت هم یک فرمول تکراری و بی روح.
اواسط بازی اصلا میگفتم چرا دارم اینو بازی میکنم.
بازی اصلا تجربه لذت بخشی نبود، با این حال اگه بازی آبسیدین نبود خیلی زود بیخیال میشدم ولی هرجوری بود بازیو تموم کردم، حتی DLCهارو باز به انتظار یک تفاوت بازی کردم.

درسته همه میدونستیم بازی AA هست و خب انتظار بازیهای بتسدا هم نداشتیم ولی در عین حال ده ها بازی RPG-AA دیگه ای هم زمان وجود دارن که در جذب مخاطب و درگیر کردن پلیر ، فان بودن ، نوآورانه بودن و... کیلیومترها بهتر عمل میکنن.
اونهم با بودجه ای بمراتب کمتر.
======================
با همه اینها نسخه دوم برای من یکی از موردانتظارترین بازیهاست.
خیلی دوست دارم ببینم اضافه شدن سرمایه مایکرو و زمان کافی برای توسعه چقدر میتونه تو موفقیت نسخه دوم تاثیر بزاره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or