صحبت های Amy Hennig در مورد عنوان کنسل شده Star Wars

MOH3N_Dark

کاربر سایت
g10xbsnyzlhoxm0k9bwd.png
Amy Hennig در مصاحبه با سایت USgamer، جزئیات جالبی را در مورد روند توسعه عنوان پروژه Ragtag، یا به عبارتی دیگر همان عنوان تک نفره ی کنسل شده Star Wars استودیوی Visceral Games، ارائه نمود.
طبق صحبت های Hennig، مراحل توسعه ی بازی بیشتر از چیزی که مردم فکر می کردند، پیش رفته بود. متاسفانه با همه ی تلاش ها و کارهای انجام شده، بعضی از مسائل و مشکلات مهم همچنان ادامه داشت.

بزرگترین مانع و مشکل، استفاده از انجین گرافیکی مخصوص شرکت EA، یعنی Frostbite بود.

توضیحات کامل Amy Hennig در این باره:
به طور مشخص ما باید از انجین Frostbite استفاده می کردیم، چون تصمیم داخلی این بود که همه باید از یک تکنولوژی یکسان استفاده کنند. اما این انجین برای عناوین شوتر اول شخص، طراحی شده بود و نه برای عناوین سوم شخص. بنابراین ما مجبور بودیم همه ی مکانیک های پلتفرمینگ بازی سوم شخص مثل بالا رفتن، کاور گرفتن و دیگر موارد را در انجینی که در آن این موارد ساخته نشده بود، پیاده سازی کنیم. ما کارهای زیادی را انجام دادیم که فکر می کنم تیم های دیگر در حال بهره بردن از آنها هستند، چرا که این انجین یک انجین مشترک است.
آرزو داشتم مردم می توانستند بخش های بیشتری از بازی را ببینند، زیرا که مراحل توسعه ی بازی بسیار پیشرفته تر از چیزی بود که دیده بودند. می توانم بگویم یک عنوان خیلی خوب بود. اما در نهایت در برنامه های تجاری EA، جایی نداشت. اکنون چیزهای زیادی تغییر کرده است، اما چه کاری می توان انجام داد؟

شما در این مورد چه فکر می کنید؟

منبع
 
شما در این مورد چه فکر می کنید؟
F*ck EA

ما کارهای زیادی را انجام دادیم که فکر می کنم تیم های دیگر در حال بهره بردن از آنها هستند، چرا که این انجین یک انجین مشترک است.

همون چیزی که داریم ازش تو Anthem میبینم تیم رو تجزیه میکنه تا رو اون چیزی کار کنن که سود دهی بیشتری داره

پ.ن : F*ck EA
 

AMY HENNIG AND SKYDANCE NEW MEDIA CREATING NEW STAR WARS GAME​

lucasfilm-games-announce-tall-20220419.jpg

Amy Hennig and Skydance New Media Creating New Star Wars Game | StarWars.com
==============
EA با Fallen Order بالاخره چراغ اول روشن کرد، ببینیم Amy این بار چه میکنه.
میتونه اونچیزی که میخواد بسازه یا نه.
امیدوارم اگه پروژه خیلی پرخرجی نباشه، حداقل از لحاظ داستانی روش خوب کار شده باشه.
 

AMY HENNIG AND SKYDANCE NEW MEDIA CREATING NEW STAR WARS GAME​

View attachment 252477

Amy Hennig and Skydance New Media Creating New Star Wars Game | StarWars.com
==============
EA با Fallen Order بالاخره چراغ اول روشن کرد، ببینیم Amy این بار چه میکنه.
میتونه اونچیزی که میخواد بسازه یا نه.
امیدوارم اگه پروژه خیلی پرخرجی نباشه، حداقل از لحاظ داستانی روش خوب کار شده باشه.
امیدوارم یه بازگشت درجه یک برای امی هنیگ باشه. واقعاً حیفه که کسی که توی کارنامه‌ش کارگردانی و نویسندگی بازی‌های Legacy of Kain و Uncharted رو داره، الآن سال‌هاست که خبر خاصی ازش نیست. البته توی داستان Forspoken نقش داشته، ولی تا جایی که می‌دونم نویسنده اصلی نیست و این نسخه جدید Star Wars اولین فعالیت کامل و درست حسابی ایشون بعد از Uncharted 3 محسوب می‌شه.
 
امیدوارم یه بازگشت درجه یک برای امی هنیگ باشه. واقعاً حیفه که کسی که توی کارنامه‌ش کارگردانی و نویسندگی بازی‌های Legacy of Kain و Uncharted رو داره، الآن سال‌هاست که خبر خاصی ازش نیست. البته توی داستان Forspoken نقش داشته، ولی تا جایی که می‌دونم نویسنده اصلی نیست و این نسخه جدید Star Wars اولین فعالیت کامل و درست حسابی ایشون بعد از Uncharted 3 محسوب می‌شه.
دقیقا، جدای از همه حاشیه های دوران کاری هنیگ، این یک مورد که اشاره کردی صنعت گیم به ایشون بدهکاره.
یا اصلا بهتر بگم، خودش به خودش بدهکار هست.
=========
الان تا اینجا 6تا بازی از دنیای جنگ ستارگان تو سبک های مختلف از MMO گرفته تا RTS در حال ساخت هست.
اما برای 2تاشون که Fallen order 2 و ریمیک Kotor هست هیجان زدم، با این معرفی حالا شد 3تا.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or