شرکت یوبیسافت قصد ندارد به ساخت بازیهای کوتاهتر بازگشته و میخواهد تمرکز روی بازیهای جهان باز بزرگی که تجربه آن نیازمند صرف زمان طولانی است را ادامه دهد. با این حال قصد دارد تجربههایی با مقیاس کوچکتر را درون دنیاهای بزرگ ارائه کند.
ایو گیمو (Yves Guillemot) مدیرعامل شرکت فرانسوی یوبیسافت در گفتگو جدیدش با وبسایت گیمانداستری در مواجه با این پرسش که آیا این کمپانی باز هم به ساخت بازیهای کوتاهتر و با مقیاس کوچکتر مانند بازی Assassin’s Creed Unity که مراحل اصلی و داستانی آن ظرف 15 ساعت به اتمام میرسید و در مقایسه با تجربه 60 ساعته بخش داستانی بازی Assassin’s Creed Odyssey بسیار کوتاهتر مسحوب میشد باز میگردد پاسخ منفی ارائه کرد.
هدف ما بدین صورت است که مطمئن شویم شما یک بازی همچون Unity را درون Odyssey داشته باشید...
Continue reading...