ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
طرفداران ژانر JRPG
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="vaan 2" data-source="post: 4596571" data-attributes="member: 42639"><p>خوب دیگه هیچی اگه بعد از بازی کردن یه tb مثل ۱۰ رفته بودی سراغش شاید تحملش میکردی ! ۱۲ بیشترین آزادی عمل و گزینه ها مثلا تو زمینه جادو و سلاح و غیره رو داره ! تعجب نمیکنم خورده باشه تو ذوقت ! </p><p></p><p>بدترین بیماری که ۱۳ باهاش دسته و پنجه نرم میکرد نبود آزادی عمل بود ، گیم پلی اسیر سیستم کامند، و طراحی مراحل هم اسیر مراحل شدیدا خطی بود! حتی زحمت سندباکس کردن محیط بازی رو هم به خودشون نداده بودن و کل مساحتی که در اختیار گیمر بود کلا دو متر پهنا داشت! </p><p></p><p>اواخر بازی محدودیت ها و ضعف گیم پلی رو متوجه میشدی که سیستم کامند و اختیار نداشتن روی کنترل همراه ها چه زخمی به بازی زده ! مثلا دو تا شخصیت جونشون کم میشد ، یکی تا نصفه یکی تا آخر ! اونی که جونش تا آخر کم شده بود حتی اگه هیل میشد بازم تو حمله بعدی میمرد، ولی اونی که تانصفه بود زنده میموند ، ولی برنامه نویسی بدون اختیار دادن به گیمر خودش میره اونی که جونش کمتر هست رو هیل میکنه و تو حمله بعد جفتشون میمیرن ، و اوضاع وقتی قشنگ میرینه تو اعصابت که با مردن لیدر بازی تموم میشه ، ولی باز بازی میره همراه رو هیل میکنه! به همین مسخرگی! با این وجود با اینکه خودشون میدونن چه گندی زدن با این سیستم بسته به فکر اصلاحش نمی افتن ،به جاش میرن بازی رو جوری طراحی میکنن که هیچ سیستم پانیشمنتی نداره و به شکل مسخره ای میتونی همون مبارزه رو دوباره تکرار کنی ! برای فرار از این قضیه هم مجبوری کلا یک کامند هر سه تا شخصیت رو بزاری روی هیل ، و همین موضوع مبارزه رو وارد یه لوپ عذاب آور بدون هیچ پیشرفتی تو مبارزه میکرد ! هر چند بازم خود گیم پلی ،انمیشن ها ، جادو ،اکشن و اون سیستم weakness دشمن که زرد میشدن و میفرستادیشون هوا واقعا برام لذت بخش بود ، اما عیب وایراد زیاد داشت ! </p><p></p><p>تو شخصیت پردازی هم کارکتر های مونث کاملا برتری داشتن به مذکر ها ، خصوصا شخصیت پردازی لایتنیک و فنگ عالی و کول و جذاب بود ! اما کسی یا چیزی تو بازی نبود که کاور کنه و نمایش بده این شخصیت پردازی رو مثل این میمونه که مسی و رونالدو رو بزاری تو تیم تشتک سازی ورامین و انتظار داشته باشی بدرخشن! واقعا هوپ و جان اسنو lol عذاب آور بودن ! از طرفی لایتنینگ هم زیادی شعار زده (فمینیست نمایشی) بود شخصیتش! اگه مثل یونا و لیدی ashe روش کار میکردن میتونست خیلی بهتر باشه ، نه اینکه فقط صداش رو ببره بالا و به مردان مشت بزنه! Lol </p><p></p><p>طراحی شخصیت هم که بهترین تو سری بود!</p><p></p><p>در کل من خودم از ۱۳ لذت بردم سه بارم تمومش کردم ، ولی پتانسیل بازی با تصمیمات فاجعه بار و سنبل کاری و فقط شش ماه زمان اختصاص دادن برای پورت بازی روی ۳۶۰ تباه کردن این پتانسیل رو!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vaan 2, post: 4596571, member: 42639"] خوب دیگه هیچی اگه بعد از بازی کردن یه tb مثل ۱۰ رفته بودی سراغش شاید تحملش میکردی ! ۱۲ بیشترین آزادی عمل و گزینه ها مثلا تو زمینه جادو و سلاح و غیره رو داره ! تعجب نمیکنم خورده باشه تو ذوقت ! بدترین بیماری که ۱۳ باهاش دسته و پنجه نرم میکرد نبود آزادی عمل بود ، گیم پلی اسیر سیستم کامند، و طراحی مراحل هم اسیر مراحل شدیدا خطی بود! حتی زحمت سندباکس کردن محیط بازی رو هم به خودشون نداده بودن و کل مساحتی که در اختیار گیمر بود کلا دو متر پهنا داشت! اواخر بازی محدودیت ها و ضعف گیم پلی رو متوجه میشدی که سیستم کامند و اختیار نداشتن روی کنترل همراه ها چه زخمی به بازی زده ! مثلا دو تا شخصیت جونشون کم میشد ، یکی تا نصفه یکی تا آخر ! اونی که جونش تا آخر کم شده بود حتی اگه هیل میشد بازم تو حمله بعدی میمرد، ولی اونی که تانصفه بود زنده میموند ، ولی برنامه نویسی بدون اختیار دادن به گیمر خودش میره اونی که جونش کمتر هست رو هیل میکنه و تو حمله بعد جفتشون میمیرن ، و اوضاع وقتی قشنگ میرینه تو اعصابت که با مردن لیدر بازی تموم میشه ، ولی باز بازی میره همراه رو هیل میکنه! به همین مسخرگی! با این وجود با اینکه خودشون میدونن چه گندی زدن با این سیستم بسته به فکر اصلاحش نمی افتن ،به جاش میرن بازی رو جوری طراحی میکنن که هیچ سیستم پانیشمنتی نداره و به شکل مسخره ای میتونی همون مبارزه رو دوباره تکرار کنی ! برای فرار از این قضیه هم مجبوری کلا یک کامند هر سه تا شخصیت رو بزاری روی هیل ، و همین موضوع مبارزه رو وارد یه لوپ عذاب آور بدون هیچ پیشرفتی تو مبارزه میکرد ! هر چند بازم خود گیم پلی ،انمیشن ها ، جادو ،اکشن و اون سیستم weakness دشمن که زرد میشدن و میفرستادیشون هوا واقعا برام لذت بخش بود ، اما عیب وایراد زیاد داشت ! تو شخصیت پردازی هم کارکتر های مونث کاملا برتری داشتن به مذکر ها ، خصوصا شخصیت پردازی لایتنیک و فنگ عالی و کول و جذاب بود ! اما کسی یا چیزی تو بازی نبود که کاور کنه و نمایش بده این شخصیت پردازی رو مثل این میمونه که مسی و رونالدو رو بزاری تو تیم تشتک سازی ورامین و انتظار داشته باشی بدرخشن! واقعا هوپ و جان اسنو lol عذاب آور بودن ! از طرفی لایتنینگ هم زیادی شعار زده (فمینیست نمایشی) بود شخصیتش! اگه مثل یونا و لیدی ashe روش کار میکردن میتونست خیلی بهتر باشه ، نه اینکه فقط صداش رو ببره بالا و به مردان مشت بزنه! Lol طراحی شخصیت هم که بهترین تو سری بود! در کل من خودم از ۱۳ لذت بردم سه بارم تمومش کردم ، ولی پتانسیل بازی با تصمیمات فاجعه بار و سنبل کاری و فقط شش ماه زمان اختصاص دادن برای پورت بازی روی ۳۶۰ تباه کردن این پتانسیل رو! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
طرفداران ژانر JRPG
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft