ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
عدم قطع عضو در Ninja Gaiden III و دلیل آن
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 1558034" data-attributes="member: 4591"><p>خوب اساسا حرفی که میزنی درسته اما باید دید این کار در حد توانایی های تیم نینجا و خصوصا موتور گرافیکیشون هست یا نه؟</p><p></p><p>خوب من به راحتی میگم نیست. به یک دلیل بزرگ که انم NGII هست. اگه فرض کنیم که من درست میگم و NGIII داره با موتور NGII (که الان با PS3 هم سازگاره) ساخته میشه، باید گفت این موتور نمیتونه قطع عضو و افکت خون رو با هم بدون افت فریم رندر کنه. توی NGII دیدیم که خصوصا توی مراحل آخر فریم ریت چقدر میومد پایین!</p><p></p><p>دقت کنید توی NGSII که قطع عضو بود خون رو حذف کردن که افت فریم نداشته باشن، اینجا قطع عضو رو حذف کردن و در عوض افکت خون رو نگه داشتن. من عمرا هیچ وقت نمیپذیرم مثلا خودشون همینجوری سر خوش سر خوش تصمیم گرفته باشن که قطع عضو نداشته باشن! یعنی بدون هیچ دلیل فنی و موجهی بیان بهترین قسمت بازیشونر و حذف کنن! با عقل من یه نفر که جور در نمیاد!</p><p></p><p>یه جورایی مطمئن هستم به خاطر مساول فنی هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 1558034, member: 4591"] خوب اساسا حرفی که میزنی درسته اما باید دید این کار در حد توانایی های تیم نینجا و خصوصا موتور گرافیکیشون هست یا نه؟ خوب من به راحتی میگم نیست. به یک دلیل بزرگ که انم NGII هست. اگه فرض کنیم که من درست میگم و NGIII داره با موتور NGII (که الان با PS3 هم سازگاره) ساخته میشه، باید گفت این موتور نمیتونه قطع عضو و افکت خون رو با هم بدون افت فریم رندر کنه. توی NGII دیدیم که خصوصا توی مراحل آخر فریم ریت چقدر میومد پایین! دقت کنید توی NGSII که قطع عضو بود خون رو حذف کردن که افت فریم نداشته باشن، اینجا قطع عضو رو حذف کردن و در عوض افکت خون رو نگه داشتن. من عمرا هیچ وقت نمیپذیرم مثلا خودشون همینجوری سر خوش سر خوش تصمیم گرفته باشن که قطع عضو نداشته باشن! یعنی بدون هیچ دلیل فنی و موجهی بیان بهترین قسمت بازیشونر و حذف کنن! با عقل من یه نفر که جور در نمیاد! یه جورایی مطمئن هستم به خاطر مساول فنی هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
عدم قطع عضو در Ninja Gaiden III و دلیل آن
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft