ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
طرفداران ژانر Horror
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="TeTration" data-source="post: 4807238" data-attributes="member: 91254"><p>به به عجب تاپیکی، نوآیس D:</p><p>نمیخوام از بازیهایی که بازی کردم و ترسناکترین بازیهای زندگیم و اینا صحبت کنم چون تقریبا هممون با هم یه جورایی هم تجربه و هم نظریم تو این موردا... میخوام درباره این حرف بزنم که چقدر بازیهای ترسناک به تکرار افتادن و علنا تموم بازیهای ترسناک( چه مستقل چه بازیهای نسبتا بزرگ(بازیهایAAA هم که والا بیشترشون اکشنن تا ترسناک) ) همشون شدن حل پازل و 2 تا جامپ اسکر یا گشت و گذار توی یه محیط تاریک و کلا چیزی به نام اتمسفر وجود نداره توی اکثر بازیای نسل جدید. من خودم به شخصه بیشتر سر گیجه و سردرد میگیرم تا حس ترس و اضطراب.</p><p>به نظرم این سبک کلا باید یه دور از نو کوبیده شه تمام المان هاش، دوباره ساخته شه و هم اینکه یه داستان خوب پشت بازی باشه نه اینکه پدر مادرمون توی یه دانشگاه گم شدن بعد ما ساعت 2 صبح رفتیم دنبالشون پیداشون کنیم با یه چراغ قوه. پازل های بازی هم که همه از دم key simulator :/ توی محیط بگرد یه کلید پیدا کن کلید و پیدا کردیم توی راه برگشت یه جامپ اسکر و شایدم یه تعقیب و گریز، خب رسیدیم به در درو باز میکنیم میرسیم به یه در دیگه و یه کلید دیگه میخوایم، حالا برو اونو پیدا کن. قضیه هم جایی جالب میشه که یه محیط 2 طبقه داریم با 17 18 تا در(حداقل) خب این حقیقتا ترسناک نیس آزاردهنده اس. یه سیستم اینتراکتیو هم اضافه میکنن به گیم که عملا هیچکاری نمیکنه جز اینکه میری کنار یه آیتم E رو میزنی یا هیچی نمیشه یا یه متن میاد که مثلا قراره با اون داستان بازی تعریف شه :/ (خیلی کمن بازیهایی که این سیستم رو تمیز پیاده کردن و در خدمت گیمپلی بوده به اصطلاح، مثل visage یا beast inside)</p><p>به نظرم توی بازیهای ترسناک مدرن بخوایم یه نمونه کامل و خوب چه از نظر داستان سرایی چه حل معما چه اتمسفر چه طراحی محیط بگیم layers of fear نسخه یکه. واقعا این بازی شاهکاره از همه نظر</p><p>بحث بعدی هم نورپردازیه، اونم به این شکل که خب چیکار کنیم بازیمون ترسناک شه؟ کلا نور رو از بازی حذف میکنیم که دیگه نه نیاز باشه محیط طراحی کنیم نه تکسچر اینا میخوایم فقط صدا پا و صدا نفس میذاریم پشت کارکتر که بترسه مثلا :/ شما به بازیهای بزرگی که توی این سبک ساخته شده نگاه کنین هیچکدوم تاریکی محض نبوده و اتفاقا کاملا روشن بوده محیطا.</p><p>خلاصه که ژانر مورد علاقمون وضعش بد خرابه متاسفانه و آب قطع شده.</p><p>فعلا همین دیگه D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TeTration, post: 4807238, member: 91254"] به به عجب تاپیکی، نوآیس D: نمیخوام از بازیهایی که بازی کردم و ترسناکترین بازیهای زندگیم و اینا صحبت کنم چون تقریبا هممون با هم یه جورایی هم تجربه و هم نظریم تو این موردا... میخوام درباره این حرف بزنم که چقدر بازیهای ترسناک به تکرار افتادن و علنا تموم بازیهای ترسناک( چه مستقل چه بازیهای نسبتا بزرگ(بازیهایAAA هم که والا بیشترشون اکشنن تا ترسناک) ) همشون شدن حل پازل و 2 تا جامپ اسکر یا گشت و گذار توی یه محیط تاریک و کلا چیزی به نام اتمسفر وجود نداره توی اکثر بازیای نسل جدید. من خودم به شخصه بیشتر سر گیجه و سردرد میگیرم تا حس ترس و اضطراب. به نظرم این سبک کلا باید یه دور از نو کوبیده شه تمام المان هاش، دوباره ساخته شه و هم اینکه یه داستان خوب پشت بازی باشه نه اینکه پدر مادرمون توی یه دانشگاه گم شدن بعد ما ساعت 2 صبح رفتیم دنبالشون پیداشون کنیم با یه چراغ قوه. پازل های بازی هم که همه از دم key simulator :/ توی محیط بگرد یه کلید پیدا کن کلید و پیدا کردیم توی راه برگشت یه جامپ اسکر و شایدم یه تعقیب و گریز، خب رسیدیم به در درو باز میکنیم میرسیم به یه در دیگه و یه کلید دیگه میخوایم، حالا برو اونو پیدا کن. قضیه هم جایی جالب میشه که یه محیط 2 طبقه داریم با 17 18 تا در(حداقل) خب این حقیقتا ترسناک نیس آزاردهنده اس. یه سیستم اینتراکتیو هم اضافه میکنن به گیم که عملا هیچکاری نمیکنه جز اینکه میری کنار یه آیتم E رو میزنی یا هیچی نمیشه یا یه متن میاد که مثلا قراره با اون داستان بازی تعریف شه :/ (خیلی کمن بازیهایی که این سیستم رو تمیز پیاده کردن و در خدمت گیمپلی بوده به اصطلاح، مثل visage یا beast inside) به نظرم توی بازیهای ترسناک مدرن بخوایم یه نمونه کامل و خوب چه از نظر داستان سرایی چه حل معما چه اتمسفر چه طراحی محیط بگیم layers of fear نسخه یکه. واقعا این بازی شاهکاره از همه نظر بحث بعدی هم نورپردازیه، اونم به این شکل که خب چیکار کنیم بازیمون ترسناک شه؟ کلا نور رو از بازی حذف میکنیم که دیگه نه نیاز باشه محیط طراحی کنیم نه تکسچر اینا میخوایم فقط صدا پا و صدا نفس میذاریم پشت کارکتر که بترسه مثلا :/ شما به بازیهای بزرگی که توی این سبک ساخته شده نگاه کنین هیچکدوم تاریکی محض نبوده و اتفاقا کاملا روشن بوده محیطا. خلاصه که ژانر مورد علاقمون وضعش بد خرابه متاسفانه و آب قطع شده. فعلا همین دیگه D: [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
طرفداران ژانر Horror
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft