ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
طرفداران ژانر RPG
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Delta Ex" data-source="post: 1897496" data-attributes="member: 60434"><p>حرف ما کلاسیک و مدرن نیست. اصلا ایندوتا یک buzzword هستن اینجا. </p><p>پیشرفت و تغییر خوبه به شرطی که مثبت باشه. پیشرفت Planescape: Torment <em>خوب</em> بود که داستانِ کاملا قوی ای داشت. پیشرفت KoTOR <em>بد</em> بود که سیستم auto level-up داشت. پیشرفت Diablo <em>خوب</em> بود که سبک roguelike رو وارد بازیهای تجاری کرد. پیشرفت Deus Ex HR <em>بد</em> بود که Ability و Skill رو از توی سیستم بازی کلّا برداشت. پیشرفت Deus Ex <em>خوب</em> بود که Featureـهای کاراکتر رو وارد داستان بازی کرد به نام Augmentation و سراسر بازی پخششون کرد، اما پیشرفت Mass Effect <em>بد</em> بود که کلِّ سبک رو dumb down کرد و توهینی کرد به طرفداران سبک.</p><p></p><p>D&D 3.5e مشکل انتخاب کلاس کاراکتر داشت، میتونستی یکعالمه کلاس انتخاب کنی و کاراکترت رو ببندی به تیر و رگبار. D&D 4e اومد سیستم multiclass رو برداشت و Paragon Path به بازی اضافه کرد. به این میگن پیشرفت.</p><p>Mass Effect 1 یکمی سخت بود، Mass Effect 2 اومد خیلی آسونش کرد به طوری که میتونی بازی رو بدون لِوِل آپ تموم کنی. یا هم اسکایریم اومد Character Feature (پِرک) هایی گذاشت که بهت قابلیت اتمام بازی بدون فِکر کردن رو میدن. به این نمیگن پیشرفت. اصلا براش کلمه ای نیست. احمق سازی؟ کژوال سازی؟ هرچی که میخواید بهش بگید.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Delta Ex, post: 1897496, member: 60434"] حرف ما کلاسیک و مدرن نیست. اصلا ایندوتا یک buzzword هستن اینجا. پیشرفت و تغییر خوبه به شرطی که مثبت باشه. پیشرفت Planescape: Torment [I]خوب[/I] بود که داستانِ کاملا قوی ای داشت. پیشرفت KoTOR [I]بد[/I] بود که سیستم auto level-up داشت. پیشرفت Diablo [I]خوب[/I] بود که سبک roguelike رو وارد بازیهای تجاری کرد. پیشرفت Deus Ex HR [I]بد[/I] بود که Ability و Skill رو از توی سیستم بازی کلّا برداشت. پیشرفت Deus Ex [I]خوب[/I] بود که Featureـهای کاراکتر رو وارد داستان بازی کرد به نام Augmentation و سراسر بازی پخششون کرد، اما پیشرفت Mass Effect [I]بد[/I] بود که کلِّ سبک رو dumb down کرد و توهینی کرد به طرفداران سبک. D&D 3.5e مشکل انتخاب کلاس کاراکتر داشت، میتونستی یکعالمه کلاس انتخاب کنی و کاراکترت رو ببندی به تیر و رگبار. D&D 4e اومد سیستم multiclass رو برداشت و Paragon Path به بازی اضافه کرد. به این میگن پیشرفت. Mass Effect 1 یکمی سخت بود، Mass Effect 2 اومد خیلی آسونش کرد به طوری که میتونی بازی رو بدون لِوِل آپ تموم کنی. یا هم اسکایریم اومد Character Feature (پِرک) هایی گذاشت که بهت قابلیت اتمام بازی بدون فِکر کردن رو میدن. به این نمیگن پیشرفت. اصلا براش کلمه ای نیست. احمق سازی؟ کژوال سازی؟ هرچی که میخواید بهش بگید. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
طرفداران ژانر RPG
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft