ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
شرکت سونی علت غیبت خود در E3 2019 را توضیح داد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4550704" data-attributes="member: 97585"><p>میدونی من به یک چیز باور دارم، اینکه نیاز داستانگویی انسان هیچ وقت از بین نمیره. یعنی ما از بدو تولد بشر تا همین الان همیشه داستان گفتن و داستان شنیدند رو داشتیم و هیچ وقت این نیاز مبرم از بین نرفته. فقط با مدیوم های مختلف هنری از ادبیات گرفته تا هنرهای نمایشی و الان ویدیو گیم تکامل یافته و این روند ادامه داره. اگر روزی برسه تمام استدیوهای بازیسازی دنیا فقط بازی انلاین بسازند و تنها یک استدیو بازی داستان محور بسازه بازهم ازش استقبال میشه. این مسله مثل برطرف کردن نیازهای جنسی هست. یعنی ممکنه طبع ادم عوض بشه ولی عطشش برای رفع نیازش هرگز از بین نمیره چون در ذات ش نهفته است. و از همین جهت من فکر نمیکنم هیچ وقت این بازیهای تماما انلاین تاثیری بر نابودی بازیهای داستان محور داشته باشند. </p><p>و جد از این مسائل بازار مولتی و بتل رویال هم یک حد نصاب مشخصی داره. نمونه اخرش Black Out که در حد و حدود همیشگی سری COD عمل کرد و هیچ بازار جدیدی به اکتیویژن اضافه نکرد. عملا همون WWII که تمرکزش روی بخش داستانی بود موفق تر عمل کرد.</p><p></p><p>ولی خب اسلحه و سازنده رو به درستی تصویر سازی کردی و نمیشه منکرش شد. اما مسله اینکه میگم اگر ادمی مثل کوری بارلوگ (و تیمش) بر حسب زیست و دغدغده امده عنوان داستان محوری مثل خدای جنگ ساخته، با دیدن موفقیت فورتنایت و امثالهم از مسیرش منحرف بشه صد سال سیاهه اون بازی رو نسازه بهتره! این مسله رو هم ما قبل از بتل رویال با بازیهای MMO داشتیم (که از سال 2018 یا 2017 افت بازارشون شروع شده)</p><p></p><p>من شخصا عنوانی مثل کاپ هد رو ترجیح میدم که سازنده هاش میگفتند ما میتونستیم بازی رو خیلی اسون تر بسازیم و فروش بیشتری تجربه کنیم، ولی چیزی رو ساختیم که خودمون میخواستیم. چیزی که من پسند دارم سازنده همیشه به عنوان موئلف از گیمر جلو باشه و تجربه های جدید بهش نشون بده وگرنه اینکه تمام استدیوها بازی داستانی بسازند ولی همانند بازیهای انلاین فن سرویس باشند هیچ ارزش والایی نداره</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4550704, member: 97585"] میدونی من به یک چیز باور دارم، اینکه نیاز داستانگویی انسان هیچ وقت از بین نمیره. یعنی ما از بدو تولد بشر تا همین الان همیشه داستان گفتن و داستان شنیدند رو داشتیم و هیچ وقت این نیاز مبرم از بین نرفته. فقط با مدیوم های مختلف هنری از ادبیات گرفته تا هنرهای نمایشی و الان ویدیو گیم تکامل یافته و این روند ادامه داره. اگر روزی برسه تمام استدیوهای بازیسازی دنیا فقط بازی انلاین بسازند و تنها یک استدیو بازی داستان محور بسازه بازهم ازش استقبال میشه. این مسله مثل برطرف کردن نیازهای جنسی هست. یعنی ممکنه طبع ادم عوض بشه ولی عطشش برای رفع نیازش هرگز از بین نمیره چون در ذات ش نهفته است. و از همین جهت من فکر نمیکنم هیچ وقت این بازیهای تماما انلاین تاثیری بر نابودی بازیهای داستان محور داشته باشند. و جد از این مسائل بازار مولتی و بتل رویال هم یک حد نصاب مشخصی داره. نمونه اخرش Black Out که در حد و حدود همیشگی سری COD عمل کرد و هیچ بازار جدیدی به اکتیویژن اضافه نکرد. عملا همون WWII که تمرکزش روی بخش داستانی بود موفق تر عمل کرد. ولی خب اسلحه و سازنده رو به درستی تصویر سازی کردی و نمیشه منکرش شد. اما مسله اینکه میگم اگر ادمی مثل کوری بارلوگ (و تیمش) بر حسب زیست و دغدغده امده عنوان داستان محوری مثل خدای جنگ ساخته، با دیدن موفقیت فورتنایت و امثالهم از مسیرش منحرف بشه صد سال سیاهه اون بازی رو نسازه بهتره! این مسله رو هم ما قبل از بتل رویال با بازیهای MMO داشتیم (که از سال 2018 یا 2017 افت بازارشون شروع شده) من شخصا عنوانی مثل کاپ هد رو ترجیح میدم که سازنده هاش میگفتند ما میتونستیم بازی رو خیلی اسون تر بسازیم و فروش بیشتری تجربه کنیم، ولی چیزی رو ساختیم که خودمون میخواستیم. چیزی که من پسند دارم سازنده همیشه به عنوان موئلف از گیمر جلو باشه و تجربه های جدید بهش نشون بده وگرنه اینکه تمام استدیوها بازی داستانی بسازند ولی همانند بازیهای انلاین فن سرویس باشند هیچ ارزش والایی نداره [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
شرکت سونی علت غیبت خود در E3 2019 را توضیح داد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft