ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
صحبت های یکی از بنیان گذاران Guerrilla Games در مورد همکاریش با کوجیما
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Coma BlacK" data-source="post: 4572201" data-attributes="member: 91789"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]104693[/ATTACH]</p><p></p><p>Hermen Hulst ، یکی از بنیانگذاران Guerrilla Games در مصاحبه ای با Reboot Develop ، درباره نحوه همکاریش با Kojima Productions در مورد Death Stranding صحبت کرد.</p><p>بازی Death Stranding از موتور Decima که مختص بازیهای Guerrilla Games است استفاده می کند.</p><p></p><p>پس از اینکه کوجیما کونامی را ترک کرد سفری بزرگ به بسیاری از استودیوهای توسعه و ساخت بازی ها انجام داد تا نحوه کار آنها و تکنولوژی های مورد استفاده برای بازیها را از نزدیک ببیند.</p><p>از موتور های مورد استفاده در پروژه های کوجیما میتوان به Fox Engine اشاره کرد که آخرین ساخته ی کوجیما که با این موتور پردازشی و گرافیکی ساخته شده Metal Gear Solid 5 است. کوجیما در سفر های خود به شرکت های بازیسازی در هلند با Guerrilla Games ملاقات داشته و قرار بر این بوده که نگاهی کوتاه به این شرکت و عوامل آن داشته باشد اما به گفته ی Hermen Hulst آنها چندین روز را با هم سپری کردند و کوجیما تمام جزئیات Guerrilla Games را بررسی کرده و بنیان گذار Guerrilla Games با کارگردان فنی شرکتشان صحبت کرده است و گفته :</p><p>"میدونی چیه بیا اطلاعاتمون رو در اختیار Kojima Productions قرار بدیم "</p><p></p><p>آنها در ابتدا از همکاری بی دریغ ما تعجب کردند اما کوجیما به دنبال ساخت یک بازی بود و ما می توانیم بخشی از ساخت یک بازی عالی باشیم .</p><p></p><p>قبل از ارائه موتور ، Guerrilla Games حتی نامی برایش انتخاب نکرده بود که در نهایت با همفکری با کوجیما نام Decima برای این موتور انتخاب شد که نام یک جزیره ساختگی در خلیج ناکازاکی است.</p><p>جزیره Decima در سال 1634 به عنوان مکانی برای معامله گران ساخته شد و در نهایت تنها بندر تجاری ژاپن با سایر نقاط جهان بود.</p><p></p><p>Hulst اعلام کرد که تیمی از مهندسان Guerrilla Games را برای همکاری با Kojima Productions به توکیو فرستاده است تا در روند استفاده از موتور Decima تیم کوجیما را کمک کنند.</p><p>Guerrilla Games همچنین در روند همکاری با Kojima Productions توانسته است بعضی از معایب موتورش را بهبود ببخشد.</p><p></p><p><a href="https://www.vg247.com/2019/04/12/decima-engine-death-stranding-guerrilla-games-kojima-hulst/">منبع</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Coma BlacK, post: 4572201, member: 91789"] [CENTER][ATTACH type="full" alt="104693"]104693[/ATTACH][/CENTER] Hermen Hulst ، یکی از بنیانگذاران Guerrilla Games در مصاحبه ای با Reboot Develop ، درباره نحوه همکاریش با Kojima Productions در مورد Death Stranding صحبت کرد. بازی Death Stranding از موتور Decima که مختص بازیهای Guerrilla Games است استفاده می کند. پس از اینکه کوجیما کونامی را ترک کرد سفری بزرگ به بسیاری از استودیوهای توسعه و ساخت بازی ها انجام داد تا نحوه کار آنها و تکنولوژی های مورد استفاده برای بازیها را از نزدیک ببیند. از موتور های مورد استفاده در پروژه های کوجیما میتوان به Fox Engine اشاره کرد که آخرین ساخته ی کوجیما که با این موتور پردازشی و گرافیکی ساخته شده Metal Gear Solid 5 است. کوجیما در سفر های خود به شرکت های بازیسازی در هلند با Guerrilla Games ملاقات داشته و قرار بر این بوده که نگاهی کوتاه به این شرکت و عوامل آن داشته باشد اما به گفته ی Hermen Hulst آنها چندین روز را با هم سپری کردند و کوجیما تمام جزئیات Guerrilla Games را بررسی کرده و بنیان گذار Guerrilla Games با کارگردان فنی شرکتشان صحبت کرده است و گفته : "میدونی چیه بیا اطلاعاتمون رو در اختیار Kojima Productions قرار بدیم " آنها در ابتدا از همکاری بی دریغ ما تعجب کردند اما کوجیما به دنبال ساخت یک بازی بود و ما می توانیم بخشی از ساخت یک بازی عالی باشیم . قبل از ارائه موتور ، Guerrilla Games حتی نامی برایش انتخاب نکرده بود که در نهایت با همفکری با کوجیما نام Decima برای این موتور انتخاب شد که نام یک جزیره ساختگی در خلیج ناکازاکی است. جزیره Decima در سال 1634 به عنوان مکانی برای معامله گران ساخته شد و در نهایت تنها بندر تجاری ژاپن با سایر نقاط جهان بود. Hulst اعلام کرد که تیمی از مهندسان Guerrilla Games را برای همکاری با Kojima Productions به توکیو فرستاده است تا در روند استفاده از موتور Decima تیم کوجیما را کمک کنند. Guerrilla Games همچنین در روند همکاری با Kojima Productions توانسته است بعضی از معایب موتورش را بهبود ببخشد. [URL='https://www.vg247.com/2019/04/12/decima-engine-death-stranding-guerrilla-games-kojima-hulst/']منبع[/URL] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
صحبت های یکی از بنیان گذاران Guerrilla Games در مورد همکاریش با کوجیما
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft